Του Γιώργου Κορτσιδάκη «Επιστέφετε όλοι πίσω. Ξεκινάμε προετοιμασία». Με το μήνυμα αυτό η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 ενημέρωσε τους ποδοσφαιριστές, που βρίσκονται εκτός Κρήτης, ότι θα πρέπει να επιστρέψουν στο Ηράκλειο, καθώς απο την προσεχή Τετάρτη 6 Μαίου, θα ξεκινήσουν μια μίνι προετοιμασία. Η επίσημη κυβερνητική ενημέρωση απο τον Υφυπουργό Αθλητισμού για ξεκίνημα προπονήσεων ανα γκρούπ 6-8 ατόμων στις ομάδες της Σούπερ Λίγκ απο την προσεχή Τρίτη 5 Μαίου, άναψε το πράσινο φώς στον ΟΦΗ, να επιστρέψουν στη δράση, έστω και αν αυτό συμβεί σε γκρούπ. Η ενημέρωση απο την ΠΑΕ ΟΦΗ κάνει λόγο για μια «μίνι προετοιμασία», η οποία θα περιλαμβάνει εργομετρικές και αιματολογικές εξετάσεις ανα γκρούπ. Σα να ξεκινούσε η καλοκαιρινή προετοιμασία, δηλαδή. Κάτι απολύτως λογικό, καθώς οι παίκτες έχουν συμπληρώσει ήδη 1.5μήνα εκτός αγωνιστικής δράσης. Οπως αναφέρει η ΠΑΕ ΟΦΗ, Γιάννης Σαμαράς, Νίκος Νιόπλιας και όλο το τεχνικό και ιατρικό τιμ της ομάδας, έχουν σχεδιάσει το πλάνο που…