Τις ευχές του, στον Ομιλο Καράτζη και προσωπικά στον Αντώνη Καράτζη, για ένα 2026 με υγεία και επιτυχίες στέλνει με ανακοίνωση του, το Διοικητικό Συμβούλιο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, αντιπροσωπεία του οποίου παραβρέθηκε στην κοπή της πίτας του Ομίλου Καράτζη, που έγινε στην κατάμεστη αίθουσα, του κέντρου "Αναδρομές".
Οπως αναφέρει στην ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ:
"Ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, εύχεται στον Ομιλο Καράτζη και προσωπικά στον Αντώνη Καράτζη και τους συνεργάτες του, να έχουν την υγεία τους και να πετύχουν τους υψηλούς στόχους που έχουν θέσει για το 2026.
Ο Όμιλος Καράτζη, ένας διαχρονικός και πολύτιμος υποστηρικτής του συλλόγου μας, συνεχίζει την σπουδαία πορεία του στην Ελλάδα και το εξωτερικό με ανάπτυξη, επενδύσεις και στήριξη της τοπικής κοινωνίας".



Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Μια ανθρώπινη φιλανθρωπική πρωτοβουλία, παίρνουν δυο παλαίμαχοι ποδοσφαιριστές, για ένα μικρό παιδί 3 ετών, που έχει ολική απώλεια ακοής και πρέπει να χειρουργηθεί.
Ο παλαίμαχος τερματοφύλακας του ΠΟΑ Αντώνης Μακαρόνας και ο επίσης παλαίμαχος ποδοσφαιριστής της ομάδας του Ατσαλένιου Μάνος Φραγκιαδάκης, έχουν μπεί μπροστά, σε συνεργασία με πολλούς ποδοσφαιριστές απο το Ηράκλειο και τον Άγιο Νικόλαο, διοργανώνουν το Σάββατο 21/2 στις 5μμ στο γήπεδο του Ατσαλένιου Φιλανθρωπικό τουρνουά, τα έσοδα απο το οποίο θα διατεθούν αποκλειστικά στην οικογένεια του μικρού Μάριου-Νεκτάριου Μπαλάκη, ο πατέρας του οποίυ Παναγιώτης Μπαλάκης, υπήρξε ποδοσφαιριστής σε ομάδες του τοπικού ποδοσφαίρου απο το Ηράκλειο.
Στο Φιλανθρωπικό τουρνουά που θα γίνει στο Ατσαλένιο, θα αναμετρηθούν οι παλαίμαχοι του ΠΟΑ, οι παλαίμαχοι του ΑΟΑΝ και μια ομάδα επίλεκτων ποδοσφαιριστών (κάποιοι απο τους οποίους και απο τον ΟΦΗ).Η δύναμη του ποδοσφαίρου, στο πλευρό του μικρού Μάριου-Νεκτάριου Μπαλάκη!
Το εισιτήριο είναι 5 ευρώ, όλα τα έσοδα θα διατεθούν στην οικογένεια του μικρού Μάριου-Νεκτάριου και απευθύνεται έκκληση απο τους ποδοσφαιριστές που παίρνουν αυτή την ξεχωριστή πρωτοβουλία, σε όσους μπορούν, να βοηθήσουν!
Ενα ακόμη παιδί του συλλόγου, επέστρεψε ως αντίπαλος στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο και ο Οργανισμός βόλεϊ του ΟΦΗ, δεν την ξεχασε.
Ο λόγος για την Εβίτα Μπελενιώτη, την άλλοτε ακραία του ΟΦΗ, η οποία συνεχίζει την καριέρα της στην Αθήνα και αγωνίζεται στην ομάδα των Αμαζόνων.
"Ενα ακόμη κορίτσι του ΟΦΗ, που αγωνίζεται στην Pre League Γυναικών και μας κάνει περήφανους!" αναφέρει στην ανακοίνωση του, ο ΟΦΗ.
Ενα πόστερ με κολάζ φωτογραφιών και μια ανθοδέσμη περίμενε την Εβίτα, στο παιχνίδι που ο ΟΦΗ γνώρισε την ήττα με 1-3 (25-14, 23-25, 23-25, 18-25), αλλά οι στιγμές με την άλλοτε αθλήτρια του ΟΦΗ, ήταν συγκινητικές.
Στις φωτογραφίες ο Γενικός Αρχηγός του ΟΦΗ, Δημήτρης Ζλατιλίδης και η αρχηγός του ΟΦΗ Μαρτίνα Γκουασταβίνο, με την Εβίτα Μπελενιώτη.
Δείτε παρακάτω φωτογραφίες.