karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Στη Λαμία και την Σούπερ Λίγκ 1, θα συνεχίζει να αγωνίζεται ο 23χρονος Ηρακλειώτης επιθετικός Γιώργος Μανουσάκης.

Η "αποκάλυψη" του φετινού Εργοτέλη με 10 γκολ και 4 ασίστ, υπέγραψε για δυο χρόνια και θα δοκιμάσει την τύχη του, στην μεγάλη κατηγορία.

O Mανουσάκης ήταν ελεύθερος, είχε προτάσεις και απο άλλες ομάδες της Σύπερ Λίγκ 1, αλλά τελικά υπέγραψε στη Λαμία.

Στις πρώτες του δηλώσεις, ο Ηρακλειώτης επιθετικός, ανέφερε ότι “είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι στην ομάδα της Λαμίας. Θα ήθελα να ευχαριστήσω πολύ τον μεγαλομέτοχο κ. Παπαϊωάννου και τον προπονητή κ. Γρηγορίου για την εμπιστοσύνη που μου δείχνουν. Ανυπομονώ να μπω στο γήπεδο και με τη βοήθεια του κόσμου να τους δικαιώσω».

Η ανακοίνωση της Λαμίας αναφέρει: «Η ΠΑΕ ΠΑΣ ΛΑΜΙΑ 1964 ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας της, για δύο χρόνια, με τον 23χρονο (10/04/1998), επιθετικό Γιώργο Μανουσάκη.

Ο Μανουσάκης την προηγούμενη αγωνιστική περίοδο ξεχώρισε φορώντας τη φανέλα του Εργοτέλη στο πρωτάθλημα της Super League 2 καταγράφοντας συνολικά 27 συμμετοχές και πετυχαίνοντας 10 γκολ και 4 ασίστ.

Τον καλωσορίζουμε και του ευχόμαστε υγεία και πολλές επιτυχίες με την ομάδα μας!».

 

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Στάζουν μέλι στο Ελληνικό βόλει για τον Υφυπουργό Αθλητισμού Λευτέρη Αυγενάκη και την στήριξη του στις Εθνικές ομάδες Ανδρών και Γυναικών.

Τα στελέχη της Ομοσπονδίας βόλει, μιλούν με τα καλύτερα λόγια, για το ενδιαφέρον του Ηρακλειώτη Υπουργού, που είναι πρωτόγνωρο, όπως λένε για τα Εθνικά συγκροτήματα του βόλει.

Με προσωπικές ενέργειες του Αυγενάκη, ήρθε στο Ηράκλειο, η Εθνική ομάδα γυναικών και προετοιμάζεται στο Λίντο για το Ευρωπαικό πρωτάθλημα, που θα γίνει τον Αύγουστο στην προετοιμασία, καθώς δεν είχε βρεθεί περιοχή να την φιλοξενήσει και ο Αυγενάκης το πήρε...προσωπικά και τις έφερε στη γενέτειρα του!

Ενώ σημαντική είναι η συμβολή του Υπουργού των Σπορ και στην Εθνική Ανδρών, στην οποία έχει αναπτύξει και προσωπικές σχέσεις με Ελληνες διεθνείς, μέσα απο την συμμετοχή τους και στο συνδικαλιστικό όργανο, των επαγγελματιών αθλητών, του βόλει.

Οι τελευταίοι έχουν βγάλει ουκ ολίγες ανακοινώσεις για τον τρόπο που η κυβέρνηση και ο Αυγενάκης στήριξαν τον επαγγελματικό αθλητισμό στην πανδημία, κρατώντας ουσιαστικά "ζωντανό" το άθλημα και τους αθλητές.

Και η Ομοπονδία του βόλει, όμως, εξέδωσε και ευχαριστήρια ανακοίνωση, επισημαίνοντας, την συμβολή του Υπουργού, στην προετοιμασία των Εθνικών ομαδων, ενόψει της συμμετοχής τους, στο Πανευρωπαικό.

Ακόμη, η συμμετοχή της Volley League στην χρηματοδότηση, απο τα έσοδα των κερδών του στοιχήματος, δίνει ένα σημαντικό έσοδο στις ομάδες της πρώτης κατηγορίας του βόλει και το επίπεδο, θα ανέβει συνολικά, κάτι που αναγνωρίζεται απο τις ομάδες και τους αθλητές.

Εργο του Αυγενάκη και αυτό, το οποίο επισημαίνουν με έμφαση στις δημόσιες τοποθετήσεις τους, οι άνθρωποι του βόλει.

Οπως λένε, πρωτόγνωρα πράγματα, για ένα υπέροχο Σπορ, το οποίο όμως δεν είχε μέχρι σήμερα την στήριξη που θα έπρεπε να έχει.

Αλλά επι ημερών Αυγενάκη στο Υπουργείο, η εικόνα είναι πολύ διαφορετική.

 

 

Σπουδαίοι Ολυμπιονίκες που έχουν σηκώσει την Ελλάδα ψηλά σε Ολυμπιακούς αγώνες, αλλά και σημαντικοί αθλητές απο το Ηράκλειο, που είτε συμμετείχαν σε Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς αγώνες, είτε σημείωσαν μεγάλες επιδόσεις σε Πανευρωπαικά και Παγκόσμια πρωταθλήματα, θα τιμήσουν με την παρουσία τους, την εκδήλωση για τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ολυμπιακής ημέρας, που διοργανώνει η Διοικούσα Επιτροπή του Εθνικού Αθλητικού κέντρου Ηρακλείου, την Παρασκευή 25 Ιουνίου, μετά τις 6μμ στο Στάδιο Ελευθερίας.

Στην εκδήλωση, θα βρίσκονται οι Ολυμπιονίκες Ολγα Βασδέκη, Τασούλα Κελεσίδου, Νίκη Μπακογιάννη, ενώ έχει προσκληθεί ακόμη ο Ολυμπιονίκης Νίκος Κακλαμανάκης, που μένει στο Ηράκλειο.

Ακόμη έχουν προσκληθεί οι Παραολυμπιονίκες Μανώλης Στεφανουδάκης, Γιώργος Καπελάκης, αλλά και οι Στέλλα Πιλάτου, Θωμάς Σμπώκος, Ειρήνη Βασιλείου, Αργυρώ Στρατάκη, Σίλια Χιώτη, Κρίστυ Γιαλαμά.

Η εκδήλωση θα είναι αφιερωμένη στους μικρούς αθλητές απο το Ηράκλειο και γιατί όχι αυριανούς Ολυμπιονίκες, οι οποίοι θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν τα Ολυμπιακά Αθλήματα, αλλά και να συζητήσουν με τους κορυφαίους αθλητές για τις εμπειρίες τους απο τους μεγάλους αγώνες, που συμμετείχαν.

Στην εκδήλωση, θα γίνουν βραβεύσεις κορυφαίων αθλητών, ενώ θα μοιραστούν αναμνηστικά δώρα στους μικρούς αθλητές, με θέμα τους Ολυμπιακούς Αγώνες.

Τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ολυμπιακής ημέρας, θα παρακολουθήσουν παιδιά απο:
-Το Κέντρο Κοινωνικής Πρόνοιας Περιφέρειας Κρήτης, 

- Τον Παγκρήτιο σύλλογο γονέων και φίλων παιδιών με νεοπαλασία «Ηλιαχτίδα» 

-Το Παιδικό χωριό SOS Κρήτης.

Ο εορτασμός της Παγκόσμιας Ολυμπιακής ημέρας, εντάσσεται στο συνολικότερο σχεδιασμό των δράσεων που υλοποιεί η Γενική Γραμματεία Αθλητισμού, σε αθλητικά κέντρα όλης της χώρας.

Η προσέλευση στο χώρο, θα γίνει σύμφωνα με τα υγειονομικά πρωτόκολλα.

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi