Του Γιώργου Κορτσιδάκη Απο τον Γιάννη Κουράκη, στον Λευτέρη Αυγενάκη και...παλαιότερα στην δεκαετία του '80, στον Δημήτρη Σαρρή. Η συγκυρία, της παρουσίας και των τριών πολιτικών απο το Ηράκλειο, στο Υπουργείο αθλητισμού (Υπουργοί οι πρώτοι δυο, ΓΓΑ ο τρίτος), σε διαφορετικές εποχές, καθόρισε και εξακολουθεί να το κάνει, το επιπεδο στις αθλητικές υποδομές, της περιοχής μας. Προσοχή όμως: Kανείς δεν μας χάρισε τίποτα! Το Ηράκλειο, το άξιζε. Είναι μεγαλούπολη, με τεράστια αθλητική δυναμική και ανάγκες. Ο Κουράκης, στο πολύ πετυχημένο πέρασμα του απο το Υπουργείο αθλητισμού (2002), συνέδεσε το όνομα του, με ένα απο τα πιο οραματικά έργα που έχουν γίνει ποτέ στην Κρήτη.Το κλειστό γυμναστήριο στα Δυο Αοράκια, ένα στολίδι του αθλητισμού, χωρητικότητας 5 χιλ. θέσεων και συνολικού προυπολογισμού που άγγιξε περίπου τα 30 εκ. ευρώ.Ο Λευτέρης Αυγενάκης, θέλει και αυτός να συνδέσει το όνομα του, με ένα μεγάλο έργο, στην εκλογική του περιφέρεια.Η ανακοίνωση του αθλητικού κέντρου, δίπλα στο κολυμβητήριο του Λίντο…