Φιλικά παιχνίδια, έδωσαν τα τμήματα Κ13 (2013) και Κ14 (2012) της ακαδημίας ποδοσφαίρου του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, με ομάδα επίλεκτων ποδοσφαιριστών αντίστοιχων ηλικιών, απο τα τμήματα υποδομής της ΠΑΕ ΟΦΗ (παιδιά απο όλη την Κρήτη).
Τα παιχνίδια έγιναν στο Βαρδινογιάννειο Αθλητικό Κέντρο και τα ταλεντάκια του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, είχαν την ευκαιρία να ξεδιπλώσουν το ταλέντο τους, με τα αντίστοιχα των τμημάτων υποδομής της ΠΑΕ ΟΦΗ.
Τα φιλικά αυτά παιχνίδια, θα συνεχιστούν σε όλη την χρονιά.
Η συνεργασία στα τμήματα υποδομής του Ερασιτέχνη ΟΦΗ με την ΠΑΕ ΟΦΗ, συνεχίζεται σε υψηλό επίπεδο, γεγονός που σκορπάει χαμόγελα και αισιοδοξία για το μέλλον.
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Στον ετήσιο Αγιασμό του τμήματος στίβου του ΟΦΗ, που έγινε στο Στάδιο Ελευθερίας, παρέστη αντιπροσωπεία της Διοικούσας Επιτροπής του Εθνικού Αθλητικού Κέντρου Ηρακλείου και ευχήθηκε υγεία, δύναμη και επιτυχίες σε όλους τους αθλητές.
Συγκεκριμένα, παραβρέθηκαν η Γραμματέας του ΕΑΚΗ Κατερίνα Κυριακάκη και το μέλος της ΔΕ ΕΑΚΗ Γιώργος Σπαγουλάκης (είναι και Ειδικός Γραμματέας του Ερασιτέχνη ΟΦΗ).
Η κ. Κυριακάκη, είχε μερικά ευχάριστα νέα για την εξέλιξη στο ταρτάν στίβου του σταδίου, καθώς όπως ανέφερε έχει αναδειχθεί προσωρινός ανάδοχος και οι διαδικασίες για την αντικατάσταση του ταρτάν προχωρούν, γεγονός που σκόρπισε ικανοποίηση στην οικογένεια του στίβου του ΟΦΗ, που περιμένουν την αντικατάσταση του ταρτάν για να μπορέσουν να συνεχίσουν απρόσκοπτα τις προπονήσεις τους, στο στάδιο Ελευθερίας.
Σημαντικές εξελίξεις για το θέμα του ταρτάν, που αποτελεί μια απο τις προτεραιότητες που έχει θέσει η νέα διοίκηση του ΕΑΚΗ, αναμένονται μέχρι το τέλος του έτους.
Οπως ανέφερε η κ. Κυριακάκη «εκ μέρους της Διοίκησης του Εθνικού Αθλητικού Κέντρου Ηρακλείου, ευχόμαστε μια νέα αθλητική χρονιά γεμάτη υγεία, δύναμη και επιτυχίες για όλους τους αθλητές, προπονητές και τα μέλη του συλλόγου.
Το ΕΑΚΗ θα συνεχίσει να στηρίζει κάθε προσπάθεια, που προάγει, τον αθλητισμό, το ήθος και την ευγενή άμιλλα.
Με την ευκαιρία, Θα ήθελα να σας ενημερώσω σχετικά με την αντικατάσταση του ταρτάν, ότι ολοκληρώθηκε από το υπουργείο αθλητισμού ο έλεγχος των δικαιολογητικών και των προσφορών που είχαν κατατεθεί και αναδείχθηκε προσωρινός ανάδοχος και τώρα σύμφωνα με το νόμο, αφού ολοκληρωθούν οι διαδικασίες που προβλέπονται όπως ενστάσεις και λοιπά , θα προσκληθεί ο τελικός ανάδοχος για επικαιροποίηση των δικαιολογητικών και υπογραφή σύμβασης για την έναρξη των εργασιών. Υπολογίζεται ότι όλα αυτά θα έχουν ολοκληρωθεί πριν το τέλος του έτους. Ευχόμαστε Καλή νέα αγωνιστική χρονιά!».
Δείτε παρακάτω φωτογραφίες.
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο ΟΦΗ κόντραρε στα ίσια τον πολύ δυνατό και φέτος, αλλά και περσινό πρωταθλητή Παναθηναϊκό, απο τον οποίο πήρε δυο σετ, πήγε το παιχνίδι στο ται-μπρέικ, αλλά τελικά γνώρισε την ήττα με 15-11 και 3-2 σετ (25-15, 23-25, 18-25, 25-16, 15-11), στον τελικό του τουρνουά βόλεϊ που έγινε στο Ρέθυμνο.
Μόνο κέρδη είχε η συμμετοχή του ΟΦΗ σε αυτό το τουρνουά, που είχε για τον ΟΦΗ δυο νίκες με Φοίνικα Σύρου (3-1) και ΝΟΠΕΡεθύμνου (3-1) και μια ήττα με 3-2 απο τον Παναθηναϊκό.
Η ομάδα του Γιάννη Καλμαζίδη, αν και αγωνίστηκε χωρίς τον Πορτορικανό ακραίο Μολίνα, είχε εξαιρετικές στιγμές σε όλο το τουρνουά και άφησε υποσχέσεις για κάτι πολύ καλό στη φετινή σεζόν.
Στο παιχνίδι με τον ΠαναθηναΪκό, οι πράσινοι με όπλο το σερβίς (8 άσσοι στο πρώτο σετ!), δεν άφησαν περιθώρια στον ΟΦΗ και το πήραν εύκολα με 25-15.
Ο ΟΦΗ έβγαλε αντίδραση στο δεύτερο σετ, βελτίωσε πολυ την υποδοχή του και με ηγέτη τον πασαδόρο Μίτιτς, έχτισε ποιοτικές επιθέσεις.
Προηγήθηκε 19-22 με τον Μάκινεν, 21-24 με τρομερό μπλοκ του Βαϊόπουλου και πήρε το σετ με τον Ρουμελιωτάκη να δίνει τη χαριστική βολή για το 23-25 και το 1-1.
Και το τρίτο σετ, όμως ανήκε στον ΟΦΗ, ο οποίος προηγήθηκε με +6 (13-19) με τον Μάκινεν, 16-21 με τον Στρουγκάρεβιτς και 17-23 με τον Ρουμελιωτάκη, για να κλείσει το σετ με 18-25 και τον ΟΦΗ να κάνει την ανατροπή σε 1-2.
Το τέταρτο σετ, ανήκε στον Παναθηναϊκό, ο οποίος με πρωταγωνιστή τον Ανδρεόπουλο, προηγήθηκε με 19-12 με εξαιρετικό καρφί του Ελληνα ακραίου στη μικρή διαγώνιο.
Ο τεχνικός του ΟΦΗ, Γιάννης Καλμαζίδης βρήκε την ευκαιρία να δώσει χρόνο σε όλους τους παίκτες του και το σετ έκλεισε με 25-16.
Στο ται-μπρέικ έγινε μάχη. Με πόντους του Ανδρεόπουλου, ο Παναθηναϊκός έκανε το 8-6, αλλά με τρομερό μπλοκ ο Βαιόπουλος έκανε το 9-9.
Ο Παναθηναϊκός με μπλόκ των Ανδρεόπουλου και Γκάσμαν, ξέφυγε 14-10 και το σετ τελείωσε με 15-11, με τον Παναθηναϊκό να παίρνει τη νίκη με 3-2.
Τα σετ: 25-15, 23-25, 18-25, 25-16, 15-11.
ΟΦΗ (Γιάννης Καλμαζίδης): Μίτιτς 7 (6/6 επιθ, 1 μπλοκ), Μιχαίλοβιτς 12 (11/26 επιθ, 42%, 1 άσσος), Μάκινεν 13 (12/26 επιθ, 46%, 1 μπλοκ, 22% υποδοχή, 17 άριστ), Ρουμελιωτάκης 8 (6/15 επιθ, 40%, 2 μπλοκ), Στρουγκάρεβιτς 5 (3/7 επιθ., 43%, 2 άσσους), Βαϊόπουλος 5 (1/3 επιθ, 4 μπλοκ), Συναδινός (λ) (33% υποδοχή, 17% άριστες)/ Παχιαδάκης (λ), Παπαδόσηφος, Χαραλαμπίδης, Καφαντάρης, Βλαχόπουλος, Σταθέλος.
Δείτε το παιχνίδι που μεταδόθηκε σε LIVE STREAMING.