Ο μεγάλος Νίκος Αναστόπουλος, ανέβασε την Καλαμάτα στην Σούπερ Λίγκ 2 και μετά τη νίκη στο 93' επί της Καλλιθέας (1-0), είπε τρομερές ατάκες προς τους δημοσιογράφους, για την επιτυχία της "Μαύρης Θύελλας", η οποία επιστρέφει στο ποδοσφαιρικό προσκήνιο.
Κορυφαία όλων, η ατάκα, για την επιτυχία της ιστορικής ομάδας, που δεν έχει να κάνει με την τύχη, αλλά μόνο με τη δουλειά.
"Στην τύχη κερδίζεις, μόνο απο το λαχείο" είπε ο μεγάλος αλενατόρε, σε μια ακόμη ποδοσφαιρική ατάκα που θα μείνει στην ...ιστορία.
Ο Νίκος Αναστόπουλος, αφιέρωσε το πρωτάθλημα και την άνοδο, στον ομογενή ιδιοκτήτη της Καλαμάτας, Γιώργο Πρασά (είναι κουμπάρος, του επίσης ομογενή ιδιοκτήτη του ΟΦΗ, Μιχάλη Μπούση) για τον οποίο είπε ότι "πήρε ο Πρασάς μια ομάδα για τα αλώνια και την οδηγεί στα σαλόνια", ενώ συμπλήρωσε πάντα μκε το κορυφαίο του στυλ, ότι "το πρωτάθλημα ανήκει στον Πρασά. Εγώ έφερα τους παίκτες και αυτός τους πλήρωσε. Το πρωτάθλημα του ανήκει. Δεν είμαι γλείφτης και ούτε έχω ανάγκη πρωταθλήματα. Εχω πάρει".
Για το γεγονός ότι η Καλαμάτα αγχώθηκε στο παιχνίδι, ο "Ανάστο" είχε μια ακόμη...τρομερή ατάκα, προς τον δημοσιογράφο που έκανε την ερώτηση. "Και τι έγινε που μπήκε το γκολ στο 93’. Αν το βάζαμε στο 85’ θα έπαιρνα περισσότερους βαθμούς;" του απάντησε, ενώ για την υποθετική ερώτηση, "αν δεν έμπαινε το γκολ" ο Αναστόπουλος, πήγε να του θυμίσει το ανέκδοτο με τον...Τοτό, αλλά τελικά δεν χρειάστηκε.
Για τον μεγάλο Αναστόπουλο, το κλειδί για να πάρει μια ομάδα το πρωτάθλημα, είναι όπως είπε "αν ένα παιχνίδι δεν μπορείς να το κερδίσεις, να μην το χάνεις.Επίσης όταν δεν είσαι σε καλή μέρα, να κερδίζεις".
Και κατέληξε την αναφορά του με τη φράση "δώσαμε όραμα και ελπίδα στον κόσμο της Καλαμάτας. Θα κυκλοφορούν πλέον με το κεφάλι ψηλά".
Ο ιδιοκτήτης της Καλαμάτας, Γιώργος Πρασάς, που έχει εστιατόρια στο Σικάγο, προανήγγειλε την παραμονή του Νίκου Αναστόπουλου στον πάγκο με την φράση "ο προπονητής μας πήρε πρωτάθλημα", ενώ τόνισε ότι ο στόχος της ομάδας και τη νέα σεζόν, θα είναι ο πρωταθλητισμός, ώστε να ανέβει κατηγορία.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO τις τρομερές ατάκες του πρωταθλητή Αναστόπουλου.
Γ.Κορτς
Ο Στέφανος Τσιτσιπάς προηγήθηκε με 2-0 σετ, απέναντι στο νούμερο 1 της Παγκόσμιας κατάταξης Novak Djokovic, στον τελικό του Roland Garros, αλλά ο σπουδαίος Σέρβος τενίστας έκανε μεγάλο comeback, κέρδισε με 3-2 σετ και κατέκτησε το 19ο Grand Slam της καριέρας του, πλησιάζοντας σε απόσταση αναπνοής τους Φέντερερ και Ναδάλ που έχουν απο 20 και αποτελούν τα "ιερά τέρατα" του Παγκοσμίου τένις.
Δεν χρειάζονται δάκρυα, παρά μόνο υπερηφάνεια για τον Στέφανο Τσιτσιπά, ο οποίος είναι πλέον μέλος της ελίτ του Παγκοσμίου τένις στα 22 του χρόνια και τα καλύτερα έρχονται για αυτόν.
Αποχαιρετάει το Roland Garros, με 750 χιλ. ευρώ, στον τραπεζικό του λογαριασμό, αλλά και ένα σπουδαίο τουρνουά, που τον φέρνει στην 4η θέση της Παγκόσμια κατάταξης.
Ο Novak Djokovic μετά το Australian Open, o Novak Djokovic κατέκτησε και το 2ο Grand Slam του 2021, το Roland Garros, το οποίο κέρδισε για 2η φορά στην καριέρα του, μετά από το 2016.
Είναι πλέον ο μοναδικός παίκτης στην ιστορία της open era που έχει κερδίσει όλα τα Grand Slams τουλάχιστον από 2 φορές και ο 3ος στη συνολική ιστορία του αθλήματος, μετά από τους Roy Emerson και Rod Laver.
Επιπλέον, με τον 19ο Grand Slam τίτλο του, πλησίασε ακόμα περισσότερο στο κορυφαίο ρεκόρ όλων των εποχών, το οποίο μοιράζονται οι Roger Federer και Rafael Nadal με 20 Slams.
Ο Στέφανος Τσιτσιπάς, έκανε υπερήφανη όλη την Ελλάδα. Ο πρώτος Έλληνας που αγωνίστηκε ποτέ σε τελικό Grand Slam διοργάνωσης, "στρίμωξε" τον Djokovic καθώς προηγήθηκε με 2-0 σετ, όμως ο "Αυτοκράτορας" Nole, έκανε ακόμα ένα επικό comeback και επικράτησε του Στέφανου με 6-7 (6), 2-6, 6-2, 6-3, 6-4.
Τσιτσιπάς: "Εκανα ότι μπορούσα"
Ο Ελληνας τενίστας στην απονομή, έπλεξε το εγκώμιο του μεγάλου του συμπαίκτη. Οπως είπε "ήταν πολύ μεγάλη μάχη εκεί έξω. Προσπάθησα όσο περισσότερο μπορούσα. Πρώτη φορά έπαιξα σε έναν τελικό σε Grand Slam. Είμαι πολύ χαρούμενος με την πορεία μου αυτή. Ο Novak έχει δείξει εδώ και πολλά χρόνια πόσο σπουδαίος πρωταθλητής είναι. Εμπνέομαι απ' όλα όσα έχει πετύχει και θα είμαι ευγνώμων ακόμα κι αν πετύχω τα μισά απ' όσα έχει πετύχει εκείνος.
Φυσικά δεν είναι μόνο ο Novak, είναι και η ομάδα του. Είναι μια ομαδική προσπάθεια. Μπορεί να φαίνεται ότι είμαστε εκεί έξω μόνοι μας, αλλά στην πραγματικότητα υπάρχει μια ομάδα από πίσω μας. Είναι πολύ ωραίο το συναίσθημα με τους φιλάθλους ξανά στο γήπεδο. Η ομάδα μου με στήριξε, με βοηθάει να φτάσω τους στόχους μου. Είναι μια δύσκολη επιδίωξη και ευχαριστώ το Roland Garros για τις δυο υπέροχες εβδομάδες. Ελπίζω να επιστρέψω και να προσφέρω ξανά ωραίο θέαμα".
Novak Djokovic: "O Τσιτσιπάς θα κατακτήσει πολλά Grand Slams"
Ο Novak Djokovic, με την σειρά του, προέβλεψε ότι ο Τσιτσιπάς θα κατακτήσει πολλά Grand Slams στο μέλλον.
Οπως είπε "θέλω να πω λίγα λόγια για τον Στέφανο. Καταλαβαίνω τι νιώθει αυτή τη στιγμή και πόσο δύσκολο είναι. Αυτά τα παιχνίδια είναι όμως από αυτά που μαθαίνεις περισσότερα και είμαι σίγουρος ότι θα κερδίσεις πολλά Grand Slams στο μέλλον. Συγχαρητήρια σε εσένα και στην ομάδα σου. Είναι ένα όνειρο που βρίσκομαι σ' αυτό το τουρνουά, με τόσο μεγάλο κίνητρο και με τόσο μεγάλους αγώνες. Μπορεί να μην είμαι νέος σαν τον Στέφανο, αλλά πάντα καταφέρνω και βρίσκω το κίνητρο για να συνεχίσω. Η οικογένειά μου, τα παιδιά μου, μου δίνουν την έμπνευση και το κίνητρο για να συνεχίσω και το κάνουν εφικτό. Όπως είπε και ο Στέφανος, είναι μια ομαδική προσπάθεια. Δεν θέλω να σταματήσω εδώ, θέλω να συνεχίσω", πρόσθεσε ο Σέρβος υπερπρωταθλητής.
Κλείνοντας τον λόγο του, ο Djokovic έστειλε τους χαιρετισμούς του στη Σερβία, αλλά και σε όλους τουυς Έλληνες, ευχαριστώντας τους για μια σχέση αγάπης πολλών χρόνων που υπάρχει ανάμεσα στους δυο λαούς.
Kέρδη 750 χιλ. ευρώ για τον Τσιτσιπά
Ο Στέφανος Τσιτσιπάς με την παρουσία του στον καταληκτικό αγώνα του γαλλικού Όπεν θα προσθέσει στον λογαριασμό του 750.000 ευρώ, ενώ μάλιστα από τη Δευτέρα αφήνει το Νο5 της παγκόσμιας κατάταξης, ανεβαίνοντας στην τέταρτη θέση.
Από τη μεριά του ο Novak Djokovi θα κερδίσει το ποσό των 1.400.000 ευρώ, μετά τη νίκη του στο Ρολάν Γκαρός.
Δείτε παρακάτω τα καλύτερα της αναμέτρησης και δηλώσεις απο την απονομή.
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο Γιώργος Γιακουμάκης, έγινε πατέρας, καθώς η σύζυγος του, έφερε στον κόσμο, ένα υγιέστατο αγοράκι και η ομάδα του, η Oλλανδική Φένλο, δεν παρέλειψε να του ευχηθεί με ανάρτηση που έκανε μέσα απο τον επίσημο λογαριασμό της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Οι ευχές, μάλιστα της Ολλανδικής ομάδας, απέναντι στον πρώτο σκόρερ του συλλόγου, αλλά και πρώτο σκόρερ του Ολλανδικού πρωταθλήματος, είναι...ποδοσφαιρικές, αλλά και αποκαλυπτικές.
Η Φένλο λέει ότι θα φυλάξει στον Γιακουμάκη-τζούνιορ τη φανέλα με το 11, για μερικά χρόνια μετά, ενώ αποκαλύπτει ότι το νεογέννητο θα πάρει το όνομα "Εμμανουήλ".
Είναι το όνομα του πατέρα του Γιώργου Γιακουμάκη, ο οποίος επίσης στην εποχή του, υπήρξε σπουδαίος επιθετικός, με την φανέλα του ΠΟΑ.
Οπως γράφει η Φένλο στο Twitter "Φυλάξαμε το Νο 11 για μερικά χρόνια από τώρα... Γιώργο συγχαρητήρια για τον γιο σου, Εμμανουήλ!", ενώ συνοδεύει την ανάρτηση της και με μια ξεχωριστή φωτογραφία με τον Γιώργο να φυλάει το μωρό του.
Θερμές ευχές και απο εμάς, στον Ηρακλειώτη επιθετικό, να του ζήσει το μωράκι του και να είναι τυχερό.
Θερμές ευχές και στον παππού Μανώλη Γιακουμάκη, η χαρά του οποίου δεν περιγράφεται!
Δείτε ΕΔΩ την ανάρτηση της Φένλο