Νίκη μετά απο 2,5 μήνες (!) ψάχνει ο Ατρόμητος, στο παιχνίδι με τον ΟΦΗ, το Σάββατο (17/4, 15:00), στο Γεντί Κουλέ, ώστε να "πιάσει" τους 32 βαθμούς και να εξασφαλίσει την παραμονή του στην κατηγορία. To παιχνίδι, κρίνεται οριακό και για τον Ατρόμητο, καθώς αν χάσει απο τον ΟΦΗ, μπλέκει σε μπελάδες, καθώς ο ΟΦΗ που έχει σήμερα 24 βαθμούς, θα πάει στους 27 και θα πλησιάσει στο -2 τον Ατρόμητο (29). Η τελευταία νίκη, της ομάδας του Περιστερίου, ήταν απέναντι στον ΠΑΣ Γιάννινα στις 31 Ιανουαρίου και μετράει μια νίκη στα τελευταία 14 παιχνίδια, ενώ ο προπονητής που αντικατέστησε τον Κάναντι στην τεχνική του ηγεσία, ο Σάββας Παντελίδης, δεν έχει γευτεί ακόμη τη χαρά της νίκης, ως προπονητής της ομάδας. Μέσα σε όλα αυτά, υπάρχει το τεταμένο κλίμα με τους οπαδούς της ομάδας (Fentagin), οι οποίοι "επισκέφθηκαν" την προπόνηση και τα έψαλαν σε προπονητές και παίκτες, ζητώντας νίκη στο Ηράκλειο, προκειμένου…