ΟΦΗ και Αστέρας πήγαν με το "Χ" στην ανάπαυλα (0-0), καθώς καμία απο τις δυο ομάδες δεν βρήκε δίχτυα στις ευκαιρίες που δημιούργησε.
Ο ΟΦΗ απείλησε στο 31' με τον Ντουρμισάι, για να αποκρούσει ο Παπαδόπουλος.
Απείλησε και στο 37' με τον Ντε Γκουσμάν, αλλά η καλύτερη του στιγμή ήταν το διαγώνιο φαλτσαριστό του Λάμπρου στο 38'.
Στο 40' η καλύτερη φάση του Αστέρα στην κεφαλιά του Βαλιέντε, με την μπάλα να φεύγει λίγο άουτ.
Στον ΟΦΗ οι καλύτερες και οι περισσότερες φάσεις του πρώτου μέρους.
Γ.Κορτς
O ΟΦΗ έχανε 0-3 απο την ΑΕΚ στο 78', αλλά με μια επικη ανατροπή στο Γεντί Κουλέ, ισοφαρισε σε 3-3 στην εκπνοή και πήρε ένα μεγάλο πόντο, σε ένα παιχνίδι που θα μείνει στην ιστορία για το σασπένς που είχε στο φινάλε.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Στον κόσμο του ΟΦΗ, απέδωσε την ...ανάσταση του ΟΦΗ, στο παιχνίδι με την ΑΕΚ, ο Νίκος Νιόπλιας.
"Ο κόσμος μας έσπρωξε πάρα πολύ" ανέφερε ο τεχνικός του ΟΦΗ, για την απίστευτη ανατροπή απο 0-3 σε 3-3 στο Γεντί Κουλέ. Οπως είπε στην κάμερα της cosmote «κάναμε μία μεγάλη προσπάθεια. Αυτή είναι η έδρα και η καρδιά μας. Αν δεν είχαμε τον κόσμο, όλα θα ήταν υποτονικά. Ο κόσμος μας έσπρωξε πάρα πολύ. Σε όλη τη διάρκεια δε μας αποδοκίμασε. Παλέψαμε μέχρι το τέλος, το πιστέψαμε. Ξέραμε ότι ήμασταν καλοί μεσοεπιθετικά. Αν θέλουμε να φτιάξουμε το ποδόσφαιρό μας, πρέπει να βλέπουμε τέτοια ματς. Είναι κρίμα. Βλέπουμε ότι οι μικρομεσαίες ομάδες μπορούν να βάλουν τα δύσκολα. Θα πρέπει να ιδρώσεις για να μας κερδίσεις. Λέμε ότι πολλές φορές στη Super League 2 θα πρέπει να παίξουν 36 ομάδες για να ανέβει μία. Εγώ μετά από 1-2 χρόνια θα φύγω. Πρώτα φτιάχνουμε και μετά θα φύγουμε από το ποδόσφαιρο. Δεν ήμασταν καλοί μέχρι το 78ο λεπτό. Παίξαμε με ενθουσιασμό. Μας βοήθησαν και οι αλλαγές και ήρθε αυτό το αποτέλεσμα».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ