karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Στο πλευρό της ομάδας μπάσκετ του ΟΦΗ, βρέθηκαν αρκετά μέλη απο τη διοίκηση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, στο χιτσκοκικό παιχνίδι με τον Ερμή Αργυρούπολης.

Το παιχνίδι-θρίλερ κρίθηκε στην παράταση υπέρ του ΟΦΗ, στο κλειστό του Λίντο (98-93, 84-84 κ.α.), με τους παράγοντες του ΟΦΗ, να το ζουν έντονα και στο τέλος να πανηγυρίζουν με την ομάδα και τους φιλάθλους τη νίκη, που φέρνει το τμήμα μπάσκετ του συλλόγου, στην 4η θέση, της Β' Εθνικής.

Το παιχνίδι ήταν πραγματικά απολαυστικό και με σασπένς και σίγουρα, όσοι βρέθηκαν στο κλειστό του Λίντο, δεν το μετάνιωσαν.

Ο ΟΦΗ μπορεί να καρδιοχτύπησε, απέναντι σε μια πολύ καλή ομάδα, αλλά έδειξε ότι έχει τις προσωπικότητες, για μια καλή πορεία φέτος στην κατηγορία.

Στην φωτογραφία ο Γιάννης Ράλλης, ζεί με τη δική του αγωνία το παιχνίδι λόγω και της παρουσίας του υιού του, στον πάγκο του ΟΦΗ.

Ο Γενικός Γραμματέας του Ερασιτέχνη ΟΦΗ Δημήτρης Αποστολάκης,  που είναι φαν του μπάσκετ και δίνει πολύ συχνά το "παρών" στα παιχνίδια της ομάδας, ενώ έχει και διαρκείας, ο Γενικός Αρχηγός του ΟΦΗ Κώστας Ζερβάκης, ο οποίος έχει διατελέσει παράγοντας στις υποδομές μπάσκετ του ΟΦΗ και αθλητής.

Ενώ στην μέση, διακρίνονται  ο πρόεδρος του ΕΑΚΗ και μέλος του Δ.Σ. του Ερασιτέχνη ΟΦΗ Μένανδρος Παντελλίδης,  η Ρία Καψάλη, ο Μάνος Χουρδάκης και ο Γιάννης Κουμπενάκης (ταμίας Ερασιτέχνη ΟΦΗ και μέλος του ΕΑΚΗ), οι οποίοι δέχθηκαν συγχαρητήρια για την εξαιρετική εικόνα που δείχνει το γήπεδο του Λίντο και μπορεί να φιλοξενεί σπουδαίους αγώνες.
Στην φωτογραφία και ο διευθυντής του ΕΑΚΗ, Κώστας Σακαράκης που παρακολουθεί το παιχνίδι, με ενδιαφέρον. 

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Πήρε το θρίλερ στο Λίντο η ομάδα μπάσκετ του ΟΦΗ και σκαρφάλωσε στην 4η θέση

Στόχος του ΟΦΗ, είναι να πάει όσο πιο ψηλά γίνεται στο πρωτάθλημα, ανέφερε ο κεντρικός του ΟΦΗ, Εντι Ράμος, μετά το τελος του συγκλονιστικού αγώνα, στην Κηφισιά, με νικητές τους γηπεδούχους στο ται-μπρέικ με 3-2 (26-24, 21-25, 25-19, 15-25, 15-12).

Οπως δήλωσε μετά το τέλος του αγώνα, ο κεντρικός του ΟΦΗ "συγχαρητήρια στην Κηφισιά. Ήταν καλύτερη απο εμάς στη λεπτομέρεια. Το παιχνίδι κρίθηκε στο ται-μπρέικ, στη λεπτομέρεια. Εμείς συνεχίζουμε, έχει παιχνίδια ακόμη. Δεν τελειώνει τίποτα ακόμη. Στόχος μας να πάμε όσο πιο ψηλά γίνεται".

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Γιάννης Καλμαζίδης: Χαρούμενοι για τον πόντο, όχι για την ήττα

"Είμαστε χαρούμενοι για τον εκτός έδρας πόντο, αλλά όχι για την ήττα" ανέφερε ο προπονητής του ΟΦΗ Γιάννης Καλμαζίδης, μετά την ήττα του ΟΦΗ, απο την Κηφισιά με 3-2, στο ται-μπρέικ μετά απο ένα συγκλονιστικό παιχνίδι (26-24, 21-25, 25-19, 15-25, 15-12).

Οπως ανέφερε ο τεχνικός του ΟΦΗ "έγινε σκληρό παιχνίδι, όπως το περίμενα. Η Κηφισιά, ξέρουμε, είναι μια σκληρή ομάδα.

Πολύ επιθετική πάνω στο φιλέ, αλλά και απο τη γραμμή του σέρβις. Σήμερα και οι δυο ομάδες, χάσαμε αρκετά σερβίς, αλλά είναι στα πλαίσια να πιέσεις την αντίπαλη ομάδα. Αν δούμε τα νούμερα, στην επίθεση και οι δυο ομάδες έχουν υψηλά ποσοστά.

Με το σερβίς, θέλουμε να μειώσουμε την αποτελεσματικότητα του αντιπάλου στην επίθεση. Αλλες φορές το καταφέραμε, άλλες φορές όχι.

Είμαστε χαρούμενοι για το βαθμό, αλλά δεν είμαστε ποτέ χαρούμενοι όταν χάνουμε ένα παιχνίδι. Αλλά δείξαμε ένα ανταγωνιστικό πρόσωπο και αυτό θα κάνουμε και στη συνέχεια".

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Ο ΟΦΗ πήρε πολύτιμο εκτός έδρας πόντο στην Κηφισιά

 

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi