Η θέση του αριστερού μπάκ, είναι μια απο εκείνες που ο ΟΦΗ, ενδέχεται να αναζητήσει ενίσχυση.
Η κρητική ομάδα δέχεται αυτήν την εποχή τις προτάσεις των ατζέντηδων και μια απο αυτές σύμφωνα με το sportime είναι και η περίπτωση του 26χρονου Ολλανδού ποδοσφαιριστή της Χέρακλες, Τζεφ Χάρντεβελντ.
Τη φετινή σεζόν, αγωνίστηκε σε 14 ματς πρωταθλήματος και δύο στο Κύπελλο.
Ξεκίνησε από τη Φέγενορντ και έχει παίξει και στην Ουτρέχτη.
Ο ΟΦΗ στην θέση του αριστερού μπακ έχει το Νίκο Κοροβέση και τον Οδυσσέα Λυμπεράκη, οι οποίοι δεσμεύονται με συμβόλαιο και απομένει να δούμε αν πράγματι η κρητική ομάδα, κυνηγήσει κάτι καλύτερο, για την θέση αυτή.
Για τον Χάρντεβελντ και το κατά πόσο υπάρχει ενδιαφέρον, απο τον ΟΦΗ, θα φανεί προσεχώς.
Αυτήν την εποχή, οι μάνατζερ, προτείνουν, αλλά μέχρι να προκύψουν και δεδομένες συμφωνίες, υπάρχει δρόμος.
Γ.Κορτς
Στο πένθος βυθίστηκε η ομάδα του ΟΦΙεράπετρας, για τον χαμό του πρώτου τερματοφύλακα της ομάδας, από την πρώτη μέρα της δημιουργίας του συλλόγου, τον Απρίλιο του 1970.
Πρόκειται για τον Δημήτρη Πεδιαδίτη, ο οποίος έφυγε σε ηλικία 68 ετών, σε συνθήκες ανέχειας, όπως σημειώνει στην συλλυπητήρια ανακοίνωση του, ο ΟΦΙ.
Ο εκλιπών ήταν "εγγύηση για την εστία του ΟΦΙ , στα τέσσερα πρώτα χρόνια της ιστορίας του συλλόγου" αναφέρεται στην συλλυπητήρια ανακοίνωση.
Θερμά συλλυπητήρια και απο εμάς στην οικογένεια του.
Η ανακοίνωση του ΟΦΙεράπετρας, αναφέρει:
Ο Δημήτρης Πεδιαδίτης , ο πρώτος τερματοφύλακας του ΟΦΙ, ό άνθρωπος που υπερασπίσθηκε τα δοκάρια του ΟΦΙ , από την πρώτη μέρα της δημιουργίας του τον Απρίλιο του 1970 , πέθανε χθες σε ηλικία 68 ετών. Γνωστός περισσότερο ως "Μητσάρας" , ήταν από τους μεγάλους πρωταγωνιστές των πρώτων χρόνων του ΟΦΙ. Υψηλόσωμος και με φυσικά προσόντα που τον βοηθούσαν αρκετά , ήταν εγγύηση για την εστία του ΟΦΙ , στα τέσσερα πρώτα χρόνια της ιστορίας του. Ζούσε αρκετά χρόνια στο εξωτερικό. Επέστρεψε στην ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ πριν τρία χρόνια. Δυστυχώς πέθανε σε συνθήκες ανέχειας. Στην φωτογραφία, είναι ο τερματοφύλακας της ενδεκάδας του ΟΦΙ, του 1971.
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Στην καλύτερη εμφάνιση της καριέρας του, ο Στέφανος Τσιτσιπάς, στην κυριολεξία διέλυσε το νούμερο 2 στον κόσμο Daniil Medvedev με 3-0 σετ και προκρίθηκε πανηγυρικά στα ημιτελικά του Roland Garros!
Εκεί, θα αντιμετωπίσει την Πέμπτη ((10/6) τον Alexander Zverev, ο οποίος ήταν επίσης σαρωτικός, δεν έχασε σετ ούτε από τον Alejandro Davidovich Fokina, για να πάρει μέσα σε 96 λεπτά την πρώτη του πρόκριση για τα ημιτελικά του Roland Garros!
Ο Τσιτσιπάς απέναντι στον "κακό δαίμονα" του, τον Medvedev, απο τον οποίο μετρούσε 6-1 ήττες, ήταν πραγματικά άψογος! Εκανε το τέλειο παιχνίδι.
Εκμεταλεύτηκε την κακή μέρα του Ρώσου και τον τιμώρησε στο κόρτ.
Ο Medvedev, βρέθηκε πραγμκατικά σε πολύ κακή μέρα, αλλά και το συγκεντρωμένο παιχνίδι του Στέφανου Τσιτσιπά, τον οδήγησε σε αυτό, δεν είχε καθαρό μυαλό, δεν μπόρεσε να εκμεταλευτεί τα break points, που είχε σε κρίσιμα σημεία και ο Τσιτσιπάς πήρε πανηγυρικά το παιχνίδι με το εμφατικό 3-0.
Ο Ρώσος, που ήταν τραγικός στο μπακχαντ, έμεινε στο παιχνίδι μόνο με τα αποτελεσματικά του σλάις, αλλά...μέχρι εκεί.
Σε όλο το παιχνίδι, έμοιαζε να παίζει παθητικά και αυτό του κόστισε!
Ο Ελληνας τενίστας, είχε μεγαλύτερο πλουραλισμό στο παιχνίδι του, πολύ καλό σερβίς και σαφώς περισσότερες και καλύτερες επινοήσεις, στο κορτ.
Ο Τσιτσιπάς είχε μεγαλύτερη ενέργεια σε όλο το παιχνίδι και μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση στα χτυπήματα του, απέναντι στο Ρώσο, ο οποίος ακόμα και στο match point επιχείρησε σε μια τραγική επιλογή, που έδειξε την έλλειψη συγκέντρωσης που είχε, να σερβίρει...απο κάτω πετώντας αιφνιδιαστικά την μπάλα, αλλά ο Τσιτσιπάς δεν...μάσησε και τελείωσε το ματς, με 6-3, 7-6 (3), 7-5, έπειτα από 2 ώρες και 19 λεπτά παιχνιδιού στο Court Philippe Chatrier.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO τα καλύτερα στιγμιότυπα απο την καλύτερη εμφάνιση στην καριέρα του Στέφανου Τσιτσιπά...μέχρι την επόμενη.