Στο πρώτο επίσημο παιχνίδι της χρονιάς, με αντίπαλο τον ΠΑΟ Ρουφ στην Αθήνα, την Κυριακή (26/09 , 16.00), για το Κύπελλο Ελλάδος, στρέφει την προσοχή του, ο Εργοτέλης.
Αναφερόμενος στην αναμέτρηση, ο τεχνικός του Εργοτέλη, Νίκος Μπαδήμας, τόνισε ότι «μετά από τέσσερις μήνες η ο ομάδα μας καλείτε να δώσει το πρώτο της επίσημο ματς απέναντι σε μια πολύ καλή και ιστορική ομάδα όπως είναι ο ΠΑΟ Ρουφ. Ο αντίπαλός είναι αρκετά ενισχυμένος και με πρωταγωνιστικούς στόχους στην κατηγορία του, μάλιστα στην έδρα του δυναμώνει ακόμα περισσότερο. Έτσι γνωρίζουμε ότι δεν θα έχουμε μια εύκολη αποστολή. Από σήμερα το μυαλό μας είναι στραμμένο στο Κύπελλο και στον Κυριακάτικο αγώνα. Θα προετοιμαστούμε με τον καλύτερο τρόπο. Εύχομαι να γίνει ένα όμορφο παιχνίδι».
Το παιχνίδι θα ειναι νοκ-όυτ, χωρίς ωστόσο να έχει οριστεί ακόμα το γήπεδο που θα παιχτεί το ματς καθώς η έδρα του ΠΑΟ δεν εξυπηρετεί λόγω πλαστικού τάπητα.
Με δέκα παίκτες η ΑΕΚ, μετά την αποβολή του Λιβάι Γκαρσία στο 35' για χτύπημα στο Νέιρα, κάνει το 0-2 στο Γεντί Κουλέ, στο 41' με τον Ζούμπερ, να εκτελεί τον Επασί σε μια φάση που η άμυνα του ΟΦΗ και πάλι είχε προβληματική αντίδραση.
Λίγα λεπτά, μετά την αριθμητική του υπεροχή ο ΟΦΗ, δεν καταφέρνει να το εκμεταλευτεί και δέχεται δεύτερο γκολ, απο μια ΑΕΚ, που αγωνίζεται με παίκτη λιγότερο.
Ο Ζουμπέρ με ένα ποιοτικό πλασέ κάνει το 0-2 και η ΑΕΚ με τα γκολ των Αραούχο (15') και Ζουμπερ (41'), είναι πίσω στο σκορ με δυο τέρματα, σε ένα πολύ κακό πρώτο ημίχρονο για αυτόν.
Η ΑΕΚ κλείνει το πρώτο ημίχρονο με 0-2 και έχει πάρει ένα σημαντικο προβάδισμα, αν και αγωνίζεται με δέκα παίκτες, λόγω της αποβολής του Λιβάι Γκαρσία στο 35'.
Ο ΟΦΗ, έχει ένα 45λεπτο, στο οποίο πρέπει να εκμεταλευτεί την αριθμητική του υπεροχή και να αντιδράσει, βάζοντας ένα γκολ που θα του επιτρέψει να ξαναμπεί στο παιχνίδι.
Γ.Κορτς