karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Στο ουδέτερο γήπεδο του Ιωνικού (Νίκαια) που χρησιμοποιεί ως έδρα η Κηφισιά, ο ΟΦΗ μπήκε δυνατά με δυο γκολ απο τα αποδυτήτρια και προηγήθηκε με 0-2 (4' Ανδρούτσος, 8' Φούντας), αλλά μετά κάθισε και ενώ φαινόταν ότι θα πάρει ένα εύκολο διπλό, τελικά ισοφαρίστηκε με 2-2 (19' Αμανί και 74' Θεοδωρίδη), ενώ οι γηπεδούχοι, οι οποίοι πριν το παιχνίδι είχαν 4 συνεχόμενες ήττες στο πρωτάθλημα, είχαν ευκαιρίες και για να κανουν την ανατροπή.

Τελικά ο ΟΦΗ πήρε τον πόντο (2-2), που δεν είναι κακό αποτέλεσμα, απλά με το εκρητικτικό του ξεκίνημα στο παιχνίδι, φαινόταν να έχει τα φόντα για μια εμφατική νίκη.

Δείτε παρακάτω τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Προηγήθηκε με 0-2 ο ΟΦΗ, αλλά μετά κάθισε και ισοφαρίστηκε σε 2-2 απο την Κηφισιά

"Τέτοιες εκδηλώσεις προάγουν το ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο" τονίζει ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, αντιπροσωπεία του οποίου βρέθηκε στην κοπή της πίτας, της Ένωσης Ποδοσφαιρικών Σωματείων Ηρακλείου.
"Ο Ερασιτεχνικός αθλητισμός και αυτό είναι κάτι που εμείς σαν σύλλογος, το γνωρίζουμε πολύ καλά, χρειάζεται βοήθεια και στήριξη. Είναι η βάση του αθλητισμού. Καλή δύναμη στην ΕΠΣΗ και σε όλα τα σωματεία του Ηρακλείου για το δύσκολο αγώνα που δίνουν κάθε μέρα" τονίζει στην ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ.
Στην εκδήλωση της ΕΠΣΗ, το "παρών" έδωσαν οι αντιπρόεδροι Νίκος Τσαμπουράκης και Γιώργος Αλετράς, ο ταμίας του συλλόγου Γιάννης Κουμπενάκης και το μέλος του Δ.Σ. Μένανδρος Παντελλίδης.

 

O Ερασιτέχνης ΟΦΗ και ο Σύνδεσμος Μελών Γυναικείων Σωματείων Νομού Ηρακλείου, συνεχίζει τις δράσεις του με μια εκδήλωση με δυνατά μηνύματα, που συνδιοργανώνουν το Σάββατο (21/2, 10-12 πμ) στα γραφεία του Ερασιτέχνη ΟΦΗ.

Πρόκειται για ένα σεμινάριο, για τους προπονητές του συλλόγου, με θέμα την αναγνώριση παιδιών που έχουν υποστεί κακοποίηση είτε απο το οικογενειακό τους περιβάλλον, είτε στο σχολείο, είτε απο κάπου αλλού.

Είναι σημαντικό, ο προπονητής, να μπορεί να διακρίνει κάποια "σημάδια" απο την συμπεριφορά του παιδιού.Ειδικοί θα μιλήσουν για το πως  οι προπονητές πρέπει να συμπεριφερθούν και ποιοί οι τρόποι επικοινωνίας με αρμόδιους φορείς παιδικής προστασίας.

Θα γίνει προβολή σε προτζέκτορα, όλης της πληροφορίας.

Στο σεμινάριο, που θα είναι το πρώτο μιας σειράς με σχετική θεματολογία, έχουν προσκληθεί όλοι οι προπονητές του Ερασιτέχνη ΟΦΗ.

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi