karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Στο κλειστό γυμναστήριο του Λίντο, έρχονται μεγάλες διοργανώσεις.

Ο επόμενος τελικός του Κυπέλλου Ελλάδος γυναικών, θα γίνει συζήτηση και για τον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδος Ανδρών, ενώ στο «τραπέζι» έπεσε και η δυνατότητα διεξαγωγής του Πανευρωπαικού πρωταθλήματος Εφήβων 2024.

 Οι σημαντικές αυτές ειδήσεις, αναδείχθηκαν απο τον Υφυπουργό Αθλητισμού Λευτέρη Αυγενάκη και τον πρόεδρο της Ομοσπονδίας Βόλει Γιώργο Καραμπέτσο, στο περιθώριο των συναντήσεων που είχαν στο Ηράκλειο, με αφορμή την παρουσία της Εθνικής ομάδας βόλει γυναικών, η οποία κάνει την προετοιμασία της στο ανακαινισμένο κλειστό γυμναστήριο του Λίντο.

 Ο Υφυπουργός Αθλητισμού, βρέθηκε στην προπόνηση της Εθνικής ομάδας και ευχήθηκε στα κορίτσια της Εθνικής ομάδας καλή επιτυχία στο Πανευρωπαικό πρωτάθλημα.

 Ενώ, ο πρόεδρος της ΕΟΠΕ Γιώργος Καραμπέτσος, τίμησε με πλακέτα τον Υφυπουργό Αθλητισμού, για την προσφορά του στο βόλει και την αγάπη του και τη στήριξη του, στις Εθνικές ομάδες.

 Παράλληλα, ο κ. Αυγενάκης, συνεχάρη τον πρόεδρο της ΕΟΠΕ Γιώργο Καραμπέτσο για την δουλειά που κάνει στην Ομοσπονδία και μίλησε με θερμά λόγια για τη συνεργασία που έχουν.

 «Η αθλητική εγκατάσταση αυτή, με το μεγάλο έργο δαπάνης 12.5 εκ ευρώ που σχεδιάζουμε, θα αναπτυχθεί και θα εξελιχθεί ακόμη περισσότερο και θα είναι στην διάθεση σας, για μεγάλες διοργανώσεις» ανέφερε ο Υφυπουργός Αθλητισμού, ο οποίος δεν παρέλειψε να συγχαρεί την διοίκηση του Εθνικού Αθλητικού κέντρου Ηρακλείου (ΕΑΚΗ) και τους εργαζόμενους του σταδίου, για τις εργατοώρες που αφιερώνουν ώστε η εγκατάσταση να είναι σε υψηλό επίπεδο.

 Με την σειρά του ο πρόεδρος της ΕΟΠΕ Γιώργος Καραμπέτσος, ευχαρίστησε τον Υφυπουργό Αθλητισμού, χωρίς την βοήθεια του οποίου η Εθνική γυναικών δεν θα μπορούσε να κάνει προετοιμασία, χαρακτήρισε στολίδι το Λίντο, το οποίο είχε επισκεφθεί πριν απο πολλά χρόνια και ανέφερε ότι ήδη κλείδωσε ο τελικός Κυπέλλου γυναικών, αλλά και άλλες διοργανώσεις που θα σχεδιαστούν στο μέλλον.

Εκ μέρους του ΕΑΚΗ, ο πρόεδρος της Διοικούσας Επιτροπής Λευτέρης Ζερβός, ανέφερε ότι επιθυμία όλων είναι το Λίντο να αποτελέσει το σπίτι του βόλει και τόνισε την ετοιμότητα για την φιλοξενία μεγάλων διοργανώσεων.

Το ΕΑΚΗ, πρόσφερε στα κορίτσια αναμνηστικά δώρα με κρητικά προιόντα (μέλι, τσικουδιά, αρώματα και σαπούνια) που πρόσφεραν χορηγοί απο την Κρήτη, στην Εθνική ομάδα βόλει γυναικών

Εκ μέρους της Διοικούσας Επιτροπής του ΕΑΚΗ, παραβρέθηκαν ο πρόεδρος Λευτέρης Ζερβός, η αντιπρόεδρος Εύα Σημαιάκη, η ταμίας Μαρία Τσικανδυλάκη και τα μέλη της διοίκησης Μαρία Παπαδάκη (για την βοήθεια της οποίας προς την Εθνική βόλει γυναικών, αλλά και το ρόλο της να κατέβει η Εθνική στο Ηράκλειο έκανε ειδική αναφορά ο Υφυπουργός Αθλητισμού), Νίκη Χατζηπαπά, ο διευθυντής του κλειστού γυμναστηρίου Γιώργος Κεφάκης.

 

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΦΩΤΟΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Κοντά στους μαθητές η Εθνική

 

Τα πάντα είναι έτοιμα, για τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ολυμπιακής ημέρας, που διοργανώνει η Διοικούσα Επιτροπή του Εθνικού Αθλητικού κέντρου Ηρακλείου, την Παρασκευή 25 Ιουνίου, στο Στάδιο Ελευθερίας.
Τα στελέχη του ΕΑΚΗ φιξάρουν τις τελευταίες λεπτομέρειες, για το σπουδαίο αθλητικό event που γίνεται αποκλειστικά για τους μικρούς μας αθλητές και αυριανούς Ολυμπιονίκες.
Λόγω των υψηλών θερμοκρασιών στην Κρήτη, αποφασίστηκε η εκδήλωση να ξεκινήσει στις 7μμ και να ολοκληρωθεί λίγο μετά τις 9μμ με την προβολή ενός VIDEO πάνω στα τείχη, με μεγάλες στιγμές και επιτυχίες του Ελληνικού αθλητισμού.
Παράλληλα θα προβληθεί και ένα VIDEO με τις αναβαθμισμένες εγκαταστάσεις του ΕΑΚΗ (Στάδιο Ελευθερίας, κολυμβητήριο, κλειστό γυμναστήριο Λίντο), με αφορμή τα 20 χρόνια, λειτουργίας, του Εθνικού Αθλητικού κέντρου Ηρακλείου.
Την εκδήλωση θα τιμήσει με την παρουσία του, ο Ηρακλειώτης Υφυπουργός Αθλητισμού Λευτέρης Αυγενάκης, ο οποίος έχει βάλει την σφραγίδα του, στην αναβάθμιση του σταδίου Ελευθερίας, αλλά και όλων των αθλητικών εγκαταστάσεων του ΕΑΚΗ.

Εχουν προσκληθεί ακόμη, αθλητικοί φορείς της περιοχής μας, αλλά και σύλλογοι που φιλοξενούνται στις εγκαταστάσεις του ΕΑΚΗ και όχι μόνο.
Οι σπουδαίοι Ολυμπιονίκες που έρχονται για να τιμήσουν την εκδήλωση, η Τασούλα Κελεσίδου, η Ολγα Βασδέκη και η Νίκη Μπακογιάννη, αναμένονται στο Ηράκλειο, στις 11 το πρωί και τη 1 το μεσημέρι της Παρασκευής (25/6) και θα τις υποδεχθεί η αντιπρόεδρος του ΕΑΚΗ, Εύα Σημαιάκη, ενώ έχει προγραμματιστεί μια σύντομη ξενάγηση τους στο κέντρο του Ηρακλείου.

Να σημειωθεί ότι στην εκδήλωση, έχει προσκληθεί ακόμη ο Ολυμπιονίκης Νίκος Κακλαμανάκης, που μένει στο Ηράκλειο.
Αλλά και αθλητές απο την Κρήτη, που έχουν γράψει τη δική τους ιστορία σε Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς αγώνες, αλλά και σε Πανευρωπαικά και Παγκόσμια πρωταθλήματα,  όπως είναι οι Μανώλης Στεφανουδάκης, Γιώργος Καπελάκης, αλλά και οι Στέλλα Πιλάτου, Θωμάς Σμπώκος, Ειρήνη Βασιλείου, Αργυρώ Στρατάκη, Σίλια Χιώτη, Κρίστυ Γιαλαμά.

Η εκδήλωση θα είναι αφιερωμένη στους μικρούς αθλητές απο το Ηράκλειο οι οποίοι θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν τα Ολυμπιακά Αθλήματα, αλλά και να συζητήσουν με τους κορυφαίους αθλητές για τις εμπειρίες τους απο τους μεγάλους αγώνες, που συμμετείχαν.

Στην εκδήλωση, θα γίνουν βραβεύσεις των κορυφαίων αθλητών, ενώ θα μοιραστούν αναμνηστικά δώρα στους μικρούς αθλητές, με θέμα τους Ολυμπιακούς Αγώνες.

Τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ολυμπιακής ημέρας,  στο Στάδιο Ελευθερίας, θα παρακολουθήσουν παιδιά απο:
-Το Κέντρο Κοινωνικής Πρόνοιας Περιφέρειας Κρήτης,

- Τον Παγκρήτιο σύλλογο γονέων και φίλων παιδιών με νεοπλασία «Ηλιαχτίδα»

-Το Παιδικό χωριό SOS Κρήτης.

Ο εορτασμός της Παγκόσμιας Ολυμπιακής ημέρας, εντάσσεται στο συνολικότερο σχεδιασμό των δράσεων που υλοποιεί η Γενική Γραμματεία Αθλητισμού, σε αθλητικά κέντρα όλης της χώρας.

Η προσέλευση στο χώρο, θα γίνει σύμφωνα με τα υγειονομικά πρωτόκολλα.

*Με ανακοίνωση της, η Διοικούσα Επιτροπή του Εθνικού Αθλητικού κέντρου Ηρακλείου, κάνει γνωστό σε σωματεία, αθλητές και το κοινό που χρησιμοποιεί το στάδιο Ελευθερίας ότι λόγω της εκδήλωσης Εορτασμού της Ολυμπιακής Ημέρας στο Στάδιο Ελευθερίας την Παρασκευή (25/6) δεν θα πραγματοποιηθούν οι ώρες κοινού 7:00-14:00 / 19:30-21:30 και οι ώρες Σωματείων 14:00-19:30.

Ακόμη, λόγω των διασυλλογικών αγώνων στίβου το Σάββατο (26/6) το στάδιο Ελευθερίας, θα παραμείνει κλειστό για το κοινό (ελεύθεροι αθλούμενοι).

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Αρωμα Ολυμπιακών αγώνων στο Ηράκλειο

Την προπόνηση της Εθνικής ομάδας βόλει γυναικών, η οποία προετοιμάζεται στο Ηράκλειο και το κλειστό γυμναστήριο του Λίντο, ενόψει της συμμετοχής της στο Πανευρωπαικό πρωτάθλημα, είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν, κορίτσια απο τις υποδομές βόλει του ΟΦΗ.

Συνοδευόμενα απο τον προπονητή τους Μανώλη Πρασανάκη και την προπονήτρια Χριστίνα Πάσχου και τηρώντας ότι προβλέπει το υγειονομικό πρωτόκολλο, οι μικρές αθλήτριες του ΟΦΗ, είδαν απο κοντά την προπόνηση της Εθνικής στο κλειστό του Λίντο και αμέσως μετά έβγαλαν φωτογραφίες και πήραν αυτόγραφα απο τις αθλήτριες του εθνικού μας συγκροτήματος.

Το τμήμα βόλει του ΟΦΗ, με ανακοίνωση του, εύχεται στα κορίτσια της Εθνικής, καλή επιτυχία στο Πανευρωπαικό πρωτάθλημα και σύντομα να είναι ξανά στο Ηράκλειο και για επίσημους αγώνες!

 

Δείτε ΕΔΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi