Τέσσερις κρητικές ομάδες Γ' Εθνικής συνεχίζουν στην β' φάση του Κυπέλλου Ελλάδος.
Οπως ανέδειξε η κλήρωση που έγινε στο Γουδί, θα αντιμετωπίσουν εντός έδρας:
Οι αγώνες θα είναι νοκ-άουτ και θα διεξαχθούν 11-12 Σεπτεμβρίου.
Αναλυτικά τα ζευγάρια από τον 2ο όμιλο:
Γιούχτας-Αήττητος Σπάτων
Άγιος Νικόλαος-Πανελευσινιακός
Ατσαλένιος-Ηλιούπολη
Άρης Σούδας-Χαραυγιακός
Διαγόρας Βραχνέικων-Ερμής Μελιγούς
Εθνικός-Κερατσίνι
Διαβολίτσι-ΠΑΟ Ρουφ
Αίας Σαλαμίνας-Παναχαϊκή
Αταλάντη-Νέα Αρτάκη
Προοδευτική-Άρης Σκάλας
Στη συνέχεια της διοργάνωσης θα μπούν οι ομάδες της Σούπερ Λίγκ 2 και λίγο αργότερα της Σούπερ Λίγκ 1.
Με πτήση τσάρτερ θα επιστρέψει ο ΟΦΗ απο την Θεσσαλονίκη, μετά το παιχνίδι με τον Αρη, το βράδυ της Δευτέρας (13/9, 7.30) για την πρεμιέρα του πρωταθλήματος της Σούπερ Λίγκ 1.
Ετσι, η ομάδα θα αποφύγει την διανυκτέρευση στη Θεσσαλονίκη και την ταλαιπωρία, ώστε να ξεκινήσει άμεσα την προετοιμασία της, για το παιχνίδι της δεύτερης αγωνιστικής με την ΑΕΚ στο Ηράκλειο.
Ο ΟΦΗ ξεκίνησε την προετοιμασία του, για το παιχνίδι με τον Αρη, με προπόνηση που έγινε το πρωί στο πρώτο γήπεδο του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου, στο οποίο έγινε ολική ανακατασκευή χλοοτάπητα.
"Οι ποδοσφαιριστές του ΟΦΗ πάτησαν για πρώτη φορά το χορτάρι του νέου μας γηπέδου στο Βαρδινογιάννειο Αθλητικό Κέντρο!" έγραψε σχετικά η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με φωτογραφίες απο το ανακαινισμένο γήπεδο.
Ο Νίκος Νιόπλιας, περιμένει να δεί ποιοί θα είναι οι διαθέσιμοι παίκτες για το παιχνίδι με τον Αρη, με τις επιστροφές των διεθνών (Εν πασί εθνική Καμερούν, Ουές Εθνική Συρίας, Διαμαντής-Γρίβας Εθνική Ελπίδων) και κάποιων παικτών που έχουν μικροπροβλήματα τραυματισμών, όπως οι Γιαννούλης και Φαν Ντάινεν.
Νοκ-άουτ απο το παιχνίδι με τον Αρη θα είναι σίγουρα οι τραυματίες Μεγιάδο, Ναμπί, Τσιλιανίδης και Στάικος.
Στην πρωινή προπόνηση του ΟΦΗ, συμμετείχαν και οι ποδοσφαιριστές της Κ19, Γιάννης Θεοδωσουλάκης, Βίκτωρ Σακαλίδης, Μιχάλης Σωμαράκης και Γρηγόρης Χνάρης.
Τα συγχαρητήρια της προς τον Υφυπουργό Αθλητισμού Λευτέρη Αυγενάκη και τους διοργανωτές της εκδήλωσης ια την οδική ασφάλεια, που πραγματοποιήθηκε στο Ηράκλειο, εκφράζει με ανακοίνωση του, το ΕΑΚΗ.
H ανακοίνωση του ΕΑΚΗ αναφέρει:
Η Διοικούσα Επιτροπή του ΕΑΚΗ (Εθνικό Αθλητικό Κέντρο Ηρακλείου) θα ήθελε να συγχαρεί τον Υφυπουργό Αθλητισμού Λευτέρη Αυγενάκη και όλους τους συντελεστές για την άρτια διοργάνωση για την οδική ασφάλεια, που πραγματοποιήθηκε στο Ηράκλειο, με προσομοίωση σύγκρουσης και όσα πρέπει να γνωρίζουμε σε περίπτωση ατυχήματος. Τις εκδηλώσεις που τίμησαν με την παρουσία τους πληθώρα κλασσικών οχημάτων και μοτοσυκλετών. Η Διοικούσα Επιτροπή του ΕΑΚΗ, παρέστη σύσσωμη στις εκδηλώσεις και εύχεται τέτοιες χρήσιμες πρωτοβουλίες, για την κοινωνία μας και την περιοχή μας, να συνεχιστούν και στο μέλλον