Ο πρόεδρος του ΟΦΗ, Γιάννης Δανδάλης, ήταν αρχηγός αποστολής του ΟΦΗ, στο "Ζηρίνειο" και στο παιχνίδι με την Κηφισιά.
Παρά την ένταση του αγώνα, το συγκλονιστικό παιχνίδι και την ήττα του ΟΦΗ με 3-2 στο ται μπρέικ (πήρε πάντως τον πολύτιμο εκτός έδρας πόντο), ο πρόεδρος του ΟΦΗ, έκανε την απομονή στον MVP του αγώνα Γκεόργκι Πετρόφ.
Ο Βούλγαρος ακραίος της Κηφισιάς, είχε στο παιχνίδι, 14π (12/21επ., 1 άσσος, 1 μπλοκ, 59%υπ., 25%αρ.).
Ο Πετρόφ, δήλωσε ότι «το παιχνίδι δεν ήταν ιδιαίτερα ποιοτικό καθώς τόσο εμείς όσο και ο ΟΦΗ κάναμε πολλά αβίαστα λάθη. Στα κρίσιμα σημεία δείξαμε χαρακτήρα και τελικά πήραμε μία σημαντική νίκη στην προσπάθειά μας να βρισκόμαστε στην τετράδα του πρωταθλήματος. Είμαι ευχαριστημένος για το βραβείο αλλά όπως πάντα είναι αποτέλεσμα συνολικής προσπάθειας και ανήκει στους προπονητές και τους συμπαίκτες μου. Το βραβείο το αφιερώνω στην κοπέλα μου η οποία χθες είχε τα γενέθλιά της".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Κηφισιά-ΟΦΗ 3-2: Δείτε όλο το παιχνίδι και τις δηλώσεις των πρωταγωνιστών (VIDEO)
Ο ΟΦΗ έπαιξε για τη νίκη, απέναντι στην 4η της βαθμολογίας Κηφισιά, μέσα στο "Ζηρίνειο", διεκδίκησε το παιχνίδι στο ται-μπρέικ, αλλά τελικά έχασε με 3-2 και πήρε τον πολύτιμο πόντο, σε ένα συγκλονιστικό παιχνίδι (26-24, 21-25, 25-19, 15-25, 15-12).
Δείτε παρακάτω όλο το παιχνίδι και δηλώσεις των πρωταγωνιστών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
"Όνειρο μου είναι να παίξω κάποια στιγμή στην Εθνική Ανδρών" μας λέει ο 15χρονος (15/03/2010, 1μ85) ακραίος του ΟΦΗ, Γιάννης Γωνιωτάκης, μετά την συμμετοχή του με την Εθνική ομάδα U16 στην Τουρκία και την κατάληψη της δεύτερης θέσης, στην πρώτη φάση του Πανευρωπαικού πρωταθλήματος.
Το Εθνικό μας συγκρότημα τα πήγε περίφημα στη διοργάνωση, με τρείς νίκες και μια ήττα, κέρδισε τη Σερβία (3-1), τη Βουλγαρία (3-2), τη Ρουμανία (3-1) και έχασε μόνο απο την οικοδέσποινα Τουρκία (3-1).
"Δεν υπάρχει το συναίσθημα, να παίζεις με την Εθνική ομάδα. Είναι μεγάλη τιμή και περηφάνεια. Να σηκώνεις την Ελληνική σημαία, είναι κάτι μοναδικό" τονίζει ο νεαρός παίκτης του ΟΦΗ, για την σπουδαία εμπειρία που έζησε με το Εθνικό μας συγκρότημα.
Οπως λέει "αντιμετωπίσαμε μεγάλους αντιπάλους και ισχυρές ομάδες. Εχουμε πολύ καλή ομάδα. Στόχος μας είναι να βρεθούμε στα τελικά του Ευρωβόλεϊ. Θέλω να ευχαριστήσω τους συμπαίκτες μου και τους προπονητές, αλλά και όλο το staff, γιατί μας βοήθησαν πολύ. Η διοργάνωση ήταν φανταστική και έγινε στο καλύτερο γήπεδο, που έχω αγωνιστεί ποτέ".
Για το γεγονός ότι στην Εθνική U16 βρέθηκαν τρείς παίκτες απο την Κρήτη (Γωνιωτάκης, Λαγουβάρδος, Παχάκης, Παχιαδάκης), ο νεαρός ακραίος του ΟΦΗ, λέει ότι "είμαστε πολύ χαρούμενοι για αυτό. Με τα παιδιά αυτά, κατακτήσαμε το καλοκαίρι το Βαλκανικό πρωτάθλημα και τώρα είχαμε μια ακόμη σπουδαία εμπειρία με την Εθνική ομάδα. Δώσαμε κρητική ψυχή στην εθνική ομάδα. Συγχαρητήρια αξίζουν σε όλα τα παιδιά της Εθνικής, που έχουμε γίνει μια όμορφη παρέα".
Για το μέλλον του, ο 15χρονος Γωνιωτάκης, που είναι ο "βενιαμίν" της επαγγεματικής ομάδας του ΟΦΗ, που αγωνίζεται στην Volley League, μας λέει ότι "συνεχίζω τη δουλειά στον ΟΦΗ. Είμαι τυχερός που δουλεύω με την επαγγελματική ομάδα και ένα μεγάλο προπονητή όπως ο κ. Καλμαζίδης. Θέλω κάποια στιγμή, στα επόμενα χρόνια, να μπορέσω να καθιερωθώ, στον ΟΦΗ".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τα Κρητικόπουλα που πανηγύρισαν με τη γαλανόλευκη στην Τουρκία