karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Στον ΟΦΗ, οι μεταγραφικές ανακοινώσεις έχουν "παγώσει", καθώς μετά την ανακοίνωση του 24χρονου κεντρικού αμυντικού Τριαντάφυλλου Πασχαλίδη, (απο τις 26 Μαίου) η κρητική ΠΑΕ, τηρεί σιγή...ασυρμάτου!

Ωστόσο, ανακοινώσεις μπορεί να μην έχουν γίνει, αλλά συμφωνίες με ποδοσφαιριστές υπάρχουν!

Πληροφορίες αναφέρουν ότι, ο ΟΦΗ έχει συμφωνήσει με δυο ξένους εξτρέμ, οι οποίοι έχουν περάσει απο το κόσκινο των ανθρώπων της ομάδας και ο Νίκος Νιόπλιας, έχει ανάψει το πράσινο φως για την απόκτηση τους.

Πρόκειται για παίκτες που αγωνίζονται στα άκρα της επίθεσης, τους συνοδεύουν πολύ καλές συστάσεις και με την ταχύτητα και την ποιότητα τους, έρχονται να ανεβάσουν την προβληματική περσινή επιθετική γραμμή του ΟΦΗ.

Δεν αποκλείεται οι δυο αυτοί ποδοσφαιριστές, να βρίσκονται στο Ηράκλειο, την επόμενη εβδομάδα, καθώς το πρώτο άτυπο ραντεβού, έχει οριστεί για τις 28 του μήνα, για τα ιατρικά και τα εργομετρικά των ποδοσφαιριστών.

Η απόκτηση δυο επιθετικών παικτών, δείχνει την διάθεση του Νίκου Νιόπλια, να ανεβάσει το επιθετικό κομμάτι της ομάδας και να του δώσει την ταχύτητα και τις επινοήσεις που έλειψαν φέτος.

Βέβαια, ο ΟΦΗ έχει κάνει κινήσεις και για άλλες θέσεις, καθώς αναζητάει ακόμη ένα  ή δυο τερματοφύλακες (αρέσει ο Εμπασί της Λαμίας), δυο κεντρικούς μέσους, ένα ακραίο αμυντικό και ίσως προκύψει και κάτι ακόμη στην διαδρομή της προετοιμασίας.

Οι ανακοινώσεις μπορεί να έχουν αργήσει λοιπόν, αλλά φαίνεται ότι κάποιες κινήσεις είναι σε προχωρημένο επίπεδο, με στόχο την δημιουργία μιας ομάδας με σαφώς καλύτερο ποιοτικό επίπεδο, απο το φετινό, σε ένα πρωτάθλημα που αναμένεται πιο ανταγωνιστικό.

Διαζύγιο-έκπληξη στον Εργοτέλη, με τον Γιάννη Ταουσιάνη, αν και είχε δώσει τα χέρια με την κρητική ομάδα, τελικά να επιλέγει την πρόταση του Λεβαδειακού!

Ετσι, ο Εργοτέλης είναι σε αναζήτηση προπονητή, ενώ ο Ταουσιάνης, μετακομίζει στην Λειβαδιά, η οποία σύμφωνα με τον Ηρακλειώτη τεχνικό του έχει καταθέσει μια δελεαστική πρόταση, η οποία τον έκανε να το συζητήσει με τους ανθρώπους του Εργοτέλη και τελικά να ανακοινωθεί το διαζύγιο.

"Τον ευχαριστούμε για την εργατικότητα και τον επαγγελματισμό που επέδειξε αυτά τα δυο χρόνια που βρέθηκε στο τιμόνι της ομάδας μας και του ευχόμαστε καλή συνέχεια στην καριέρα σου και κάθε επιτυχία σε επαγγελματικό και προσωπικό επίπεδο" αναφέρει η ΠΑΕ Εργοτέλης στην ανακοίνωση της.

«Θα ήθελα να ευχαριστήσω την διοίκηση τον κ. Μάγκετ Σάμι και ιδιαίτερα τον Γιώργο Τουτζάρη για την ξεχωριστή συνεργασία που είχαμε αυτά τα δυο χρόνια, διάστημα στο οποίο έζησα στιγμές αξέχαστες" αναφέρει στην δήλωση του ο Γιάννης Ταουσιάνης.

Γ.Κορτς

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Το σύνθημα «Ελλάς, Ελλάς» δόνησε την αυλή της παιδαγωγικής ακαδημίας Ηρακλείου, στην επίσκεψη της Εθνικής ομάδας βόλει γυναικών, στο δημοτικό και ειδικό σχολείο.
Τα κορίτσια της Εθνικής ομάδας, που κάνουν προετοιμασία στο Ηράκλειο μοίρασαν δώρα και αυτόγραφα στους μικρούς μαθητές, ενώ έπαιξαν και βόλει μαζί τους, στο ανοιχτό γήπεδο του σχολείου.
Η εκδήλωση έγινε παρουσία του Υφυπουργού Αθλητισμού Λευτέρη Αυγενάκη, του προέδρου της Ομοσπονδίας βόλει (ΕΟΠΕ) Γιώργου Καραμπέτσου και της Διοίκησης του Εθνικού Αθλητικού κέντρου Ηρακλείου (παρών ο πρόεδρος του ΕΑΚΗ Λευτέρης Ζερβός και το μέλος του Δ.Σ. Μαρία Παπαδάκη).
Ο Υφυπουργός Αθλητισμού κάλεσε τους μαθητές να φωνάξουν δυνατά το σύνθημα «Ελλάς, Ελλάς» και τους προέτρεψε να «αγαπήσετε το βόλει».
Ενώ απευθυνόμενος στον πρόεδρο της ΕΟΠΕ ευχήθηκε «η επόμενη μεγάλη διοργάνωση του βόλει να γίνει στο Ηράκλειο» μέσα σε αποθέωση απο τους μικρούς μαθητές.
«Η Εθνική γυναικών κάνει προετοιμασία επειδή είναι ο Υπουργός και τον ευχαριστώ θερμά για την υποστήριξη του στο βόλει» ανέφερε ο πρόεδρος της ΕΟΠΕ Γιώργος Καραμπέτσος, ενώ και εκ μέρους των αθλητριών της Εθνικής η Εύα Χαντάβα ανέφερε «σας ευχαριστούμε για την φιλοξενία. Χαιρόμαστε πολύ που είμαστε εδώ».
Αμέσως μετά τα κορίτσια της Εθνικής έγιναν ...ανάρπαστα απο τους μικρούς αθλητές και υπέγραψαν εκατοντάδες αυτόγραφα, σε μια εκδήλωσε που εξελίχθηκε σε πραγματική γιορτή του βόλει.

 

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi