Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ψηλά τον πήχη του ΟΦΗ, της νέας αγωνιστικής περιόδου, έβαλε ο Διευθύνων Σύμβουλος της ομάδας Μηνάς Λυσάνδρου, στο γευμα που παρέθεσε στους εκπροσώπους των ΜΜΕ την Τετάρτη το μεσημέρι.
Ο ίδιος μίλησε για τον στόχο των play off και μια καλή πορεία στο Κύπελλο Ελλάδος, ενώ έκανε αναφορά και σε μεταγραφές τονίζοντας ότι ο ΟΦΗ θα ενισχυθεί με παίκτες που θα ανεβάσουν την ποιότητα του.
Σε μια ακόμη αναφορά του για μεταγραφές, ο κ. Λυσάνδρου ανέφερε πως όποιο πρώτο μεταγραφικό στόχο έχει ο ΟΦΗ, θα τον αποκτήσει.
Ακόμη ο CEO της ομάδας, τόνισε ότι την επόμενη εβδομάδα θα κυκλοφορήσουν τα εισιτήρια διαρκείας του ΟΦΗ (οι τιμές θα ανακοινωθούν το επόμενο διάστημα), με βάση τις κυβερνητικές ανακοινώσεις για την δυνατότητα κάλυψης του 85% του γηπέδου, ενώ ανέφερε ακόμη ότι δεν τέθηκε ποτέ θέμα μετακόμισης του ΟΦΗ, στο Παγκρήτιο στάδιο.
Γενικά ο κ. Λυσσάνδρου, έδειξε πολύ αισιόδοξος για τον ΟΦΗ της νέας περιόδου και αυτό το μήμυμα θέλησε να περάσει στη συνάντηση γνωριμίας που είχε με τους εκπροσώπους του Τύπου, με τους οποίους συναντήθηκε για δεύτερη φορά, μετά την επίσημη παρουσίαση του απο την κρητική ΠΑΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Γεύμα εργασίας με ειδήσεις για τον ΟΦΗ;
Η Εθνική γνώρισε βαριά ήττα με σκορ 97-72 από την Τσεχία στον τελικό του Προολυμπιακού τουρνουά της Βικτώρια στον Καναδά και έμεινε εκτός Ολυμπιακών Αγώνων.
Αντίθετα, στο Τόκιο θα βρεθούν οι Τσέχοι που θα αντιμετωπίσουν στον πρώτο όμιλο τις Ηνωμένες Πολιτείες, τη Γαλλία και το Ιράν.
Για το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα 14 πόντους σημείωσε ο Παπαγιάννης και ακολούθησαν ο Λαρεντζάκης με 12 και ο Σλούκας με 11. Κορυφαίος των νικητών ήταν ο Άουντα με 20 πόντους, ενώ 16 πρόσθεσε ο Βέσελι και 14 ο Μπάλβιν.
Τι δήλωσε ο Πιτίνο
Ο Ρικ Πιτίνο μετά το τέλος του αγώνα με την Τσεχία μίλησε για την εμφάνιση και την ήττα της Εθνικής ομάδας και ανακοίνωσε ότι δεν θα συνεχίσει στον πάγκο της «γαλανόλευκης».
Αναλυτικά όσα δήλωσε:
«Δεν πετύχαμε τον μεγάλο μας στόχο. Μας πλήγωσε πέρα από την πολύ καλή Τσεχία και το ότι είχαμε μικρό χρόνο προετοιμασίας. Εκείνοι είναι μια έμπειρη ομάδα, που κυριάρχησε στα ριμπάουντ και είχε πολλές ασίστ. Η προσπάθεια υπήρχε, αλλά δεν παίξαμε καλά. Η Τσεχία ήταν πολύ καλύτερη, έπαιξε εξαιρετικά και με ένα στυλ που δεν είχαμε συνηθίσει. Δεν ήμασταν προετοιμασμένοι γι’ αυτό που είδαμε.
Θα πάμε πίσω και θα καταλάβουμε ότι σε σύντομο χρονικό διάστημα δημιουργήσαμε ένα πολύ καλό στυλ παιχνιδιού. Τα παιδιά εξελίχθηκαν, όπως ο Παπαγιάννης που έχασε τόσα κιλά και έχει βελτιωθεί εντυπωσιακά. Πετύχαμε πολλά σε αυτή την πορεία, αλλά πολλά πρέπει να βελτιωθούν στο αναπτυξιακό επίπεδο για να έχουμε νέους Σπανούληδες και Παπαγιάννηδες. Τώρα έχουμε μόνο τον Ρογκαβόπουλο.
Δεν υπάρχει μέλλον για μένα. Δεν θα συνεχίσω στον πάγκο της Εθνικής. Είναι κάτι που μου παίρνει πολύ χρόνο. Μου πήρε έξι εβδομάδες και έχω ομάδα στις ΗΠΑ. Δεν ξέρουμε ακόμη ποιος θα είναι επικεφαλής της ομοσπονδίας. Υπάρχουν πολλοί καλοί προπονητές στη χώρα, αγαπώ την Ελλάδα και τους παίκτες που προπόνησα, αλλά ήταν μια κι έξω αυτή η θητεία για μένα.
Η Τσεχία κυριάρχησε στα ριμπάουντ και βρήκε ελεύθερα σουτ. Χάσαμε το ματς στην πρώτη περίοδο, όταν μας νίκησαν στο τρανζίσιον. Είχαν φοβερά ποσοστά στα σουτ, παρότι προέρχονταν από παράταση. Αυτό δείχνει πόσο έμπειρη ομάδα είναι. Είμαστε περήφανοι για την ομάδα μας, αλλά και απογοητευμένοι. Θέλω να είμαστε απογοητευμένοι, γιατί αυτό μας βοηθά να εξελιχθούμε».
Τα δεκάλεπτα: 32-22, 50-43, 81-54, 97-72
ΤΣΕΧΙΑ (Γκίνζμπουργκ): Αουντα 20, Μπάλβιν 14, Μπόχατσικ 15, Παλίζα, Πέτερκα, Σαμούρα, Σατοράνσκι 12, Σιλμπ 8, Σέναλ 9, Σιρίνα 3, Βέσελι 16, Βιόραλ
ΕΛΛΑΔΑ (Πιτίνο): Αντετοκούνμπο, Καλάθης 9, Χρυσικόπουλος 3, Γιαννόπουλος 3, Κασελάκης, Κατσίβελης 5, Καββαδάς, Λαρεντζάκης 12, Μήτογλου 12, Παπαγιάννης 14, Ρογκαβόπουλος 3, Σλούκας 11
Σε συνθήκες καύσωνα που επικρατούν στην Κρήτη, οι παίκτες του ΟΦΗ, ξεκίνησαν την προετοιμασία τους, περιμένοντας την αναχώρηση για την Ολλανδία στις 11 Ιουλίου, όπου θα βρουν χαμηλότερες θερμοκρασίες.
Οι πρώτες προπονήσεις του ΟΦΗ, έγιναν πρωί και απόγευμα στο αθλητικό κέντρο.
To απόγευμα μετά τις 6.30 και νωρίς το πρωί (8.30) την Κυριακή, με το στόχο της τεχνικής ηγεσίας του ΟΦΗ, να είναι προφανής, για να "βρεί" όσο το δυνατόν χαμηλότερη θερμοκρασία, αν και το θερμόμετρο στην Κρήτη είναι σταθερά πάνω απο τους 30 βαθμούς και σε κάποιες στιγμές της ημέρας και πάνω απο τους 35.
Αναγκαστικά, οι παίκτες του ΟΦΗ, θα κάνουν υπομονή μέχρι την αναχώρηση της αποστολής στο εξωτερικό, όπου θα χτιστεί ο ΟΦΗ της νέας χρονιάς.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ:
Με προπόνηση που έγινε στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο το απόγευμα του Σαββάτου (3/7) συνεχίστηκε η προετοιμασία της ομάδας μας για την νέα σεζόν.
Το σημερινό πρόγραμμα περιελάμβανε προθέρμανση, ασκήσεις πάσας και παιχνίδια κατοχής.
Ατομικό πρόγραμμα ακολούθησαν οι Adil Nabi και Κοσμάς Τσιλιανίδης, ενώ ο Πασχάλης Στάικος συνέχισε πρόγραμμα αποθεραπείας.
Απόντες από την προπόνηση ήταν για μια ακόμη ημέρα οι Απόστολος Γιάννου και Felipe Souza.
Επόμενη προπόνηση έχει προγραμματιστεί για αύριο, Κυριακή (4/7), στις 08:30.