Διπλό τζακ-ποτ για το ποδόσφαιρο του Ρεθύμνου, εφ' όν με το καλό επισημοποιηθεί από την ΕΠΟ, η οριστική διακοπή του πρωταθλήματος, στον κρητικό όμιλο της Γ’ Εθνικής. Η εξέλιξη αυτή φέρνει την Επισκοπή πρωταθλήτρια! Το κυριότερο όμως: Της δίνει την άνοδο στην παραπάνω κατηγορία, χωρίς να δώσει μπαράζ, με τους άλλους πρωταθλητές των ομίλων! Σύμφωνα με την προκήρυξη, οι 8 πρωταθλητές, της Γ' Εθνικής, θα έπαιζαν αγώνες μπαράζ για 4 εισιτήρια ανόδου, τα οποία η Επισκοπή πλέον, αποφεύγει και ανεβαίνει απευθείας κατηγορία, όποια μορφή και αν έχει αυτή (τα σενάρια λένε ότι πάμε σε μια Β’ Εθνική με δυο ομίλους απο 14 ομάδες ο καθ’ ένας). Πρόκειται για μια δίκαιη εξέλιξη για την ομάδα του Γιάσμινκο Βέλιτς, η οποία ήταν κατα γενική ομολογία η καλύτερη ομάδα του Κρητικού ομίλου, με επαγγελματικό τρόπο λειτουργίας, καθώς οι άνθρωποι της ομάδας, έχουν κάνει μεγάλη επένδυση, για να την επαναφέρουν, στις μεγαλύτερες κατηγορίες. Τα…