Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Η "ψυχή" της κερκίδας του ΟΦΗ, ο Νίκος Σατσάκης, γνωστός στο οπαδικό κίνημα της ομάδας με το παρατσούκλι "λαχανάς" ήταν ο πρώτος που πήδηξε απο τα κάγκελα, για να βρεθεί στον χρυσό σκόρερ του ΟΦΗ, Βασίλη Λαμπρόπουλο, σε ένα στυγμιότυπο που ήταν όλα τα λεφτά στον ιστορικό ημιτελικό, του ΟΦΗ, στην Λιβαδειά (0-1).
Ο οπαδός του ΟΦΗ, μιλώντας στην εκπομπή ΚΕΡΚΙΔΑ της τηλεόρασης CRETA, αναφέρθηκε στη στιγμή αυτή αλλά και στο ..τι είπε στον Λαμπρόπουλο.
"Πανηγύρισα μαζί του, τον αγκάλιασα, του φώναξα, άλλά το βλέμμα του ήταν καρφωμένο στην κερκίδα των φιλάθλων και καλώς ήταν εκεί. Δεν καταλάβαινε τίποτα. Ηταν αλλού. Οπως και όλοι μας", είπε ο Σατσάκης, ο οποίος μετά το τέλος του αγώνα, πήρε τη φανέλα του ιστορικού σκόρερ.
Οσο για την μάχη της εξέδρας και το γεγονός ότι πάνω απο 500 φίλαθλοι του ΟΦΗ, απο τους 1000 και πλέον συνολικά, πήγαν στη Λιβαδειά χωρίς εισιτήριο και παρακολούθησαν τον αγώνα, απο ένα λόφο, έξω απο το γήπεδο, είπε ότι "δεν μπορεί να γίνονται αυτά το 2026. Είδατε ο Ολυμπιακός, πήρε 2500 εισιτήρια και κάθε μέρα του έδιναν και μια θύρα. Σε μας γιατί όχι;".
Ενώ έδωσε συγχαρητήρια σε όλους τους φιλάθλους του ΟΦΗ που ήταν μέσα και έξω απο το γήπεδο. Οπως είπε "τα καταφέραμε όλοι μαζί, ενωμένοι. Δεν ήταν εύκολο. Διαχειριστήκαμε μια πολύ δύσκολη κατάσταση, αλλά δεν έγινε το παραμικρό. Ο κόσμος του ΟΦΗ πήγε στην Λιβαδειά, έφαγε, ήπιε σεβάστηκε την πόλη όπως έκανε και πέρσι στην Τρίπολη και γύρισε κύριος".
Τέλος για τον τελικό Κυπέλλου με τον ΠΑΟΚ, ανέφερε ότι "ο ΟΦΗ πήγε κόντρα στα προγνωστικά με την ΑΕΚ, αλλά και με τον Λεβαδειακό, οπότε γιατί να μην πάει και στον τελικό με τον ΠΑΟΚ! Ενα παιχνίδι είναι και όλα μπορούν να γίνουν".
Δείτε παρακάτω όλη την εκπομπή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
ΣΤΗΝ ΚΕΡΚΙΔΑ της τηλεόρασης CRETA: Η ψυχή της κερίδας του ΟΦΗ (VIDEO)
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Οσμή σκανδάλου, έχει η απόφαση του Εφετείου Αθηνών, να απορρίψει την αίτηση της ΠΑΕ ΟΦΗ, για μετάθεση της ποινής μιας αγωνιστικής κεκλεισμένων των θυρών, που της επιβλήθηκε για το παιχνίδι με τον Λεβαδειακό, στο Κύπελλο Ελλάδος.
Ετσι, το παιχνίδι ΟΦΗ-Παναθηναϊκός την Κυριακή (22/2, 4μμ) στο Παγκρήτιο στάδιο, θα γίνει οριστικά χωρίς θεατές.
Η απόφαση του Εφετείου προκαλεί ερωτηματικά, καθώς υπάρχουν δεδικασμένα ανάλογων περιπτώσεων, που έγιναν δεκτές οι αιτήσεις ομάδων.
Παναθηναϊκός, Αρης, Νική Βόλου, είναι μερικές ομάδες που έχουν δικαιωθεί σε ανάλογες υποθέσεις.
Φαίνεται ότι, η περίπτωση του ΟΦΗ, είναι κάτι διαφορετικό.
Αν και στον ΟΦΗ, υπήρχε αισιοδοξία για την έκβαση της υπόθεσης, αυτή δεν επιβεβαιώθηκε και η εξέλιξη αποτελεί μια δυσάρεστη έκπληξη.
Απο την πλευρά της κρητικής ομάδας, δεν υπάρχει κάποιο σχόλιο για την απόφαση, καθώς δεν υπάρχει σκεπτικό απο το Διοικητικό δικαστήριο, στο οποίο προσέφυγε η ΠΑΕ ΟΦΗ.
Να σημειωθεί ότι, ο ΟΦΗ τιμωρήθηκε απο την ΔΕΑΒ με μια αγωνιστική για ένα μπουκάλι νερό και τρία σπασμένα καθίσματα που πέταξαν οι οπαδοί του, την ώρα των πανηγυρισμών, της πρόκρισης στην Λιβαδειά και τα οποία κατέγραψαν οι παρατηρητές του αγώνα και οι κάμερες του γηπέδου.
Η ποινή κεκλεισμένων των θυρών, για το παιχνίδι με τον Παναθηναϊκό, αποτελεί μια μεγάλη αγωνιστική, αλλά και οικονομική ζημιά, για το σύλλογο, ο οποίος έχασε έσοδα και απο το παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ (1-2 στη Λεωφόρο), για ποινή που του είχε επιβληθεί απο την ΔΕΑΒ για τον περσινό τελικό του Κυπέλλου Ελλάδος με τον Ολυμπιακό στο ΟΑΚΑ.
Για την ακρίβεια, αυτό είναι το τρίτο παιχνίδι που θα δώσει ο ΟΦΗ, ουσιαστικά χωρίς θεατές, καθώς το ίδιο είχε συμβεί και με τον Αρη στην Τρίπολη, στο οποίο είχαν δώσει το "παρών" μόνο κάποιοι φίλοι του ΟΦΗ, απο την Αθήνα.
Ο ΟΦΗ-τότε-είχε ξενιτευτεί καθώς, δεν ήταν έτοιμος, ο χλοοτάπητας του Παγκρητίου σταδίου.
ΠΑΟΚ, Αρης, Παναθηναϊκός, είναι πολλά χαμένα έσοδα για τον ΟΦΗ, αλλά και ένα πλήγμα για τους φιλάθλους που αγόρασαν εισιτήριο διαρκείας και δεν θα είναι παρόντες σε τρία απο τα πιο εμπορικά παιχνίδια της σεζόν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Η διάταξη στην οποία στηρίζεται ο ΟΦΗ για να παίξει με κόσμο, απέναντι στον Παναθηναϊκό
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Την καλύτερη επίδοση του 2026 και την 9η καλύτερη καλύτερη όλων των εποχών, στην κατηγορία παμπαίδων, με χρόνο 7.22 στα 60 μέτρα, έκανε το μεγάλο ταλέντο του ΟΦΗ, ο 15χρονος σπρίντερ Σταύρος Φωτεινάκης (γεν. 2011).
Το ατομικό ρεκόρ του αθλητή του ΟΦΗ, έγινε στους αναπτυξιακούς αγώνες κλειστού στίβου στην Ιεράπετρα.
Ο σπρίντερ του ΟΦΗ, έκανε ντεμπούτο στο αγώνισμα, τρέχοντας 7.27 στον προκριματικό και 7.22 στον τελικό, κατακτώντας την πρώτη θέση.
Οπως σημειώνει για τον αθλητή του ΟΦΗ, η σελίδα "Στατιστικά Ελληνικού στίβου", ο Σταύρος Φωτεινάκης, το 2025, είχε κατακτήσει το χρυσό μετάλλιο στον όμιλο της Χαλκίδα στα 80 μ. με 9.29, έχοντας μάλιστα αντίθετο άνεμο (-1,20).
Στην τελική φάση του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Κ16 στη Θήβα στάθηκε άτυχος, καθώς σημείωσε 9.10 — μία από τις κορυφαίες επιδόσεις όλων των εποχών στην κατηγορία — με βοηθητικό άνεμο +3,0 μ./δ.
Ο ταλαντούχος αθλητής του ΟΦΗ ξεκίνησε στον στίβο σε ηλικία μόλις 6 ετών (2017) με προπονητή τον πατέρα του -προπονητή- ρίψεων Γιώργο Φωτεινάκη. Το 2023, ανέλαβε την καθοδήγηση του, ένας εξειδικευμένος προπονητής ταχυτήτων ο Χαράλαμπος Ρεθυμνιωτάκης, παρουσιάζοντας αισθητή βελτίωση!
Δείτε παρακάτω την κούρσα του 15χρονου σπρίντερ του ΟΦΗ.