karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Δίκαιο χαρακτήρισε το αποτέλεσμα με τον ΟΦΗ, ο προπονητής του Κισσαμικού, Σπύρος Μπαξεβάνος. Οπως ανέφερε στη συνέντευξη τύπου, μετά το τέλος του αγώνα, στο γήπεδο του Μάλεμε : «Ήταν πάρα πολύ δύσκολο παιχνίδι το πρώτο της χρονιάς για το πρωτάθλημα. Αυτό το παιχνίδι που περιμέναμε τόσο καιρό για να ξεκινήσει το πρωτάθλημα, απέναντι σε μία καλή ομάδα όπως είναι ο ΟΦΗ. Είχαμε μία καλή εικόνα στο παιχνίδι του Κυπέλλου που συνδυάστηκε με νίκη, που έδωσε αυτοπεποίθηση στα παιδιά για το τι μπορούν να βγάλουν μέσα στον αγωνιστικό χώρο και νομίζω ότι αυτό πράγματι το βγάλανε απέναντι σε μία ομάδα όπως είναι ο ΟΦΗ, με άλλους στόχους από εμάς. Σταθήκαμε πάρα πολύ καλά σε όλο το παιχνίδι, το οποίο ήταν μοιρασμένο. Στο πρώτο ημίχρονο είχαμε μία υπεροχή εμείς, στο δεύτερο ο ΟΦΗ ήταν αρκετά βελτιωμένος σε σχέση με εμάς. Ευτύχησε να προηγηθεί σε ένα χρονικό σημείο που δύσκολα μπορείς να αντιδράσεις. Σίγουρα ανησυχήσαμε σε αυτό το χρονικό σημείο, αλλά τα παιδιά έχουν και τη θέληση και την ικανότητα να μπορέσουν να κυνηγήσουν και να πάρουν ό,τι καλύτερο μπορούν από κάθε παιχνίδι και αυτό εκείνη τη στιγμή ήταν η ισοπαλία, με το τέρμα που πέτυχαν. Αυτή η ισοπαλία και για μένα είναι το πιο δίκαιο αποτέλεσμα. Μπαίνουμε στο πρωτάθλημα με ένα καλό αποτέλεσμα για εμάς, απέναντι σε μία τέτοια ομάδα, όπως είναι ο ΟΦΗ και από εκεί και πέρα κοιτάμε τη συνέχεια σε ένα δύσκολο πρόγραμμα που έχουμε στο ξεκίνημα. Να ευχηθώ στον ΟΦΗ καλή συνέχεια και να πετύχει τους στόχους του στο τέλος της χρονιάς».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Προκλητικός διαιτητής στο Μάλεμε: Δεν ήταν χέρι το είδα στο VIDEO

Δίκαια φωνάζει ο ΟΦΗ: Kαθαρό χέρι στη φάση του γκολ του Κισσαμικού

Αυτοκτονία του ΟΦΗ στο Μάλεμε-Προηγήθηκε στο 80' και ισοφαρίστηκε στο 88'

Νιόπλιας: Δεν επιτρέπεται να τρώμε αυτό το γκολ

«Επρεπε να κρατήσουμε το 0-1 μέχρι το τέλος» δήλωσε ο τερματοφύλακας του ΟΦΗ Κώστας Δάφκος στην συνέντευξη τύπου, μετά το τέλος του αγώνα ΚΙσσαμικός-ΟΦΗ 1-1 στο Μάλεμε. Ο Δάφκος ανέφερε ότι «θέλω να δώσω συγχαρητήρια στους συμπαίκτες μου για την προσπάθεια, γιατί πέρα από έναν δύσκολο αντίπαλο, έπρεπε να αντιμετωπίσουμε και έναν δύσκολο αγωνιστικό χώρο. Έτσι όπως εξελίχθηκε το παιχνίδι, έπρεπε να κρατήσουμε το 0-1 στο τέλος καινα πάρουμε τη νίκη. Δεν τα καταφέραμε και βλέπουμε τα δυο επόμενα παιχνίδια στο γήπεδο μας».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Προκλητικός διαιτητής στο Μάλεμε: Δεν ήταν χέρι το είδα στο VIDEO

Δίκαια φωνάζει ο ΟΦΗ: Kαθαρό χέρι στη φάση του γκολ του Κισσαμικού

Αυτοκτονία του ΟΦΗ στο Μάλεμε-Προηγήθηκε στο 80' και ισοφαρίστηκε στο 88'

Νιόπλιας: Δεν επιτρέπεται να τρώμε αυτό το γκολ

Προκλητικός τόσο την ώρα του αγώνα, όσο και μετά τη λήξη του παιχνιδιού ήταν ο διαιτητής Μιχαηλίδης απο την Βοιωτία, μετά το τέλος του Κισσαμικός-ΟΦΗ 1-1, στο γήπεδο του Μάλεμε,

Στα παράπονα των ανθρώπων του ΟΦΗ, για την φάση της ισοφάρισης του Κισσαμικού, επιχείρησε να βγάλει ...τυφλή όλη τη φίλαθλη Ελλάδα, που είδε το καραμπινάτο χέρι που υπάρχει, πριν βγεί η σέντρα για να σκοράρει ο Μίλιτς και να διαμορφώσει το τελικό 1-1.

«Δεν είναι χέρι. Το είδα στο VIDEO! Η φάση είναι καθαρή!» έλεγε στα αποδυτήρια ο Μιχαηλίδης, την ίδια ώρα που οι άνθρωποι του ΟΦΗ, δεχόταν τηλεφωνήματα απο όλη την...Ελλάδα για την επίμαχη φάση.

Η στάση αυτή του εν λόγω διαιτητή, έδειξε την ...ενοχή του!

Αντί να παραδεχθεί το λάθος του βοηθού του, κράτησε μια προκλητική στάση.

Μόνο που δεν μας είπε, ο διαιτητής Μιχαηλίδης, σε πιο ...κανάλι, είδε καθαρή την φάση!

Γιατί στην τηλεοπτική ετάδοση του αγώνα, απο την KRHTH-ΤV ακόμα και ένα ...τυφλός βλέπει ότι υπάρχει καθαρό χέρι, το οποίο δεν υποδεικνύει ο βοηθός διαιτητή Φίλος (και αυτός απο τη Βοιωτία), ο οποίίος είναι στο ένα μέτρο και έχει καθαρό οπτικό πεδίο.

Ο ΟΦΗ έχει συνολικά στο παιχνίδι παράπονα απο την διαιτησία του Μιχαηλίδη, για τον οποίο οι...φοβίες είχαν αρχίσει απο τη μέρα του ορισμού του (είχε σφυρίξει πέρσι τον ΟΦΗ με τον Ιαλυσό στη Ρόδο, στην Γ' Εθνική και τελικά...πανηγύρισε μαζί τους το 0-0), αλλά τελικά επιβεβαιώθηκαν και στο γήπεδο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Δίκαια φωνάζει ο ΟΦΗ: Kαθαρό χέρι στη φάση του γκολ του Κισσαμικού

Αυτοκτονία του ΟΦΗ στο Μάλεμε-Προηγήθηκε στο 80' και ισοφαρίστηκε στο 88'

Νιόπλιας: Δεν επιτρέπεται να τρώμε αυτό το γκολ

 

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi