Η στέψη του ΠΟΑ ως πρωταθλητή στην Α1 ΕΠΣΗ έγινε το απόγευμα του Σαββάτου στο Ατσαλένιο, παρουσία πλήθους κόσμου. Ο ΠΟΑ κέρδισε και στο τελευταίο του παιχνίδι 1-0 τον ΑΟ Τυμπακίου και ολοκλήρωσε αήττητος την περίοδο. Πλέον η ομάδα του Ατσαλένιου θα δώσει την μάχη της απο τις 15 Μαίου στα μπαράζ ανόδου με τους 4 πρωταθλητές των Ενώσεων της Κρήτης, για δυο θέσεις που οδηγούν στην Γ Εθνική. Ολα δείχνουν ότι η ιστορική ομάδα του Ηραξκλείου, είναι πολύ κοντά στην επιστροφή της στη Γ Εθνική κατηγορία.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα του Σαββάτου στα τοπικά πρωταθλήματα:
Α1 ΕΠΣΗ-Όμιλος Τίτλου
Ρούβας - Ηρόδοτος 0-0
ΠΟΑ - Α.Ο. Τυμπακίου 1-0
Α1 ΕΠΣΗ-Όμιλος Παραμονής
Αγία Βαρβάρα - Γιούχτας 0-3
Α2 ΕΠΣΗ
Φαιστός - Λίντο 1-0
Α.Ο.Καμινίων - Α.Ο. Ανθεστίων 0-2
Ανάληψη - Δίας 1-2
Αθλόπολις - Μαραθώνας 1-0
ΑΕΚ - Ομόνοια 0-1
Κεραυνός - Δωριέας 2-1
Β' ΕΠΣΗ-1ος Όμιλος
Εθνικός - Βόνη 2-1
Γούβες - Ν. Ηροδότου 0-8
Μοχός - Διαγόρας 3-0
Χαραυγή - Ελπίδες 0-0
Β΄ΕΠΣΗ-2ος Όμιλος
Δόξα Ηρακλείου - Ολυμπιακός Μαλεβιζίου 5-0
Γ΄ ΕΠΣΗ
Ν. Μινωικής - Ερμής 0-0
ΟΦΗ '94 - Τηγανίτης 3-1
Ποταμιές - Γαρίπα 3-2
Κανάρια - Α.Ε Καμηλαρίου 3-0
Χείμαρος - Κουνάβοι 2-4
Άγιος Δημήτριος - Γοργολαΐνι 3-0 α.α.
«Με τον κόσμο στο πλευρό μας, τα πάντα είναι στο χέρι του ΟΦΗ για την άνοδο» δήλωσε ο Θανάσης Πατινιώτης. Ο νεαρός αριστερός μπάκ του ΟΦΗ μίλησε στην KΡΗΤΗ-TV για την κρητική ομάδα και τον εαυτό του. Οπως είπε "καταρχάς νιώθω πολυ καλά. Έχω ξεχάσει ήδη τον τραυματισμό μου. Ο ΟΦΗ είναι στην καλύτερη του φάση και πάμε για το απόλυτο για να πάρουμε την πρώτη θέση ό, τι και να κάνουν οι άλλοι! Με τον κόσμο μας κοντά όλο και περισσότερο και όλα είναι στο χέρι μας"!
Ο Κερκυραίος αριστερός μπακ-χαφ θέλει σαν τρελός να μείνει στο Ηράκλειο και του χρόνου και δεν τον κρύβει. Οπως τονίζει χαρακτηριστικά "εννοείται, που να πάω; Αλλά ο προπονητής αποφασίζει"...
Πηγή: neakriti.gr
Την Μεγάλη Δευτέρα 25 Απριλίου και αν δεν υπάρχει απαρτία την Μεγάλη Τετάρτη 27 Απριλίου θα πραγματοποιηθούν οι εκλογές στον Ερασιτέχνη Εργοτέλη, προκειμένου ο Γιώργος Βρέντζος να αναλάβει τα ηνία της ομάδας.
Η ανακοίνωση του Ερασιτέχνη Εργοτέλη αναφέρει:
«Συγκλήθηκε σήμερα και συνεδρίασε το διοικητικό συμβούλιο του ΓΣ Εργοτέλης, το οποίο αποφάσισε τη διενέργεια εκλογών.
Οι εκλογές θα διενεργηθούν τη Μ. Δευτέρα 25 Απριλίου 2016 στις 18:00. Σε περίπτωση μη απαρτίας, οι εκλογές θα επαναληφθούν τη Μ. Τετάρτη 27 Απριλίου στις 18:00.
Δικαίωμα ψήφου θα έχουν τα ταμιακώς ενήμερα μέλη του Συλλόγου, τα οποία είναι εγγεγραμμένα τουλάχιστον για δύο έτη στο βιβλίο μελών, όπως προβλέπει το καταστατικό.
Δηλώσεις υποψηφιοτήτων κατατίθενται στη γραμματεία του Συλλόγου (Γήπεδο Μαρτινέγκο) έως την Παρασκευή 22 Απριλίου 2016. Εγγραφές νέων μελών στο ΓΣ θα πραγματοποιούνται επίσης, στη γραμματεία.
Προς ενημέρωση των μελών του Συλλόγου, θα πραγματοποιηθεί διοικητικός και οικονομικός απολογισμός της απερχόμενης διοίκησης.
Σημειώνεται ότι, ο αντιπρόεδρος του ΓΣ, Γιώργος Βασιλειάδης, δεν επιθυμεί να παραιτηθεί για λόγους ηθικής».
Διαβάστε ακόμη: