"Mαρτινέγκο", που είναι η ονομασία της ιστορικής έδρας του Εργοτέλη, θα λέγεται η τρίτη ομάδα, (μετά τους Νέους Εργοτέλη και τα Κανάρια) που ιδρύει ο Εργοτέλης και θα συμμετάσχει στην Γ' ΕΠΣΗ. Με ανακοίνωση της, η κρητική ομάδα, καλεί όσους ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν στα κοινά του συλλόγου, να προσέλθουν...
Η ανακοίνωση του Εργοτέλη, αναφέρει:
"Ο ΓΣ ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ, εν όψει των εκλογών σε ΝΕΟΥΣ ΕΡΓΟΤΕΛΗ και ΚΑΝΑΡΙΑ στις 24 Ιουλίου, καλεί κάθε Εργοτελίτη, ή γενικά αγνό φίλαθλο, που ενδιαφέρεται να συμμετέχει ενεργά στα κοινά του Συλλόγου μέσω των παραπάνω δύο σωματείων, καθώς και μέσω του υπό σύσταση σωματείου με την επωνυμία ΜΑΡΤΙΝΕΓΚΟ, να παραστεί στη συγκέντρωση που έχει προγραμματιστεί για αύριο Πέμπτη 18:30 στο Μαρτινέγκο.
Στόχος είναι να διαμορφωθούν αποτελεσματικά διοικητικά σχήματα τα οποία θα συμμετέχουν ουσιαστικά στην προσπάθεια της νέας διοίκησης του Συλλόγου για έναν Εργοτέλη ΕΝΙΑΙΟ, ΕΝΩΜΕΝΟ ΚΑΙ ΙΣΧΥΡΟ!"
Ο Γιώργος Μακράκης θα συνεχίσει το πετυχημένο του έργο, στην ομάδα μπάσκετ του Εργοτέλη, την οποία και θα οδηγήσει και τη νέα περίοδο στην Β’ Εθνική. Η συμφωνία επικυρώθηκε μετά από συνάντηση του Γιώργου Μακράκη, με τον πρόεδρο της επιτροπής μπάσκετ του Εργοτέλη, Βαγγέλη Γιαννουλάκη. Μάλιστα, ήδη ξεκίνησε ο σχεδιασμός της ομάδας, για τη νέα περίοδο στην Β’ Εθνική μπάσκετ.
Η θέση του είναι στόπερ και δεξιός μπακ και αναμένεται να βοηθήσει σημαντικά την προσπάθεια του ΟΦΗ στο πρωτάθλημα της Football league.
Ο λόγος για τον Δημήτρη Κομεσίδη, τον 28χρονο αμυντικό, ο οποίος ήταν βασικός στην πορεία ανόδου της Λάρισας στην Σούπερ Λίγκ και θέλει να κάνει το ίδιο και με τον ΟΦΗ.
Ο Δημήτρης Κομεσίδης, μίλησε στην επίσημη σελίδα του ΟΦΗ ofi1925.gr για την επιλογή του να αγωνιστεί στον ΟΦΗ και τους στόχους του με την κρητική ομάδα.
Ο Κομεσίδης αναμένεται τις επόμενες μέρες στο Ηράκλειο και την Δευτέρα (18/7) θα βρίσκεται στην πρώτη συγκέντρωση του ΟΦΗ.
Ο ίδιος εμφανίζεται ενθουσιασμένος, που θα αγωνιστεί με τον ΟΦΗ. Οπως ανέφερε «είμαι πολύ χαρούμενος που συμφώνησα με τον ΟΦΗ. Είναι ιστορική ομάδα. Θεωρώ ότι θα κάνουμε κάτι πολύ καλό. Εχουμε ένα αξιόλογο προπονητή, όπως είναι ο Νίκος Νιόπλιας, με ιστορία στο Ελληνικό ποδόσφαιρο.
Ο ΟΦΗ έχει κόσμο και δυναμική, θα τον έχουμε δίπλα μας, τον χρειαζόμαστε στην προσπάθεια που θα κάνουμε. Πιστεύω ότι θα πάμε πολύ καλά».
Για την Football league και το τι πρέπει να προσέξει ο ΟΦΗ, ο Κομεσίδης ανέφερε πως «η κατηγορία είναι δύσκολη. Ομως έχει σημασία, η ομάδα με τι στόχους ξεκινάει και τι θέλει να κάνει. Ο ΟΦΗ θα είναι στους πρωταγωνιστές. Είναι μια κατηγορία που θέλει προσοχή. Πρέπει απο την αρχή να επικεντρωθούμε στο στόχο».
Ο Κομεσίδης αγωνίζεται στη θέση του κεντρικού αμυντικού και του δεξιού μπάκ. Οπως επισημαίνει «παίζω και στις δυο θέσεις. Η απόφαση για το που θα παίζω, ανήκει στον προπονητή. Εγώ θα προσπαθήσω να δίνω τον καλύτερο μου εαυτό, όπου και αν με επιλέγει ο προπονητής».
Διαβάστε ακόμη: Πήρε τον Κομεσίδη ο ΟΦΗ