Μετά την Ειρήνη Βασιλείου, η οποία βρίσκεται ήδη στο Ολυμπιακό χωριό και ετοιμάζεται για την μάχη των προκριματικών στα 400 μέτρα την προσεχή Τρίτη (3/8), μια ακόμη Ηρακλειώτισσα αθλήτρια, ετοιμάζεται και αυτή να μπεί στην μάχη των αγώνων στο Τόκιο.
Ο λόγος για την Κρύστη Γιαλαμά, η οποία θα αγωνιστεί στους Ολυμπιακύς αγώνες, για πρώτη φορά, στο ομαδικό της καλλιτεχνικής κολύμβησης.
Η Κρίστυ, μαζί με την υπόλοιπη ομάδα, έφτασε στο Ολυμπιακό Χωριό, καθώς οι αθλήτριες μέχρι σήμερα έμεναν σε ξενοδοχειο και ήταν σε καθεστώς εντατικής παρακολούθησης, λόγω επαφής, με αθλήτρια που βρέθηκε θετική στον κορωνοϊό και δεν ταξίδεψε τελικά στο Τόκιο, χάνοντας την τελευταία στιγμή την συμμετοχή της.
Όλα τα τεστ στα οποία υποβλήθηκαν οι αθλήτριες ήταν αρνητικά, ενώ θα υποβληθούν σε ένα ακόμη, το πρωί του Σαββάτου.
Αν και αυτό είναι αρνητικό, τότε θα μπουν κανονικά στην πισίνα για προετοιμασία, ενόψει του αγώνα τους στο ομαδικό.
Την ομάδα υποδέχθηκε ο αρχηγός αποστολής, Μιχάλης Φυσεντζίδης, και ζήτησε απ' όλες τις αθλήτριες να είναι ιδιαίτερα προσεκτικές, ενώ οδηγίες έδωσε και ο γιατρός της αποστολής, Γιώργος Μαρίνος.
Το ομαδικό της καλλιτεχνικής κολύμβησης, θα μπεί στην μάχη των αγώνων στις 7 Αυγούστου.
Τόσο στην Ειρήνη Βασιλείου, όσο και στην Κρύστη Γιαλαμά, ευχόμαστε τα καλύτερα, αλλά πάνω απο όλα να ...χαρούν και να απολαύσουν, αυτήν την μεγάλη εμπειρία!
Γ.Κορτς
Mεγάλη επιτυχία για τον ΟΦΗ, αλλά και για το Κρητικό μπάσκετ.
Οι κορασίδες μπάσκετ του ΟΦΗ, κατέκτησαν την τρίτη θέση στην Ελλάδα, μετά την ολοκλήρωση των αγώνων του Final-6 που έγιναν στην Αθήνα.
Στην ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, αναφέρει:
"Μόνο υπερηφάνεια για τις κορασίδες μπάσκετ του ΟΦΗ μας!
Κατέκτησαν την τρίτη θέση στην Ελλάδα!
Μια υπέροχη ομάδα, μια υπέροχη παρέα!
Μπράβο κορίτσια!
Συγχαρητήρια σε όλους τους συντελεστές! # ofierasitechnis
Η τελική βαθμολογία
1. Παναθλητικός 10 (5-0)
2. Κρόνος Αγίου Δημητρίου 8 (3-2)
3. ΟΦΗ 7 (2-3)
4. Απόλλωνας Πτολεμαΐδας 7 (2-3)
5. Παναθηναϊκός 7 (2-3)
6. Άμιλλα Αρκαδίας 6 (1-4)".
Γ.Κορτς
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Την ήττα απο την ανώτερη Αλκμάαρ, γνώρισε ο ΟΦΗ στο πέμπτο του φιλικό επί Ολλανδικού εδάφους.
Καλύτερη και πιο έτοιμη η Ολλανδική ομάδα, κέρδισε δίκαια με 2-0 με τα γκολ των Γκούντμουντσον (8') και Μπέρκχουτ (58').
Το παιχνίδι παρακολούθησε ο Ομοσπονδιακός τεχνικός Φαν Σιπ, με τον συνεργάτη του Ααρον Βιντερ και την παλιά μεγάλη δόξα του Ολλανδικού ποδοσφαίρου Ρουντ Γκούλιτ.
Ο ΟΦΗ είχε μια καλή στιγμή με τον Καμάου στο 44', αλλά επιθετικά έδειξε αδύναμος.
Ο Νιόπλιας δοκίμασε διάταξη 4-4-2 με τους Καστάνιος και Σαρδινέρο στην κορυφή της επίθεσης, αλλά και πάλι ο ΟΦΗ δεν σκόραρε.
Η κρητική ομάδα στα 5 φιλικά που έχει δώσει στην Ολλανδία, δεν έχει γευτεί ακόμη τη νίκη και μετράει τρείς ήττες (Βίτεσε 2-1, Βέστερλο 1-0, Αλκμάρ 2-0) και δυο ισοπαλίες (Αντερλεχτ 1-1 και Φορτούνα Σιτάρντ 1-1), στα φιλικά της Ολλανδίας, που είναι πάντως με ομάδες καλού επιπέδου.
Τελευταίο φιλικό παιχνίδι για τον ΟΦΗ, την Παρασκευή με τη Ναιμέγκεν και το Σάββατο, επιστρέφει στο Ηράκλειο, μετά απο 20 μέρες παρουσίας στην Ολλανδία.
Η σύνθεση του ΟΦΗ: Επασί, Βούρος, Σελίμοβιτς, Πασαλίδης, Λυμπεράκης, Μεγιάδο, Ντε Γκούζμαν, Καμάου, Φαν Ντάινεν, Σαρντινέρο, Καστάνιος.
Έπαιξαν στο β' ημίχρονο και οι: Γιαννούλης, Νέιρα, Μπαλογιάννης, Στάρτζεον, Γκονζάλες (υπό δοκιμή).