«Το αποτέλεσμα δεν είναι κακό, αλλά η χρονική στιγμή που δεχθήκαμε το γκολ μας αδικεί. Επρεπε να παίξουε ποι έξυπνα» ανέφερε ο Νίκος Νιόπλιας, στην συνέντευξη τύπου που ακολούθησε μετα τη λήξη του αγώνα Κισσαμικός-ΟΦΗ 1-1. Ο τεχνικός του ΟΦΗ ανέφερε πως «από την στιγμή που προηγηθήκαμε 0-1 σε αυτό το χρονικό σημείο, έχω την πεποίθηση ότι θα έπρεπε να είμαστε πιο έξυπνοι. Τα παιδιά έπαιξαν όσο καλύτερα μπορούσαν, έπαιξαν κάτω από δύσκολες συνθήκες. Έχουμε μπροστά μας δύο παιχνίδια στην έδρα μας, στα οποία πρέπει να κάνουμε το απόλυτο. Αντιμετωπίσαμε μια καλή ομάδα με καλή ψυχολογία, καλή ομάδα είμαστε και εμείς. Θεωρώ ότι δεν είναι κακό αποτέλεσμα αλλά το χρονικό σημείο που δεχτήκαμε το γκολ, μας αδικεί. Έχουμε πολλούς παίκτες που είναι καλοί με την μπάλα στα πόδια και σε αυτό το σημείο, οι γηπεδικές συνθήκες μας υποχρέωσαν να αλλάξουμε τον τρόπο παιχνιδιού μας και είχε ως αποτέλεσμα να έχουμε τέτοιο ξεκίνημα».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Δίκαια φωνάζει ο ΟΦΗ: Kαθαρό χέρι στη φάση του γκολ του Κισσαμικού
Αυτοκτονία του ΟΦΗ στο Μάλεμε-Προηγήθηκε στο 80' και ισοφαρίστηκε στο 88'
Νιόπλιας: Δεν επιτρέπεται να τρώμε αυτό το γκολ
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ξεκινάμε με το ότι το γκολ που «έφαγε» ο ΟΦΗ απο τον Κισσαμικό στο 88' δεν...τρώγεται. Εχεις στα χέρια σου το παιχνίδι, μερικά λεπτά πριν το τέλος, «δαγκώνεις» τη μπάλα, παίρνις το διπλό και φεύγεις.
Ο ΟΦΗ, στο κρητικό ντέρμπι της Football league, προηγήθηκε στο 80' με το γκολ του Βουό, αλλά ισοφαρίστηκε στο 88' με γκολ του Μίλιτς, στο τελικό 1-1 με τον Κισσαμικό στο «χωράφι» του Μάλεμε.
Το κακό γήπεδο (χωράφι για την ακρίβεια) επηρέασε τον ΟΦΗ, ο οποίος αν είχε δείξει μεγαλύτερη προσοχή στο φινάλε, θα έπαιρνε τους τρείς βαθμούς, ωστόσο, για μια ακόμη φορά, δεν έλλειψαν σφυρίγματα σε βάρος της ομάδας του Ηρακλείου.
Ο ΟΦΗ φωνάζει δικαιολογημένα για την φάση του γκολ των γηπεδούχων, καθώς ο παίκτης που βγάζει τη σέντρα, πριν μπε'το γκολ του Κισσαμικού, έχει κοντρολάρει τη μπάλα με το χέρι, όπως φαίνεται καθαρά στο VIDEO του αγώνα!
Οι παίκτες του ΟΦΗ φώναξαν, αλλά ούτε ο διαιτητής, ούτε ο βοηθός έδειξεν την παράβαση.
Γα δεύτερο συνεχόμενο παιχνίδι (μετά απο αυτό του Κυπέλλου με τον Απόλλωνα) ο ΟΦΗ έχει δικαιολογημένα παράπονα απο αποφάσεις των διαιτητών.
Μάλιστα πρόκειται για καθοριστικές αποφάσεις που διαμορφώνουν αποτελέσμα!
Στην Ριζούπολη, ο διαιτητής Μακρυπόδης, αρνήθηκε καθαρό πέναλτι στον Βουό στο φινάλε του αγώνα, σε μια φάση που έβγαζε μάτια.
Ενώ στην πρεμιέρα της Football League στο Μάλεμε, ο διαιτητής Μιχαηλίδης απο την Βοιωτία και ειδικα ο βοηθός του Φίλος (Βοιωτίας), είναι στο ένα μέτρο απο την φάση, έχει καθαρό οπτικό πεδίο και δεν υποδεικνύει την καραμπινάτη παράβαση.
Τόσο στη Ριζούπολη, όσο στο Μάλεμε, οι αποφάσεις των διαιτητών διαμόρφωσαν και αλλοίωσαν το αποτέλεσμα του αγώνα.
Δείτε παρακάτω απο το VIDEO της ΚΡΗΤΗ-TV τα γκολ του αγώνα Κισσαμικός-ΟΦΗ 1-1 και την επίμαχη φάση για την οποία φωνάζει ο ΟΦΗ!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Αυτοκτονία του ΟΦΗ στο Μάλεμε-Προηγήθηκε στο 80' και ισοφαρίστηκε στο 88'
«Δεν επιτρέπεται να δεχόμαστε το γκολ που φάγαμε στο 88’» ανέφερε ο Νίκος Νιόπλιας στην ΚΡΗΤΗ-ΤV που μετέδωσε ζωντανά το παιχνίδι του ΟΦΗ στο Μάλεμε με τον Κισσαμικό. Το 1-1 δεν άφησε ικανοποιημένο τον προπονητή του ΟΦΗ, ο οποίος ανέφερε ότι «ήταν ένα δύσκολο παιχνίδι με μια καλή ομάδα. Δεν είχαμε καλό ξεκίνημα στο παιχνίδι. Ημασταν καλύτεροι στο δεύτερο ημίχρονο. Προηγηθήκαμε, αλλά δεν έπρεπε να φάμε το γκολ που φάγαμε. Δεν επιτρέπεται.
Εχουμε δυο παιχνίδια στο γήπεδο μας, πάμε να τα κερδίσουμε και θα τα κερδίσουμε» ανέφερε ο προπονητής του ΟΦΗ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Αυτοκτονία του ΟΦΗ στο Μάλεμε-Προηγήθηκε στο 80' και ισοφαρίστηκε στο 88'