Την πρώτη του προπόνηση με τον ΟΦΗ, έκανε ο Φιορίν Ντούρμισάι, το τελευταίο μεταγραφικό απόκτημα της κρητικής ομάδας.
Ο Αλβανός διεθνής επιθετικός προπονήθηκε στο το Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο και δεν αποκλείεται να πάρει λίγο χρόνο συμμετοχής στο φιλικό δίτερμα με τον ΠΟΑ, που θα γίνει το Σάββατο (6μμ) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Βάτερμαν, Ναμπί, Σελίμοβιτς, Νοικοκυράκης, Τοράλ, Τσιλιανίδης, Σηφάκης, Στάικος, θα είναι εκτός.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Την πρώτη του προπόνηση με τα χρώματα του ΟΦΗ πραγματοποίησε το πρωί της Παρασκευής (27/8) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, το τελευταίο χρονικά μεταγραφικό απόκτημα της ομάδας μας, Fjorin Durmishaj.
Το σημερινό πρόγραμμα περιελάμβανε ασκήσεις ταχύτητας, παιχνίδι μικρών σχέσεων και τελικό παιχνίδι μικρών σχέσεων.
Ο Juan Neira προπονήθηκε κανονικά. Ο Boy Waterman συμμετείχε σε μέρος της προπόνησης, όπως και ο Adil Nabi, ο οποίος έκανε παράλληλα ατομικό πρόγραμμα.
Ατομικό πρόγραμμα ακολούθησε ο Vahid Selimovic, με τους Βαγγέλη Νοικοκυράκη και Jon Toral να κάνουν θεραπεία. Ο Κοσμάς Τσιλιανίδης συνέχισε το ατομικό του πρόγραμμα αποκατάστασης.
Ο Βασίλης Σηφάκης δεν προπονήθηκε, όπως και ο Πασχάλης Στάικος που απουσίασε λόγω ίωσης. Απών ήταν και ο διεθνής Abdul Weiss.
Αύριο, Σάββατο (28/8), στις 18:00 η ομάδα μας θα δώσει φιλικό αγώνα προπονητικού χαρακτήρα με τον Π.Ο.Α., ο οποίος θα είναι κεκλεισμένων των θυρών.
Ο ...τριποντιέρης του ΟΦΗ Κώστας Αγαπιάδης, θα συνεχίσει στην ομάδα και τη νέα σεζόν στην Β' Εθνική μπάσκετ, όπως ανακοινώθηκε και επίσημα.
Στην ανακοίνωση της, η Επιτροπή μπάσκετ του ΟΦΗ αναφέρει ότι:
«Με Κώστα Αγαπιάδη και τη νέα σεζόν.
Δεύτερη ανανέωση για την ομάδα μας.
Ο Κώστας Αγαπιάδης, συμφώνησε να είναι και του χρόνου στην ομάδα μας».
Στην ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ τονίζει ότι:
"Ο έμπειρος γκάρντ Κώστας Αγαπιάδης, θα συνεχίσει να φοράει την ασπρόμαυρη φανέλα, καθώς ανανέωσε την συνεργασία του με την ομάδα μπάσκετ του ΟΦΗ μας, όπως ανακοίνωσε και επίσημα, η επιτροπή μπάσκετ του συλλόγου μας. Τον καλωσορίζουμε για μια ακόμη σεζόν και του ευχόμαστε υγεία, επιτυχίες και πολλά...τρίποντα, με τον ΟΦΗ μας!".
Στην μάχη της β' φάσης της Β' Εθνικής υδατοσφαίρισης, με στόχο την άνοδο στην Α2 πόλο, θα μπεί η ανδρική oμάδα του ΟΦΗ, στις 17-19/9.
Η κλήρωση που έγινε στα γραφεία της ΚΟΕ, έφερε τον ΟΦΗ, στον όμιλο Ηρακλείου, με αντιπάλους, τους ΑΡΗ ΝΙΚΑΙΑΣ, ΝΟ ΚΑΛΑΜΑΚΙΟΥ και ΕΠΕΙΟ.
Απο τις 4 ομάδες, οι δυο πρώτοι προκρίνονται στην τελική φάση (8 ομαδες συνολικά απο 4 ομίλους), απο όπου οι δυο πρώτοι θα πάρουν το εισιτήριο για την Α2 πόλο.
Στόχος του ΟΦΗ, είναι να προκριθεί στην τελική φάση και να διεκδικήσει την άνοδο.
ΟΜΙΛΟΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
ΟΦΗ
ΑΡΗΣ ΝΙΚΑΙΑΣ
ΝΟ ΚΑΛΑΜΑΚΙΟΥ
ΕΠΕΙΟΣ
1η αγωνιστική:
ΟΦΗ - ΝΟ Καλαμακίου
Άρης Νικαίας - Επειός
2η αγωνιστική:
ΟΦΗ - Επειός
Άρης Νικαίας - ΝΟ Καλαμακίου
3η αγωνιστική:
Άρης Νικαίας - ΟΦΗ
ΝΟ Καλαμακίου - Επειός