Χωρίς...Ελληνα, ο Αρης στην ενδεκάδα κόντρα στον ΟΦΗ. Ολοι ξένοι.
Η ενδεκάδα του Άρη σε διάταξη 4-2-3-1: Ντένις, Σούντγκρεν, Φαμπιάνο, Μπράμπετς, Λούμορ, Εντιαγέ, Σάσα, Μαντσίνι, Μπερτόγλιο, Γκάμα, Καμαρά.
Μόλις δυο Ελληνες στον πάγκο. Στον πάγκο του Άρη: Κουέστα, Ιτούρμπε, Χαΐροβιτς, Σάκιτς, Ματίγια, Τζέγκο, Μπεναλουάν, Δεληζήσης, Μάνος.
Γ.Κορτς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Mε διάταξη 4-3-3 ο ΟΦΗ στο Κλεάνθης Βικελίδης, απέναντι στον Αρη, για την πρεμιέρα του πρωταθλήματος.
Ο Νίκος Νιόπλιας παρέταξε τον ΟΦΗ, με τερματοφύλακα τον Επασί, δεξιά τον Μαρινάκη, αριστερά τον Κοροβέση.
Στο κέντρο της άμυνας τους Βούρο και Πασαλίδη. Στην μεσαία γραμμή τους Γκαγιέγος, Ντε Γκουσμάν (δεξιά), Νέιρα (αριστερά.
Και στην επίθεση τους Καμάου (δεξιά) Φαν Ντάινεν (αριστερά) και στην κορυφή τον Καστάνιος.
Στον πάγκο του ΟΦΗ, είναι τα τελευταία μεταγραφικά αποκτήματα Λάμπρου και Ντούρμισάι, όπως επίσης και οι Βάτερμαν, Ουές, Σελίμοβιτς, Διαμαντής, Γαννούλης, Γρίβας και Μπαλογιάννης.
Στο Ηράκλειο, για λογαριασμό του ΟΦΗ, βρίσκεται το νέο μεταγραφικό απόκτημα της ομάδας βόλει, ο 28χρονος (1μ93) Αργεντίνος ακραίος Gonzalo Lapera.
Ο νέος παίκτης του ΟΦΗ, έφτασε στο Ηράκλειο, αργά το βράδυ της Κυριακής, όπου τον παρέλαβε απο το αεροδρόμιο η team manager της ομάδας Μαρία Πατεράκη.
Τη Δευτέρα (13/9) το πρωί, περίμενε τον Lapera στο γήπεδο, ο προπονητής του ΟΦΗ, Κώστας Δεληκώστας, με το νέο μεταγραφικό απόκτημα της ομάδας, να ακολουθεί κανονικά το προπονητικό πρόγραμμα.
Ο ΟΦΗ μπήκε αισίως, στην τρίτη εβδομάδα προετοιμασίας, έχοντας εκτός απροόπτου ολοκληρώσει το ρόστερ του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ