Πρόωρο τέλος έλαβε το φετινό τουρνουά Γουίμπλεντον για τον Στέφανο Τσιτσιπά.
Ο Έλληνας πρωταθλητής, που προερχόταν από τον πρώτο τελικό της καριέρας του σε Γκραν Σλαμ τουρνουά, εκείνον στο Ρολάν Γκαρός πριν από λίγες ημέρες, έχασε στον πρώτο γύρο του φημισμένου αγγλικού τουρνουά από τον Αμερικανό Φράνσις Τιαφό.
Ο Νο 4 αθλητής της παγκόσμιας κατάταξης εμφανίστηκε ανεξήγητα αγχωμένος κι έκανε πολλά αβίαστα για την κλάση του λάθη, τα οποία εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο ο αντίπαλός του για να πάρει μια καθαρή νίκη με 3-0: 6-4, 6-4, 6-3. Ταυτόχρονα, ο Τιαφό σημείωσε την πρώτη νίκη της καριέρας του απέναντι σε έναν αθλητή του Top-5.
Στην συνέντευξη τύπου μετά το παιχνίδι,ο Στέφανος Τσιτσιπάς στάθηκε στη δυσκολία της προσαρμογής στο γρασίδι μετά την ήττα του από τον Frances Tiafoe στο Wimbledon, είπε πως ο αντίπαλός του έπαιξε πολύ καλύτερα, ενώ μίλησε ακόμα για το ενδεχόμενο να παίξει σε ένα τουρνουά πριν το Τόκιο και τη μεγάλη πιθανότητα να συμμετέχει σε 3 διαφορετικά ταμπλό στους Ολυμπιακούς Αγώνες!
"Άρχισα να νιώθω καλύτερα το παιχνίδι μου στα μέσα του 3ου σετ. Ένιωθα καλύτερα τα χτυπήματά μου και το γήπεδο. Προφανώς δεν ήθελα να γίνει έτσι, να συμβεί αυτό σε ένα σημείο που είχα χάσει εντελώς τον έλεγχο. Πρέπει όμως να πω πως έπαιξε πολύ καλά. Δεν μπόρεσα να διατηρήσω την ένταση, ούτε να παρουσιάσω κάτι καλύτερο από εκείνον", είπε ο Στέφανος στη συνέντευξη Τύπου μετά την ήττα από τον Tiafoe.
Είπε ακόμα πως πέρασε απ' το μυαλό του να αγωνιστεί σε ένα τουρνουά στο χορτάρι πριν πάει στο Wimbledon, κάτι που τελικά δεν έκανε.
Γ.Κορτς
Δείτε παρακάτω τα hightlights του αποκλεισμού του Τσιτσιπά.
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Το πρόσωπο του Υφυπουργού Αθλητισμού Λευτέρη Αυγενάκη, άλλαξε όψη και απο το χαμόγελο και την ικανοποίηση, για την πετυχημένη εκδήλωση της Παγκόσμιας Ολυμπιακής ημέρας, στο Στάδιο Ελευθερίας, αγρίεψε, όταν αναφέρθηκε στο νέο ταρτάν στίβου και τα "φουσκώματα" που έχει εμφανίσει.
"Το ταρτάν θα φτιαχτεί. Υπάρχει ευθύνη του εργολάβου. Δεν έχει γίνει καλή δουλειά" ανέφερε...αγριεμένος ο Υφυπουργός Αθλητισμού, ο οποίος έχει ήδη κινήσει όλες τις διαδικασίες που προβλέπει η σύμβαση, για την αποκατάσταση του.
Ο Λευτέρης Αυγενάκης, ενδιαφέρθηκε προσωπικά απο την πρώτη στιγμή για το θέμα του ταρτάν και η τοποθέτηση του, αλλά και το ύφος του, έδειξε ότι δεν θα κάνει με τίποτα πίσω.
Ο ίδιος θέλει το στάδιο να γίνει ένα πραγματικό στολίδι του αθλητισμού και να μπορεί σύντομα να φιλοξενεί μεγάλες διοργανώσεις κλασσικού αθλητισμού.
Ηδη η όψη του σταδίου έχει αλλάξει, με μια σειρά απο σημαντικές παρεμβάσεις που έχουν γίνει (φωτισμός, βάψιμο, νέα καθίσματα, αποδυτήρια), ωστόσο το νέο ταρτάν που περίμεναν καρτερικά τα σωματεία και οι αθλητές, εμφάνισε κάποια προβλήματα και όλοι περιμένουν μια γενναία λύση.
Κάτι που όπως φαίνεται, αποτελεί και επιθυμία του Λευτέρη Αυγενάκη, με τον ίδιο να δείχνει αποφασισμένος και σίγουρος, ότι το ζήτημα που έχει προκύψει, θα διευθετηθεί και το ΕΑΚΗ θα παραλάβει ένα έργο (δεν έχει γίνει ακόμη η παραλαβή), όπως είχε σχεδιαστεί.
Αυτό απαιτεί και η κοινωνία του κλασσικού αθλητισμού της πόλης, αλλά και οι αθλούμενοι που είναι καθημερινοί επισκπέπτες του σταδίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Υπέροχη εκδήλωση με δυνατά μηνύματα αθλητισμού
Moίρασε μπράβο ο Λευτέρης Αυγενάκης
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Την ίδια ώρα, που βασικοί παίκτες του Εργοτέλη, έχουν γίνει ....φύλλο και φτερό απο ομάδες της Σούπερ Λίγκ 1 και 2 (Μανουσάκης, Μαζουλουξής στη Λαμία, Κατσιμήτρος κοντά στον ΠΑΣ Γιάννινα, Μπάτζιος στην Ξάνθη), ένα καλό deal "ψήνεται", απο ότι μαθαίνω, για ένα ποδοσφαιριστή της ομάδας, που έχει πρόταση απο το εξωτερικό.
Στα γραφεία της ΠΑΕ, η πρόταση έχει γίνει επίσημα γνωστή και σε συνενόηση με τον ποδοσφαιριστή, γίνεται αυτήν την εποχή η καλύτερη δυνατή διαπραγμάτευση, που έχει προφανή στόχο να ....ανασάνει λιγάκι το ταμείο της ομάδας!
Γιατί είναι κρίμα και άδικο, ο Εργοτέλης να αναδεικνύει τόσους παίκτες και να μην μπαίνουν χρήματα στο ταμείο του, ως οικονομική, πέρα της ηθικής που σίγουρα υπάρχει, δικαίωση της πολύ σοβαρής ποδοσφαιρικής προσπάθειας, που κάνει!
Η φανταστική φετινή ποδοσφαιρική κατάθεση της ομάδας, η οποία άξιζε να καρπωθεί και την άνοδο στην Σούπερ Λίγκ, αλλά την...φρέναραν κάποιοι, έφερε στο προσκήνιο και στο πάνω ράφι της ποδοσφαιρικής αγοράς, πολλούς απο τους πρωταγωνιστές!
Απο τον προπονητή Γιάννη Ταουσιάνη (πήρε και αυτός...μεταγραφή στον Λεβαδειακό), μέχρι τους παραπάνω παίκτες, αλλά και άλλους, που αυτήν την εποχή είναι σε συζητήσεις, καθώς οι μεταγραφές συνεχίζονται.
Για αυτό το ποδοσφαιρικό ...θαύμα, που παρουσίασε φέτος ο Εργοτέλης, θα πρέπει πέρα απο το ηθικό να υπάρξει και ποδοσφαιρικό όφελος!
Οσο, για τις σοβαρές αποχωρήσεις, δεν χρειάζεται πανικός.
Ο Εργοτέλης, αν συνεχίσει να δουλεύει όπως κάνει τα τελευταία χρόνια, θα συνεχίσει τις "εξαγωγές" παικτών εντός και εκτός Ελλάδος, αλλά και την αγωνιστική του αξιοπιστία και τον σεβασμό, που έχει κερδίσει επάξια σε τέτοιο βαθμό, ώστε σαν "αρπακτικά" να πέφτουν όλοι πάνω του, για να αρπάξουν τα πουλέν του, όπως συμβαίνει σήμερα!