karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Συνάντηση για θέματα που αφορούν στην λειτουργία της Κ-19 του ΟΦΗ, είχαν ο προπονητής Βασίλης Πλεσίτης και ο τεχνικός διευθυντής Μηνάς Πίτσος, με τον υπεύθυνο ποδοσφαιρικού τμήματος του ΟΦΗ Γιάννη Πολεμαρχάκη.

Στη συνάντηση συζητήθηκαν θέματα που αφορούν στην έναρξη της προετοιμασίας της Κ-19, την οριστικοποίηση του ρόστερ της ομάδας και θέματα που αφορούν στον ρουχισμό της ομάδας, την ευθύνη της οποίας θα έχει η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925.

Η συνάντηση ήταν οφέλιμη και ανέδειξε την μεγάλη προσοχή με την οποία αντιμετωπίζουν οι άνθρωποι του ΟΦΗ, την λειτουργία της Κ-19.

Η οργάνωση της ομάδας Κ-19  προχωράει σε γοργούς ρυθμούς και τις επόμενες μέρες θα ανακοινωθούν θέματα που αφορούν την έναρξη της προετοιμασίας, αλλά και τα παιδιά που θα στελεχώσουν την ομάδα.

Την διεξαγωγή έξι φιλικών παιχνιδιών προετοιμασίας ανακοίνωσε ο ΟΦΗ, με την υποσημείωση ότι σε αυτά θα προστεθούν 1-2 ακόμη φιλικά παιχνίδια, ανάλογα με την ημερομηνία έναρξης του πρωταθλήματος της Football league.

Συγκεκριμένα, ο ΟΦΗ θα παίξει με τον Ερμή Ζωνιανών (Γ' Εθνική), τον Κισσαμικό (Football league), τον ΠΟΑ (Γ' Εθνική), τον Πανθηραικό (Γ' Εθνική), την Επισκοπή (Α' ΕΠΣΡεθύμνου), ενώ θα συμμετάσχει και σε ένα τουρνουά στις Αρχάνες που διοργανώνει ο Γιούχτας.

Αναλυτικά τα φιλικά παιχνίδια του ΟΦΗ:

7 Αυγούστου: ΟΦΗ-Ερμής Ζωνιανών

13 Αυγούστου: ΟΦΗ-Κισσαμικός

20 Αυγούστου: Τουρνουά Γιούχτα Αρχάνες

24 Αυγούστου: ΟΦΗ-Επισκοπή

27 Αυγούστου: ΟΦΗ-Πανθηραικός

31 Αυγούστου: ΟΦΗ-ΠΟΑ

Στις 4 Σεπτεμβρίου θα γίνει ένα ακόμη φιλικό, ενώ ίσως γίνει ένα ακόμη, αν η σέντρα του πρωταθλήματος της Football league πάει μετά τις 25 Σεπτεμβρίου.

Δυο απο τους βασικούς πρωταγωνιστές της φετινής χρονιάς στην Γ' Εθνική, διατήρησε στο δυναμικό του ο Ερμής Ζωνιανών.

Ο λόγος για τους Κώστα Ταβλαδωράκη και  Μύρο Γιακουμάκη, οι οποίοι  θα συνεχίσουν να φορούν την φανέλα της ομάδας του Ρεθύμνου. Αντίθετα , παρελθόν από τα Ζωνιανά θα αποτελέσουν οι Κασαπάκης, Σούκιας, Μπεκατώρος και Πασιαλής.

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi