karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Την Κυριακή 19/9 στις 6.15μ θα γίνει το παιχνίδι ΟΦΗ-ΑΕΚ στο γήπεδο "Θεόδωρος Βαρδινογιάννης" όπως ανακοίνωσε και επίσημα η Σούπερ Λίγκ, η οποία και έκανε γνωστό το πρόγραμμα, μέχρι την 5η αγωνιστική.

To παιχνίδι ΟΦΗ-Αστέρας Τρίπολης για την 3η αγωνιστική, θα γίνει την Τετάρτη 22/9 (6.15μμ).

Το παιχνίδι Γιάννινα-ΟΦΗ, για την 4η αγωνιστική, θα γίνει τη Δευτέρα 27/9 (5.15μμ).

Ενώ, η αναμέτρηση ΟΦΗ-ΠΑΟΚ για την 5η αγωνιστική θα γίνει την Κυριακή 3/10.

Αναλυτικά οι επόμενες αγωνιστικές:

2η αγωνιστική

Κυριακή 19/9

6.15μμ ΟΦΗ-ΑΕΚ

3η αγωνιστική

Τετάρτη 22/9

6.15μμ ΟΦΗ-Αστέρας Τρίπολης

4η αγωνιστική

Δευτέρα 27/9

5.15μμ Γιάννινα-ΟΦΗ

5η αγωνιστική

Κυριακή 3/10

6.15μμ ΟΦΗ-ΠΑΟΚ

Γ.Κορτς

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Την άφιξη των 4 νεαρών Αιγύπτιων ποδοσφαιριστών που απέκτησε στην εκπνοή της μεταγραφικής περιόδου, περιμένουν στον Εργοτέλη, ώστε ο προπονητής Νίκος Μπαδημας, να μπορέσει να δουλέψει με ολο το έμψυχο δυναμικό στην διάθεση του.

Στην κρητική ομάδα, προσπαθούν να τακτοποιήσουν ζητήματα με τις βίζες των αθλητών, ώστε να μπορέσουν να ταξιδέψουν στην Κρήτη και να ενταχθούν στην προετοιμασία του Εργοτέλη.

Την ίδια ώρα, μετά την καλή εικόνα που είχε ο Εργοτέλης, στο φιλικό με τον ΟΦΗ στο Γεντί Κουλέ (1-0), θα προσπαθήσει να δείξει το καλό του πρόσωπο και στο φιλικό με τα Χανιά που θα γίνει το Σάββατο (11/9, 6μμ) στο Παγκρήτιο στάδιο.

Απέναντι σε ένα αντίπαλο της Σούπερ Λιγκ 2, ο Εργοτέλης, θα τεστάρει για μια ακόμη φορά, τις δυνάμεις του.

Η αναμέτρηση θα γίνει κεκλεισμένων των θυρών, λόγω covid-19 αλλά και εργασιών στο στέγαστο του Παγκρητίου σταδίου.

Στον Εργοτέλη, εκτιμούν ότι, με την επιστροφή, καθοριστικών παικτών της ομάδας, που δεν έχουν βρεί ακόμη ρυθμό λόγω τραυματισμών και απώλειας προπονήσεων, όπως είναι οι Κονραντ, Απι, Νεράλ, η ομάδα, θα βελτιωθεί ακόμη περισσότερο, γιατί έχει καλό υλικό.

Ο έμπειρος αμυντικός του Εργοτέλη, Στέλιος Ποζατζίδης, αναφερόμενος στην καλή εικόνα απέναντι στον ΟΦΗ, αλλά και στη δουλειά που έχει γίνει μέχρι σήμερα, ανέφερε ότι ''ήταν ένα δυνατό φιλικό απέναντι σε μια ομάδα που αγωνίζεται σε μεγαλύτερη κατηγορία. Δείξαμε καλά στοιχεία στον αγωνιστικό χώρο και βγάλαμε πράγματα που δουλεύουμε στην προπόνηση. Δυστυχώς λόγω της δύσκολης προετοιμασίας και των απαιτητικών προπονήσεων που κάνουμε έχουμε κάποιους τραυματισμούς, συγκεκριμένα έξι παίκτες είναι εκτός. Ελπίζουμε με την επιστροφή τους και μαζί με τους παίκτες που αποκτήθηκαν και περιμένουμε να ενσωματωθούν με την ομάδα θα δείξουμε και την εφετινή αγωνιστική σεζόν στην Super League2 ένα εξίσου καλό πρόσωπο όπως το περυσινό".

Για δεύτερη φορά, η Μαρία Σάκκαρη, έφτασε μια ανάσα πριν απο ένα μεγάλο τελικό, αλλά δεν τα κατάφερε.

Μετα το παιχνίδι-θρίλερ με την Barbora Krejcikova στο Roland Garros, στο οποίο είχε χάσει και match point, αυτή τη φορά, έπεσε πάνω στην 18χρονη παίκτρια- φαινόμενο απο την Βρετανία, Emma Raducanu, η οποία έγραψε ιστορία, καθώς έγινε η πρώτη παίκτρια στην ιστορία, που φτάνει σε τελικό Grand Slam από τα προκριματικά!

Η Raducanu έκανε ακόμα ένα εκπληκτικό ματς, κέρδισε και τη Μαρία Σάκκαρη με 2-0 σετ και κατάφερε να προκριθεί στον μεγάλο τελικό του αμερικανικού major.

Έγινε η μοναδική παίκτρια σε άνδρες και γυναίκες που το καταφέρνει αυτό, ενώ παράλληλα το κατάφερε χωρίς να χάσει και σετ, αφού έχει κερδίσει και τους 9 αγώνες της με 2-0 (18-0 κερδισμένα σετ στο τουρνουά)!

Το τελευταίο της θύμα ήταν η Μαρία Σάκκαρη, η οποία δεν βρήκε ρυθμό, δεν έπαιξε το καλύτερό τένις και γενικά δεν ήταν η βραδιά της  στο Arthur Ashe Stadium, με αποτέλεσμα να χάσει τον δεύτερο ημιτελικό που έπαιξε για φέτος σε Grand Slam.

Η Raducanu έγινε  από νωρίς το αφεντικό της αναμέτρησης και να μη χάνει ποτέ το πάνω χέρι, επικρατώντας της Σάκκαρη με 6-1, 6-4, σε 1 ώρα και 23 λεπτά.

Στις δηλώσεις της, η  Μαρία Σάκκαρη στάθηκε στην πίεση του δεύτερου ημιτελικού της σε Grand Slam, την οποία δεν μπόρεσε να διαχειριστεί όπως θα ήθελε, ενώ τόνισε πως αυτή η ήττα της δίνει ακόμα μεγαλύτερη δύναμη και όρεξη να επιστρέψει στο court και στη σκληρή δουλειά, δηλώνοντας αισιόδοξη για το μέλλον.

Οπως είπε  "προφανώς τα πράγματα δεν πήγαν καλά. Δεν ήμουν ο εαυτός μου στο court, δεν μπόρεσα να βγάλω πολλές μπάλες, τις έδωσα πολλές ευκαιρίες, δεν μπόρεσα να την πιέσω με το παιχνίδι μου, τα βρήκε όλα εύκολα από μένα, αλλά φυσικά τις αξίζουν τα εύσημα γιατί εκμεταλλέυτηκε αυτές τις ευκαιρίες", είπε η Σάκκαρη στο ξεκίνημα της τελευταίας συνέντευξής της για φέτος στη Νέα Υόρκη, μετά την ήττα της από την Emma Raducanu.

Για το παιχνίδι της Raducanu είπε: "Παίζει χωρίς φόβο, ρισκάρει και κάνει πάντα το σωστό. Δεν έχει τίποτα να χάσει, το απολαμβάνει. Ήμασταν όμως απούσες, οι αντίπαλές της, η Belinda (Bencic) χθες, εγώ σήμερα. Δεν μπορέσαμε να φέρουμε στην επιφάνεια το καλύτερό μας τένις. Είμαι λυπημένη που δεν μπόρεσα ούτε αυτή τη φορά να προκριθώ στον πρώτο μου τελικό, αλλά είμαι αισιόδοξη πως θα συμβεί σύντομα."

Για τις Raducanu και Leylah Fernandez, που κατάφεραν να προκριθούν αμφότερες στον τελικό: "Είναι τεράστιο αυτό που έχουν πετύχει. Είναι και οι δυο πολύ νέες, δεν έχουν τίποτα να χάσουν και παίζουν ατρόμητο τένις όταν μας αντιμετωπίζουν. Αξίζουν και στις δυο τα εύσημα, θα είναι εκεί έξω και θα παλέψουν για τον τίτλο. Μπράβο τους!".

 

Δείτε στο παρακάτω VIDEO τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης.

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi