Η συγκίνηση ξεχείλισε στη Μεσαρά, στο περιθώριο του αγώνα Μεσαρά-ΟΦΗ 0-3 (12-25, 22-25, 13-25).
Η ομάδα της Μεσαράς, τίμησε την αθλήτρια του ΟΦΗ Ιωάννα Βερβεράκη, η οποία αγωνιζόταν για 11 χρόνια στην Μεσαρά.
Η αθλήτρια αλλά και οι γονείς της, ήταν εκεί για αυτήν την ξεχωριστή στιγμή.
Ενα μπουκέτο λουλούδια και ένα πόστερ φωτογραφιών απο το παρελθόν, ήταν τα δώρα της Μεσαράς, προς την αθλήτρια του ΟΦΗ, με την αφιέρωση "είμαστε περήφανοι για την εξέλιξη σου και σίγουροι για την επιτυχία σου. Είμαστε όλοι δίπλα σου".
Στο μεταξύ, οι Νεανιδες του ΟΦΗ συνεχίζουν την αήττητη πορεία τους στο πρωτάθλημα Κρήτης.
Κέρδισαν και τη Μεσσαρά εκτός έδρας με 0-3 (12-25, 22-25, 13-25) και συνεχίζουν με 5/5 νίκες!
Δείτε παρακάτω φωτογραφίες.
Αθλήτριες και εκπρόσωποι απο όλα τα τμήματα του Ερασιτέχνη ΟΦΗ (βόλεϊ, μπάσκετ, ποδόσφαιρο γυναικών, υδατοσφαίριση, κολύμβηση), αλλά και μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου (Μαρία Παπουτσάκη, Μένανδρος Παντελλίδης, Δημήτρης Αποστολάκης), συμμετείχαν στην σπουδαία δράση της Περιφέρειας Κρήτης, #kalw_se που είχε σαν στόχο την ενημέρωση για τον καρκίνο του μαστού στις γυναίκες και πραγματοποιήθηκε με επιτυχία στην πλατεία Ελευθερίας.
Κινητή μονάδα μαστογραφίας, έκανε δωρεάν προληπτικούς ελέγχους σε γυναίκες.
Ενώ, έγινε ενημέρωση, από εξειδικευμένο προσωπικό για τους τρόπους πρόληψης και έγκαιρης διάγνωσης του καρκίνου του μαστού.
Ο μήνας Οκτώβριος είναι αφιερωμένος στην πρόληψη του καρκίνου του μαστού και η συμμετοχή στη δράση της Περιφέρειας Κρήτης και του Ιατρικού Συλλόγου Ηρακλείου, ξεπέρασε τις προσδοκίες στέλνοντας ένα ισχυρό μήνυμα ζωής, φροντίδας και αλληλεγγύης σε όλες τις γυναίκες της Κρήτης.
Δείτε φωτογραφίες
Η καρδιά του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, χτύπησε δυνατά στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου, στον ετήσιο αγιασμό του συλλόγου.
Η δύναμη του συλλόγου, είναι τα 10 τμήματα-αθλήματα που διαθέτει και τα 2 χιλιάδες παιδιά που έχει στις τάξεις του, γεγονός που καθιστά τον Ερασιτέχνη ΟΦΗ, την κορυφαία αθλητική δύναμη της Κρήτης και μια εκ των κορυφαίων της Ελλάδος.
Ο Αγιασμός όλων των τμημάτων του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, έχει γίνει θεσμός τα τελευταία χρόνια και γίνεται κάθε χρόνο αυτήν την εποχή, με αφορμή την έναρξη της νέας αγωνιστικής περιόδου.
Ο Αγιασμός έγινε παρουσία αθλητών όλων των τμημάτων, προπονητών και γονέων που έχουν τα παιδιά του στον Ερασιτέχνη ΟΦΗ, της πολιτικής και αθλητικής ηγεσίας, βουλευτών, εκπροσώπων της Περιφέρειας Κρήτης και του Δήμου Ηρακλείου, εκπροσώπων των αθλητικών Αρχών, παλαιών παραγόντων, παλαιμάχων, εκπροσώπων των συνδέσμων φιλάθλων και γενικά όλης της οικογένειας του ΟΦΗ.
Στο μήνυμα του, ο πρόεδρος του Ερασιτέχνη ΟΦΗ Γιάννης Δανδάλης, με αφορμή τα 100 χρόνια που συμπληρώνει φέτος ο σύλλογος, ευχήθηκε μια χρονιά με επιτυχίες σε όλη την οικογένεια του ΟΦΗ.
Συγχαρητήρια στον Ερασιτέχνη ΟΦΗ, για το σπουδαίο αθλητικό και κοινωνικό έργο που επιτελεί, έδωσαν ο αναπληρωτής Περιφερειάρχης Κρήτης, Γιώργος Πιτσούλης, οι βουλευτές Λευτέρης Αυγενάκης (ΝΔ) και Φραγκίσκος Παρασύρης (ΠΑΣΟΚ) και ο αντιδήμαρχος Αθλητισμού Γιάννης Τσαπάκης.
Παρόντες και φέτος, ιστορικοί παράγοντες του συλλόγου, όπως ο Παντελής Μυριοκεφαλιτάκης, ο Νίκος Δουλουφάκης και οι πρώην πρόεδροι του Ερασιτέχνη ΟΦΗ Βασίλης Ξημέρης και Δημήτρης Βεργάκης.
Ο κ. Ξημέρης, που έχει συνδέσει το όνομα του, με το κλειστό γυμναστήριο, απηύθυνε και χαιρετισμό, στον οποίο έδωσε συγχαρητήρια στο σημερινό πρόεδρο Γιάννη Δανδάλη, για το έργο που επιτελεί στο σύλλογο.
Το μυστήριο τέλεσε ο πατέρας Ευάγγελος Παπουτσάκης, εφημέριος της κοινότητας Γαζίου, ο οποίος ευλόγησε τα μέλη της διοίκησης και τους αθλητές του ΟΦΗ.
Μετά το τέλος του Αγιασμού, προσφέρθηκε μπουφές στα παιδιά, τον οποίο προσέφεραν οι χορηγοί αρτοποιεία Σταματάκης και Μαθιουδάκης, αναψυκτικά ΦΗΜΗ, νερά ΖΑΡΟΣ.
Δείτε παρακάτω φωτογραφίες.