Συνάντηση για θέματα που αφορούν στην λειτουργία της Κ-19 του ΟΦΗ, είχαν ο προπονητής Βασίλης Πλεσίτης και ο τεχνικός διευθυντής Μηνάς Πίτσος, με τον υπεύθυνο ποδοσφαιρικού τμήματος του ΟΦΗ Γιάννη Πολεμαρχάκη.
Στη συνάντηση συζητήθηκαν θέματα που αφορούν στην έναρξη της προετοιμασίας της Κ-19, την οριστικοποίηση του ρόστερ της ομάδας και θέματα που αφορούν στον ρουχισμό της ομάδας, την ευθύνη της οποίας θα έχει η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925.
Η συνάντηση ήταν οφέλιμη και ανέδειξε την μεγάλη προσοχή με την οποία αντιμετωπίζουν οι άνθρωποι του ΟΦΗ, την λειτουργία της Κ-19.
Η οργάνωση της ομάδας Κ-19 προχωράει σε γοργούς ρυθμούς και τις επόμενες μέρες θα ανακοινωθούν θέματα που αφορούν την έναρξη της προετοιμασίας, αλλά και τα παιδιά που θα στελεχώσουν την ομάδα.
Την διεξαγωγή έξι φιλικών παιχνιδιών προετοιμασίας ανακοίνωσε ο ΟΦΗ, με την υποσημείωση ότι σε αυτά θα προστεθούν 1-2 ακόμη φιλικά παιχνίδια, ανάλογα με την ημερομηνία έναρξης του πρωταθλήματος της Football league.
Συγκεκριμένα, ο ΟΦΗ θα παίξει με τον Ερμή Ζωνιανών (Γ' Εθνική), τον Κισσαμικό (Football league), τον ΠΟΑ (Γ' Εθνική), τον Πανθηραικό (Γ' Εθνική), την Επισκοπή (Α' ΕΠΣΡεθύμνου), ενώ θα συμμετάσχει και σε ένα τουρνουά στις Αρχάνες που διοργανώνει ο Γιούχτας.
Αναλυτικά τα φιλικά παιχνίδια του ΟΦΗ:
7 Αυγούστου: ΟΦΗ-Ερμής Ζωνιανών
13 Αυγούστου: ΟΦΗ-Κισσαμικός
20 Αυγούστου: Τουρνουά Γιούχτα Αρχάνες
24 Αυγούστου: ΟΦΗ-Επισκοπή
27 Αυγούστου: ΟΦΗ-Πανθηραικός
31 Αυγούστου: ΟΦΗ-ΠΟΑ
Στις 4 Σεπτεμβρίου θα γίνει ένα ακόμη φιλικό, ενώ ίσως γίνει ένα ακόμη, αν η σέντρα του πρωταθλήματος της Football league πάει μετά τις 25 Σεπτεμβρίου.
Δυο απο τους βασικούς πρωταγωνιστές της φετινής χρονιάς στην Γ' Εθνική, διατήρησε στο δυναμικό του ο Ερμής Ζωνιανών.
Ο λόγος για τους Κώστα Ταβλαδωράκη και Μύρο Γιακουμάκη, οι οποίοι θα συνεχίσουν να φορούν την φανέλα της ομάδας του Ρεθύμνου. Αντίθετα , παρελθόν από τα Ζωνιανά θα αποτελέσουν οι Κασαπάκης, Σούκιας, Μπεκατώρος και Πασιαλής.