karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Πιστός στο ραντεβού του, ο 29χρονος Ολλανδός επιθετικός Φαν Ντούινεν (ή Φαν Ντάνιεν, όπως διευκρινίζει η ΠΑΕ για το...επίθετο του). 

Το νέο μεταγραφικό απόκτημα της ομάδας, "πάτησε" Ηράκλειο, την Παρασκευή το μεσημέρι και περνάει ιατρικές εξετάσεις.

O Ολλανδός επιθετικός ήρθε στο Ηράκλειο, με την σύζυγο τους και το νεογέννητο μωράκι τους.

Αν όλα πάνε καλά θα υπογράψει το συμβόλαιο του (για 3 χρόνια) και θα ανακοινωθεί απο την κρητική ΠΑΕ.

Ο πρώην επιθετικός της Ολλανδικής Τσβόλε (23 συμμετοχές-3 γκολ), είναι η τρίτη μεταγραφή του ΟΦΗ, μετά τον Τριαντάφυλλο Πασαλίδη (στόπερ) και τον 26χρονο  Αυστραλό εξτρέμ Μπορούς Καμάο.

Γ.Κορτς

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Γεμίζει την επίθεση του ο ΟΦΗ-Νέα μεταγραφή (VIDEO)

Eσκασε μεταγραφή στον ΟΦΗ-Παίρνει γρήγορο εξτρέμ (VIDEO)

Eρχονται δυο επιθετικοί για τον ΟΦΗ

Τον αγαπημένο της πατέρα, έχασε η ταμίας του ΕΑΚΗ Μαρία Τσικανδυλάκη και η Διοικούσα Επιτροπή του Εθνικού Αθλητικού κέντρου Ηρακλείου και οι εργαζόμενοι, εκφράζουν τα συλλυπητήρια τους.

Οπως αναφέρει η συλλυπητήρια ανακοίνωση του ΕΑΚΗ:

Η Διοικούσα Επιτροπή του Εθνικού Αθλητικού Κέντρου Ηρακλείου και οι εργαζόμενοι, εκφράζουν τα θερμά τους συλλυπητήρια στην ταμία του ΕΑΚΗ Μαρία Τσικανδυλάκη, για το θάνατο του πατέρα της. Ας είναι ελαφρύ το χώμα που θα τον σκεπάσει. 

Θερμά συλλυπητήρια και απο εμάς προς την Μαρία Τσικανδυλάκη.

Δύναμη και κουράγιο, ώστε να ξεπεράσει την μεγάλη της απώλεια.

Γ.Κορτς

 

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Ο Εργοτέλης ξεπέρασε το σκόπελο, της αδειοδότησης, καθώς η αισιοδοξία που διατύπωναν τα στελέχη της ΠΑΕ, τα τελευταία 24ωρα μετά την κατάθεση της έφεσης, επιβεβαιώθηκαν.

Είχε φανεί απο την εξέταση του φακέλου, ότι ο φάκελος του Εργοτέλη, έτυχε θετικών σχολείων απο τα μέλη του Δευτεροβάθμιου Όργανου Αδειοδότησης της ΕΠΟ, τα οποία δικαίωσαν τελικά, την επίπονη προσπάθεια της κρητικής ομάδας.

Δεν ήταν τόσο θέμα ουσίας, όσο θέμα πρεστίζ, για τον Εργοτέλη, ο οποίος παραμένει μια απο τις καλά οργανωμένες και τακτοποιημένες, ομάδες της Σούπερ Λίγκ 2.

Για τον Εργοτέλη, δεν θα ήταν καταστροφή, αν δεν έπαιρνε άδεια και αναγκαζόταν να λειτουργήσει με ηλικιακό περιορισμό στις μεταγραφές.

Αλλωστε, ο σύλλογος, συνειδητά, δουλεύει με νέα παιδιά.

Ηθελαν όμως, τα στελέχη της διοίκησης, να δείξουν και την "καθαρή" εικόνα στα οικονομικά και όχι μόνο.

Και τα κατάφεραν, έστω και αν χρειάστηκε δεύτερος βαθμός.

Ο Γενικός διευθυντής της ΠΑΕ, Γιώργος Τουτζάρης, έγραψε στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook για την διαδικασία της αδειοδότησης, ότι είναι μια "διαδικασία δύσκολη, επίπονη και εξαντλητική για όσους την "τρέχουν" και είναι εξίσου σημαντική όσο και η προσπάθεια στο γήπεδο. Μαζί με όσους έχουν μοχθήσει γι αυτή την επιτυχία θα ήθελα να ευχαριστήσω τους προπονητές,ποδοσφαιριστές και όλους τους εργαζόμενους στην ΠΑΕ Εργοτέλης για την εμπιστοσύνη και τη βοήθεια τους".

Νωρίτερα με δήλωση του, στην επίσημη σελίδα της ΠΑΕ, είχε ευχαριστήσει και ονομαστικά τα ονόματα όσων εργάστηκαν, για αυτό το σκοπό.

Ο Γενικός διευθυντής της ΠΑΕ, έκανε λόγο για δικαίωση. Οπως είπε «ήταν μια δικαίωση για την ομάδα μας κυρίως θα έλεγα ηθική. Γι αυτό το αποτέλεσμα δούλεψαν μήνες τώρα αρκετοί ανθρωποι. Θέλω να τους πω ένα μεγάλο ευχαριστώ ξεκινώντας από τον Νομικό εκπρόσωπο της ομάδας μας κ. Γρηγορίου, στον Οικονομικό Διευθυντή κ. Μποβολέτη στον φοροτεχνικό και υπεύθυνο αδειοδότησης κ. Αποστολάκη, την Ελεκτική Εταιρεία ορκωτών λογιστών GRAND THORTON τον κ. Αντωνακάκη και την συνεργάτιδα του κ. Βαρδαλαχάκη. Παράλληλα θέλω να ευχαριστήσω και τους ανθρώπους που βρίσκονται στα γραφεία της ΠΑΕ και συνέβαλαν από την δική τους πλευρά σε όλη αυτή την μεγάλη προσπάθεια την κ. Σουτζή και τον κ. Βελεγράκη».

Στην ανακοίνωση της, η ΠΑΕ Εργοτέλης, αναφέρει πως "Το Δευτεροβάθμιο Όργανο Αδειοδότησης της ΕΠΟ κατά την συνεδρίαση του την Τρίτη 6 Ιουλίου και αφού εξέτασε σχολαστικά το φάκελο της ΠΑΕ Εργοτέλης και το «Σημείωμα Διαπιστώσεων» - το οποίο προσκομίστηκε στην έφεση που εμπρόθεσμα κατατέθηκε- άναψε το πράσινο φως στην ομάδα μας δίνοντας την σχετική άδεια Super League 2 για την νέα αγωνιστική σεζόν 2021-2022".

 

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi