Ανακοινώθηκε και επίσημα το πρόγραμμα του "βασιλιά των Ολυμπιακών αγώνων" του στίβου, με τους Ελληνες αθλητές να ρίχνονται στην μάχη απο την Παρασκευή 30 Ιουλίου.
Η Ηρακλειώτισσα πρωταθλήτρια των 400 μέτρων Ειρήνη Βασιλείου, ρίχνεται στην μάχη των Ολυμπιακών αγώνων στις 3 Αυγούστου.
Η Βασιλείου, μετέχει για δεύτερη φορά σε Ολυμπιακούς αγώνες, καθώς είχε δώσει το παρών και στο Ριο (2016).
Σύμφωνα με το νεότερο πρόγραμμα θα αγωνιστεί στον προκριματικό των 400 μέτρων, στις 9.45 το πρωί.
Γ.Κορτς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Μπήκε στο Ολυμπιακό χωριό η Ειρήνη Βασιλείου
–
Στην κούραση της προετοιμασίας και στο γεγονός ότι ο ΟΦΗ σε 18 μέρες, κλήθηκε να δώσει 6 φιλικά, εστίασε ο Νίκος Νιόπλιας στην άφιξη του ΟΦΗ, μετά απο 20 μέρες στην Ολλανδία.
Oπως ανέφερε ο τεχνικός του ΟΦΗ, κανονικά σε δυο μήνες προετοιμασία, παίζεις 6-8 παιχνίδια.
Η κρητική ομάδα θα συνεχίσει στο Ηράκλειο, το τελικό στάδιο της προετοιμασίας της, με τον προπονητή του ΟΦΗ, να δηλώνει ικανοποιημένος απο την δουλειά που έγινε απο τους παίκτες του.
"Πλέον η προπόνηση θα είναι διαφορετική. Θα εστιάσουμε στο τακτικό κομμάτι και στο πως θα μοντάρουμε την ομάδα για το πρωτάθλημα" ανέφερε ο τεχνικός του ΟΦΗ, ο οποίος για τα μεταγραφικά του ΟΦΗ παρέπεμψε σε μια ακόμη φορά στη διοίκηση, καθώς όπως ανέφερε "το μεταγραφικό το χειρίζονται άλλοι που ειναι ικανοί και περιμένουμε".
Οι παίκτες του ΟΦΗ, πήραν δυο μέρες ρεπό και απο τη Δευτέρα, επιστρέφουν στο κανονικό πρόγραμμα προπονήσεων.
Το προσεχές Σαββατοκύριακο, ο ΟΦΗ ταξιδεύει στο Βόλο, για να δώσει δυο φιλικά παιχνίδια με τον Βόλο και ένα εκ των Αστέρα Τρίπολης-Ατρόμητο.
Γ.Κορτς
Ο Νίκος Νιόπλιας σήμανε καμπανάκι μετά την ήττα του ΟΦΗ απο την Αλκμάαρ με 2-0, για την μεταγραφική ενίσχυση της ομάδας.
"Χρειαζόμαστε βοήθεια σε ποδοσφαιριστές" ανέφερε ο τεχνικός του ΟΦΗ και πρόσθεσε με νόημα πως "σε κάποιες θέσεις, έχουμε λίγους και σε άλλες πάρα πολλούς. Εκεί πρέπει να βρούμε το balance".
Ανέφερε ωστόσο ότι "οι άνθρωποι της ομαδας ψάχνουν, κάνουν επαφές και συζητήσεις, πιστεύω ότι κάτι θα βρούμε".
Για το φιλικό με την Ολλανδική ομάδα, ο προπονητής του ΟΦΗ, τόνισε πως "το επίπεδο τους δεν είναι για τα κυβικά μας. Είναι πολύ υψηλό. Οχι μόνο για τη δική μας ομάδα, αλλά γενικά για τις Ελληνικές ομάδες. Μπράβο τους, γιατί χωρίς να είναι η PSV ή ο Αγιαξ και η Φέγενορντ, είναι πολύ καλή ομάδα και μπράβο τους. Πολύ καλό φιλικό. Πολλές δυνάμεις δώσαμε. Ανταποκριθήκαμε καλά στο δεύτερο ημίχρονο.Κοιτάζουμε πως εμείς θα γίνουμε καλύτεροι. Στο Ελληνικό πρωτάθλημα δεν νομίζω ότι θα βρίσκουμε ομάδες σαν την Αλκμάαρ. Δοκιμάζουμε σχήματα. Θέλαμε να δώσουμε βοήθειες στον Λουκ (Καστάνιος) στην επίθεση, για αυτό και βάλαμε δίπλα του, τον Σαρδινέρο. Είμαστε καλά. Δεν έχουμε προβλήματα, δεν έχουμε τραυματισμούς" κατέληξε.
Δείτε παρακάτω σε VIDEO την τοποθέτηση του προπονητή του ΟΦΗ.
Γ. Κορτς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ηττα του ΟΦΗ, υπο το βλέμμα του Φαν Σίπ