Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ηταν μια υπέροχη βραδιά αφιερωμένη στην Παγκόσμια ημέρα των Ολυμπιακών αγώνων, αυτή που διοργάνωσε το Υφυπουργείο Αθλητισμού και το ΕΑΚΗ, στο στάδιο Ελευθερίας, με την παρουσία εκατοντάδων αθλητών απο σωματεία όλων των Ολυμπιακών αθλημάτων του Ηρακλείου, σπουδαίων Ολυμπιονικών που έχουν γράψει τη δική τους ιστορία στον αθλητισμό, αλλά και μεγάλων αθλητικών προσωπικοτήτων απο το Ηράκλειο, που έχουν πρωταγωνιστήσει σε μεγάλες διοργανώσεις.
Ο Υφυπουργός αθλητισμού Λευτέρης Αυγενάκης στον χαιρετισμό του δήλωσε εντυπωσιασμένος για την υπέροχη εκδήλωση, είπε "θα το ξανακάνουμε" μέσα σε αποθέωση απο τα μικρά παιδιά που βρέθηκαν στο στάδιο, ενώ ευχαρίστησε τους προπονητές και παράγοντες των σωματείων που έφεραν αθλητικό εξοπλισμό, τους εργαζόμενους και την διοίκηση του ΕΑΚΗ, αλλά τους Ολυμπιονίκες για την παρουσία τους.
Οπως ανέφερε ο Ηρακλειώτης Υπουργός των Σπορ, απευθυνόμενος στα μικρά παιδιά "τιμούμε συνολικά όλα αθλήματα χωρίς καμία διάκριση. Ολα έχουν την δική τους ιδιαιτερότητα και αξία. Σας προτείνω να τα αγκαλιάσετε όλα και να επιλέξετε αυτό που σας ταιριάζει. Δουλέψτε σκληρά και κατακτήσετε κορυφές όπως οι Ολυμπιονίκες μας. Χωρίς αυτούς το μήνυμα του Ολυμπισμού δεν θα είχε την ίδια αξία. Μαζί με αυτούς όμως, το μήνυμα του Ολυμπισμού παίρνει μεγαλύτερη δύναμη και με την δική σας βοήθεια. Θα ξανακάνουμε μια τέτοια διοργάνωση".
Ο Υφυπουργός Αθλητισμού αναφέρθηκε ακόμη και στο θέμα του ταρτάν στίβου του σταδίου, που μετά την αντικατάσταση του, εμφάνισε φθορές. Οπως είπε "έχω σκοπό να κάνουμε ωραίες εγκαταστάσεις εδώ. Θα φτιάξουμε καινούργιο ταρτάν και δεν θα χαριστούμε σε κανένα εργολάβο που δεν έχει κάνει σωστά τη δουλειά του".
Ενώ αναφέρθηκε ακόμη και στα υπόλοιπα αθλητικά έργα που είναι σε εξέλιξη στο Ηράκλειο.
Οπως είπε "θα έχουμε σύντομα τη δεύτερη πισίνα και υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις στο Λιντο. Με δεύτερο κλειστό κολυμβητήριο, δεύτερο προπονητήριο μπάσκετ βόλει, γήπεδα τένις, γήπεδο μπιτς βόλει και πίστα σκέιτμπορντ.
Σύντομα θα έχουμε την έγκριση για ένα σημαντικό ποσό για το ναυταθλητικό κέντρο Κρήτης, στο λιμάνι του Ηρακλείου.
Στόχος μας είναι η ανάληψη των Παράκτιων Μεσογειακών αγώνων, όπου στον Καρτερό σε έκταση περίπου 50 στρεμμάτων θα έχουμε εγκαταστάσεις θαλάσσης.
Επίσης στα δημοτικά Νεώρια θα φιλοξενήσουμε ήρεμα και ευγενή αθλήματα. Μέσα σε 19 μήνες φτιάξαμε 4 νόμους, που έχουν αλλάξει την εικόνα του αθλητισμού και ετοιμάζουμε και ένα πέμπτο νομοσχέδιο".
Ο πρόεδρος του Εθνικού Αθλητικού κέντρου Ηρακλείου, Λευτέρης Ζερβός, ανέφερε με την σειρά του, ότι "στο στάδιο Ελευθερίας για πρώτη φορά πραγματοποιείται ο εορτασμός της Παγκόσμιας Ολυμπιακής ημέρας. Η γιορτή μας ήταν ανοιχτή για όλους και κυρίως για τα παιδιά μας. Η συμμετοχή του καθε ενός μας δίνει τη δική του συμβολή στο Ολυμπιακό κίνημα.
Είναι ιδιαίτερη τιμή και χαρά να φιλοξενούμε σαν ΕΑΚΗ ανθρώπους που μας έβγαλαν στους δρόμους, κλάψαμε απο χαρά και φωνάξαμε Ελλας. Ευχαριστώ τους συνεργάτες μου και το προσωπικό του ΕΑΚΗ, αλλά και όσους βοήθησαν στην εκδήλωση αυτή".
Ο Ολυμπιονίκης Νίκος Κακλαμανάκης, ανέφερε με τη σειρά του, ότι "μέσα απο την καρδιά μου ευχαριστώ όλους για την τιμή και για την συμμετοχή σήμερα. Τι καλύτερο απο το να σου δίνει το έπαθλο η κόρη σου και ένας άξιος Υφυπουργός που αγαπάει τον αθλητισμό. Η Ολυμπιακή πορεία με δίδαξε ότι η νίκη είναι να ξεπερνάς τον εαυτό σου και να τμην τα παρατάς ποτέ. Αξίζει να τολμάς το όνειρο σου. Επίσης δεν έχει σημασία αν πέσεις, αλλά να μπορέσεις να σηκωθείς γρήγορα".
Η Ολυμπιονίκης Τασούλα Κελεσίδου, ανέφερε ότι "ο αθλητισμός είναι γιορτή και χαρά. Ο μεγαλύτερος αντίπαλος, είναι ο εαυτός μας. Οταν ξεπερνάμε τον εαυτό μας γινόμαστε καλύτεροι. Δεν φανταζόμουν ποτέ ότι θα πάρω Ολυμπιακό μετάλλιο αλλα τα κατάφερα με πολύ προσπάθεια και αγάπη. Συγχαρητήρια σε όλους για αυτό που κάνατε σήμερα".
Η Ολυμπιονίκης Νίκη Μπακογιάννη, τόνισε πως "ο αθλητισμός μου έχει δώσει πολλά πράγματα.
Ευχαριστώ τον κ. Αυγενάκη για την πρόκληση και τη διοίκηση του ΕΑΚΗ.
Εύχομαι αυτές οι διοργανώσεις να συνεχιστούν και σε αυτό το στάδιο να διοργανώσετε και μεγάλους αγώνες".
Η Ολυμπιονίκης Ολγα Βασδέκη, δεν ήταν στις απονομές, καθώς έπρεπε να προλάβει την βραδινή πτήση, ωστόσο νωρίτερα, είχε δώσει συγχαρητήρια στους διοργανωτές για την εκδήλωση, κάλεσε τα παιδιά να κάνουν τρόπο ζωής τον αθλητισμό, ενώ ευχαρίστησε τον Υφυπουργό Αθλητισμού Λευτέρη Αυγενάκη, γιατί είναι κοντά σε όλα τα σπορ.
Απο τους Κρητικούς αθλητές, η Στέλλα Πίλάτου, ανέφερε ότι "είναι μια υπέροχη βραδιά. Είναι μια άψογη διοργάνωση. Συγχαρητήρια σε όλους. Τα παιδιά είναι το μέλλον. Αν το πιστέψετε θα το κάνετε. Και εγώ το πίστεψα και το έκανα".
Ο Θωμάς Σμπώκος, με τη σειρά του, ανέφερε πως "ευχαριστώ για την τιμή. Το μέλλον είναι τα παιδιά μας και πρέπει να τα έχουμε στον αθλητισμό. Δεν είναι απαραίτητο να γίνουν όλοι πρωταθλητές".
Ο Παραολυμπιονίκης Μανώλης Στεφανουδάκης, ανέφερε ότι "συγχαρητήρια σε όλους για την εκδήλωση. Ολοι μας πρέπει να μπορέσουμε να βάλουμε ένα λιθαράκι και να φέρουμε τα παιδιά στον αθλητισμό και να τους βγάλουμε απο κακοτοπιές. Εύχομαι του χρόνου να γεμίσουμε το στάδιο".
Ο Παραολυπιονίκης Γιώργος Καπελάκης, τόνισε με τη σειρά του, ότι "είναι μια πολύ όμορφη εκδήλωση. Με χαροποιεί ότι έβαλα και εγώ ένα λιθαράκι ώστε να αναπτυχθεί ο αθλητισμός με αναπηρία στο νησί μας. Αυτό έχει πολλαπλά οφέλη για την τοπική κοινωνία".
Η κολυμβήτρια Σύλια Χιώτη, τόνισε πως "ένα μεγάλο ευχαριστώ. Αν ονειρευτείς κάτι μπορείς να το κάνεις και καμία αναπηρία δεν μπορεί να σε εμποδίσει".
Ενώ η Κρίστη Γιαλαμά, η οποία θα είναι στο ΤΟΚΙΟ με την Καλλιτεχνική κολύμβηση, ανέφερε ότι "τιμή μου να είμαι μέσα σε τόσο μεγάλα ονόματα του Ελληνικού αθλητισμού. Συγχαρητήρια για την διοργάνωση. Μέσα απο τον αθλητισμό προσπαθούμε να είμαστε η καλύτερη εκδοχή του εαυτού μας και να το διασκεδάζουμε κι’ όλας".
Δείτε παρακάτω το VIDEO με τις δηλώσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Υπέροχη εκδήλωση με δυνατά μηνύματα αθλητισμού στο στάδιο Ελευθερίας
Moίρασε μπράβο ο Λευτέρης Αυγενάκης
Αγρίεψε για το ταρτάν ο Αυγενάκης
Με χαμόγελα και αισιοδοξία, για μια καλύτερη σεζόν απο την περσινή, ξεκίνησε την προετοιμασία του ο ΟΦΗ.
Δείτε στα παρακάτω VIDEOS τις πρώτες εικόνες απο τον ΟΦΗ της νέας περιόδου, απο την πρώτη προπόνηση της σεζόν στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, τον αγιασμό, αλλά και τις πρώτες δηλώσεις του Νίκου Νιόπλια, ο οποίος μίλησε και για τα μεταγραφικά ζητήματα.
Επίσης μίλησε, η μοναδική μέχρι σήμερα μεταγραφή του ΟΦΗ, ο Τριαντάφυλλος Πασαλίδης, αλλά και ο Ντε Γκουσμάν.
Δείτε παρακάτω τα VIDEOS
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Με πολλά χαμόγελα και αισιοδοξία για μια καλύτερη σεζόν, αλλά χωρίς μεταγραφές (μοναδική αυτή του 24χρονυ κεντρικού αμυντικού Τριαντάφυλλου Πασαλίδη), ξεκίνησε την προετοιμασία του ο ΟΦΗ, στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Ο Νίκος Νιόπλιας ανέφερε ότι τις μεταγραφές δουλεύει η διοίκηση και τόνισε ότι ο ΟΦΗ αφήνει πίσω του την περσινή δύσκολη χρονιά και στοχεύει να πάει καλύτερα.
Ο Τριαντάφυλλος Πασαλίδης ανέφερε ότι είναι χαρούμενος που βρίσκεται στον ΟΦΗ, ενώ ο Ντε Γκουσμάν, τόνισε πως η ομάδα έχει τις προυποθέσεις για μια καλύτερη σεζόν απο πέρσι.
Αναλυτικά οι δηλώσεις:
Nίκος Νιόπλιας: "Σ’ αυτή την ομάδα υπάρχουν ρόλοι. Όταν υπέγραψα έκανα την κουβέντα με αυτούς που τρέχουν τα μεταγραφικά. Άλλοι τρέχουν αυτά τα θέματα, εμένα η δουλειά μου είναι να προπονώ και να βελτιώνω την ομάδα. Θα είναι σίγουρα καλύτερα τα πράγματα, γιατί οι παίκτες ξεκουράστηκαν, θα μπορούν να μπουν με μεγαλύτερη όρεξη στο γήπεδο, γιατί ήταν ένα συνεχόμενο πράγμα και προπονούνταν διαρκώς. Γυρίζουμε στην κανονικότητα. Στην κανονικότητα και με φιλάθλους, ξέρετε πόσο δυναμική μας δίνει το γήπεδο και ο κόσμος μας. Μας έλειψε πολύ και μπαίνουμε τώρα με ιδανικές συνθήκες στη νέα σεζόν.
Μπαίνουμε πάντα με θετικές σκέψεις στη σεζόν. Περάσαμε μια δύσκολη χρονιά, την αφήνουμε πίσω μας και πάμε για τα καλύτερα.
Η ομάδα λειτουργεί σε επαγγελματικά πρότυπα, σε πρότυπα εξωτερικού. Άλλοι χειρίζονται αυτά τα θέματα, των μεταγραφών . Η αλήθεια είναι ότι θα θέλαμε τους παίκτες εδώ. Κανείς δε θέλει να τους έχει τελευταία μέρα, αλλά έχουμε πολύ χρόνο ακόμη. Δεν είναι όπως πέρυσι, που βιαζόσουν να κλείσεις και δεν υπήρχαν παίκτες. Φέτος υπάρχουν παίκτες, περιμένουν κι εκείνοι και στο τέλος μπορείς να βρεις κάτι καλύτερο.
Το καλό στην Ολλανδία είναι ότι θα παίξουμε με αξιόλογους αντιπάλους. Βλέπεις και συ τις δυνατότητες σου σαν ομάδα, σιγά-σιγά θα έχουμε καλύτερες προσαρμογές, περισσοτέρους παίκτες στο γκρουπ και μέρα με τη μέρα θα έχουμε καλύτερα αποτελέσματα».
Τριαντάφυλλος Πασαλίδης: «Είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ. Ανυπομονώ να ξεκινήσουμε και επίσημα την προετοιμασία, να δουλέψουμε, για να είμαστε έτοιμοι όταν ξεκινήσουμε οι υποχρεώσεις μας. Ο ΟΦΗ είναι ένα καινούργιο ξεκίνημα για μένα, ελπίζω να κάνω χαρούμενους τους ανθρώπους που με επέλεξαν και πάντα θα δίνω τον καλύτερο μου εαυτό.
Οι στόχοι μας εξαρχής είναι να μπούμε στα πλέι-όφ και έπειτα να κάνουμε ότι καλύτερο μπορούμε. Τα παιδιά με υποδέχτηκαν θερμά, δε χρειάζομαι χρόνο για να προσαρμοστώ και σαν να ήμουν από πέρυσι εδώ».
Τζόναθαν Ντε Γκούζμαν: «Είμαι χαρούμενος που επέστρεψα. Όλοι φαίνονται ανανεωμένοι και χαρούμενοι, το ίδιο είμαι και εγώ. Θέλουμε να ξεκινήσουμε τη σεζόν έτσι όπως τελειώσαμε και να δούμε τι θα φέρει η νέα χρονιά.
Ήταν εύκολη απόφαση για μένα να μείνω. Νιώθω πολύ καλά που βρίσκομαι εδώ, οπότε ήταν εύκολο. Θέλω να έχουμε θετική ενέργεια, πέρυσι είχαμε πολλούς τραυματισμούς. Όμως αν πάμε με τον χαρακτήρα που τελειώσαμε και την ερχόμενη περίοδο, νομίζω θα είμαστε καλά. Υπάρχουν προσδοκίες.
Κάθε παίκτης είναι σημαντικός για το κλαμπ, έχει τον ρόλο του. Χάρηκα σίγουρα που μπόρεσα και βοήθησα την ομάδα, αλλά πιστεύω ότι όλοι μαζί θα τα καταφέρουμε να πετύχουμε τους στόχους μας».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Η πρώτη του ΟΦΗ: Mε παρόντες και σίγουρους απόντες