Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Μια υπόθεση, που παλεύει εδώ και αρκετές εβδομάδες ο ΟΦΗ, για την θέση του σέντερ-φορ, φαίνεται να έχει αίσιο τέλος.
Ο 24χρονος (14-11-1996) διεθνής Αλβανός επιθετικός Φιορίν Ντουρμισάι, θα ενισχύσει την επιθετική γραμμή της κρητικής ομάδας, καθώς ο ΟΦΗ ήρθε σε συμφωνία με τον Ολυμπιακό, με τον ποδοσφαιριστή, να υπογράφει συμβόλαιο για τρία χρόνια, τις επόμενες ημέρες.
Οροι της συμφωνίας, δεν έχουν γίνει γνωστοί, όπως και το αν ο Ολυμπιακός διατηρεί δικαιώματα για τον ποδοσφαιριστή (ποσοστό μεταπώλησης).
Αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία είναι το ότι, ο παίκτης που ήταν ο πρώτος μεταγραφικός στόχος του ΟΦΗ, για την κορυφή της επίθεσης, αποκτήθηκε, έστω και καθυστερημένα.
Οπως σας είχαμε ενημερώσει απο τις 9 Αυγούστου (Διαβάστε εδώ σχετικά), ο Ντούρμισαι, ήταν εξ' αρχής ο διακαής πόθος των ανθρώπων του ΟΦΗ και κλείνουν με επιτυχία μια κρίσιμη μεταγραφική υπόθεση.
Ο πρώην παίκτης της Λάρισας, του Αρη, του Πανιωνίου, που ανήκε στον Ολυμπιακό, έρχεται να πλαισιώσει τον Καστάνιος και να αποτελέσει το αντίπαλο δέος, του Ολλανδού επιθετικού για την κορυφή της επίθεσης του ΟΦΗ.
Ο Ολλανδός σκοράρει με μεγάλη δυσκολία και στον ΟΦΗ, ήθελαν έναν ποδοσφαιριστή με τα χαρακτηριστικά του Ντούρμισαι, ώστε να γεμίσουν την επίθεση τους.
Να σημειωθεί ότι ο Ντούρμισαι, που είχε προτάσεις απο την...μισή Σούπερ Λίγκ 1, ήταν εξ' αρχής θετικός στο ενδιαφέρον του ΟΦΗ, ωστόσο τον τελευταίο λόγο είχε ο Ολυμπιακός, που είπε τελικά το "ναί"΄.
Ο Ντούρμισαι βέβαια, δεν ήταν στα πλάνα του Μάρτινς, ωστόσο αν ήθελε ο Ολυμπιακός, θα μπορουσε να τον στείλει σε κάποια άλλη ομάδα, όπως έκανε στο παρελθόν με Αρη και Λάρισα.
Οι μεθοδικές κινήσεις τον στελεχών του ΟΦΗ, βοήθησαν στην ολοκλήρωση της μεταγραφής, η οποία σίγουρα, δίνει επιθετική δύναμη στην κρητική ομάδα, σε μια γραμμή, που φαίνεται να πονάει ο σύλλογος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Οι μεταγραφικοί στόχοι του ΟΦΗ
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Πήρε το...αμαξάκι του, απο την AVIS που έχει χορηγική συνεργασία με τον ΟΦΗ, ο Ισπανός κεντρικός μέσος Τζον Τοράλ και τώρα...τρέχει για να προλάβει και την πρεμιέρα του πρωταθλήματος!
Η αναβολή της σέντρας, για τα μέσα του Σεπτέμβρη (11-12/9), ευνοεί το νέο μεταγραφικό απόκτημα του ΟΦΗ, ο οποίος στάθηκε άτυχος καθώς, στην πρώτη προπόνηση στην Ολλανδία έπαθε θλάση, η οποία τον έχει κρατήσει ένα μήνα έξω.
Τώρα, με την μετάθεση της πρεμιέρας, ο Τοράλ, ελπίζει όμως, ότι θα μπορέσει να είναι στην διάθεση της τεχνικής ηγεσίας, για το πρώτο παιχνίδι του πρωταθλήματος.
Ο ΟΦΗ και ο κόσμος του, περιμένουν πολλά απο τον πρώην παίκτη της Μπέρμιγχαμ, ο οποίος είναι απο τις πιο σημαντικές μεταγραφές του φετινού ΟΦΗ, αλλά δυστυχώς δεν έχουν δεί ακόμη τον παίκτη, ο οποίος ξεκίνησε με το...αριστερό την θητεία του, στην κρητική ομάδα.
Μακάρι στη συνέχεια, να είναι πιο τυχερός, με τους τραυματισμούς, καθώς έχει ποιότητα και μπορεί να ομορφύνει το παιχνίδι της ομάδας στην μεσαία γραμμή και συνολικά στο δημιουργικό κομμάτι.
Γ.Κορτς
Του Γιώργου Κοφτσιδάκη
Η Ηρακλειώτισσα πρωταθλήτρια του στίβου Ειρήνη Βασιλείου, η οποία πρόσφατα έτρεξε στην δεύτερη Ολυμπιάδα της καριέρας της, έκανε πριν απο μερικές μέρες, την ...καλύτερη κουρσα της ζωής της, καθώς δέθηκε με τα δεσμά του γάμου με τον αγαπημένο της, Αναστάση Βλατάκη.
Το ταιριαστό ζευγάρι ήταν υπέροχο, τόσο στην τελετή, όσο και στη διεξίωση που ακολούθησε, με όλα τα υγειονομικά πρωτόκολλα.
Το χαμόγελο της υπέροχης Ειρήνης, για την μεγάλη της βραδιά, δεν έφυγε ποτέ απο τα χείλη της, όπως και του συζύγου της.
Θα ήθελαν να έχουν δίπλα τους, ακόμη περισσότερους, αλλά ας όψεται, ο κορωνοϊός.
Στενοί φίλοι του ζευγαριού και κάποιοι συναθλητές της Ειρήνης, ήταν εκεί για να της ευχηθούν.
Το ζευγάρι είχε φροντίσει και για αρνητικό cocid-test 72 ώρων για τους λίγους που δεν είχαν εμβολιαστεί, λαμβάνοντας όλα τα μέτρα.
Ετσι, όλα κύλησαν υπέροχα και έγινε το καλύτερο δυνατό, με βάση τις συνθήκες που επικρατούν.
Μεταξύ των πολλών που έσπευσαν να της ευχηθούν αυτές τις μέρες χαράς για αυτήν, είναι και η Διοικούσα Επιτροπή του Εθνικού αθλητικού κέντρου Ηρακλείου.
Στην ανακοίνωση του, το ΕΑΚΗ αναφέρει: Η Διοικούσα Επιτροπή του ΕΑΚΗ εύχεται βίον ανθόσπαρτον και πολλούς απογόνους, στην πρωταθλήτρια μας Ειρήνη Βασιλείου και στον σύζυγο της, Αναστάση Βλατάκη. Ειρήνη και Αναστάση, σας ευχόμαστε μια ζωή με μόνο όμορφες στιγμές!
Θερμές ευχές και απο εμάς στην Ειρήνη, στον σύζυγο της, αλλά και στις οικογένειες τους.
Ξεχωριστά, θα ήθελα να ευχηθώ και στον καλό φίλο Μιχάλη Βλατάκη τον πατέρα του γαμπρού, να του ζήσει το ζευγάρι και να γίνει σύντομα ...παππούς!