Πανελλήνια ρεκόρ και μεγάλες επιδόσεις, σημείωσαν κολυμβητές του Ηρακλείου και το Εθνικό αθλητικό Κέντρο Ηρακλείου (EAKH), με ανακοίνωση του, εξέφρασε συγχαρητήρια στους τρείς Ηρακλειώτες αθλητές.
Πρόκειται για την Άρτεμις Βασιλάκη, η οποία υνέτριψε με 8.20.02 το πανελλήνιο ρεκόρ στα 800μ ελεύθερο, στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα κολύμβησης, σε πισίνα 25μ που διεξάγεται στην πόλη Λούμπλιν της Πολωνίας.
Τον Βασίλη Κακουλάκη, στην πρώτη του συμμετοχή σε επίπεδο Ανδρών, στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα 25άρας πισίνας.
Και την Μαρία-Ευφροσύνη -Στρατάκη, που έκανε νέο πανελλήνιο ρεκόρ στα 200μ. Μικτής Ατομικής, κατηγορίας Κορασίδων, σε διεθνή κολυμβητική συνάντηση.
Οι αναρτήσεις του ΕΑΚΗ:
Άρτεμις Βασιλάκη: Τη νεαρή κολυμβήτρια από το Αρκαλοχώρι, συνεχάρη με ανακοίνωσή του ο Δήμος Μινώα Πεδιάδας.
Συνέτριψε με 8.20.02 το πανελλήνιο ρεκόρ στα 800μ ελεύθερο η Ηρακλειώτισσα κολυμβήτρια Άρτεμις Βασιλάκη, στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα κολύμβησης, σε πισίνα 25μ που διεξάγεται στην πόλη Λούμπλιν της Πολωνίας.
Η Αρτεμις, προκρίθηκε πανηγυρικά-ως 3η καλύτερη- στον τελικό, που θα γίνει την Παρασκευή 5/12 στις 20:25.
Αρτεμις, μας κάνεις όλους περήφανους!
Βασίλης Κακουλάκης: Στην πρώτη του συμμετοχή σε επίπεδο Ανδρών, στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα 25άρας πισίνας Ανδρών – Γυναικών στο Λούμπλιν της Πολωνίας, ο 18χρονος Ηρακλειώτης κολυμβητής Βασίλης Κακουλάκης, αγωνιστηκε στα προκριματικά των 1.500μ ελεύθερο και στα 400μ. ελεύθερο, κερδίζοντας σημαντικές εμπειρίες. Θερμά συγχαρητήρια!
Θερμά συγχαρητήρια Βασίλη. Τα καλύτερα έρχονται!
Μαρία-Ευφροσύνη -Στρατάκη: Νέο πανελλήνιο ρεκόρ στα 200μ. Μικτής Ατομικής, κατηγορίας Κορασίδων σε κολυμβητήριο 25μ., αποτελεί η επίδοση 2.16.62 που πέτυχε η Μαρία-Ευφροσύνη -Στρατάκη (κολυμπάει στους Πρωταθλητές Ηρακλείου αλλα ανήκει στον ΚΟ Πειραιά) στη διεθνή κολυμβητική συνάντηση με την επωνυμία Skopje Open 2025. Η προηγούμενη πανελλήνια επίδοση 2:17.59, είχε επιτευχθεί στις 17/12/2009 από την Ιωάννα Τσάκωνα.
Θερμά συγχαρητήρια!
Η έκθεση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, με ιστορικές φωτογραφίες στο αίθριο της Λότζια, ξεπέρασε τις προσδοκίες.
"Θα είμαστε ξανά μαζί, σε αυτόν τον φανταστικό χώρο, στις 9 και 10 Δεκεμβρίου, αλλά και σε άλλα σημεία εντός και εκτός Ηρακλείου!
100 ΧΡΟΝΙΑ ΟΦΗ. ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ!" αναφέρει στην ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ.
Δείτε παρακάτω φωτογραφίες και VIDEO.
"Χρόνια πολλά στον ΟΦΗ, χρόνια πολλά στην ομάδα που μας ενώνει" ανέφερε ο αντιπεριφερειάρχης Ηρακλείου, Νίκος Συριγωνάκης, με αφορμή την έκθεση με ιστορικές φωτογραφίες, που διοργάνωσε ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, στο αίθριο της Λότζια.
Η Περιφέρεια Κρήτης, στηρίζει τις εκδηλώσεις και δράσεις του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, με τίτλο "100 χρόνια ΟΦΗ-Ενας αιώνας Όμιλος Φιλάθλων Ηρακλείου".
Οπως ανέφερε στην δήλωση του, ο αντιπεριφερειάρχης Ηρακλείου "οφείλουμε να αποδώσουμε τα εύσημα και τα συγχαρητήρια στη διοίκηση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ για αυτήν την όμορφη και κυρίως επετειακή εκδήλωση για τα 100 χρόνια του ΟΦΗ. Ο ΟΦΗ δεν είναι απλά ένας σύλλογος, είναι ένα σημαντικό κομμάτι της ψυχής και της ιστορίας της Κρήτης. Εναν αιώνα, ο ΟΦΗ ενώνει το νησί, ενώνει την Κρήτη. Εναν αιώνα ενώνει γενιές και αξίες. Αναμφισβήτητα γράφει σημαντικές στιγμές, στην ιστορία. Η σημερινή εκδήλωση δεν είναι μια απλή αναδρομή στο παρελθόν, αλλά μια υπόσχεση για το μέλλον. Χρόνια πολλά στον ΟΦΗ, χρόνια πολλά στην ομάδα που μας ενώνει" τόνισε ο κ. Συριγωνάκης.