karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Δυνατά μηνύματα ανθρωπιάς, έστειλε και φέτος ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, με την πραγματοποίηση μιας ακόμη εθελοντικής αιμοδοσίας, με σκοπό να ενισχύσει την τράπεζα αίματος, που έχει δημιουργήσει.

Προπονητές του συλλόγου, αθλητές, μέλη του ΟΦΗ, φίλοι της ομάδας, ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα, έδωσαν το αίμα τους και έδειξαν την αγάπη τους για τον συνάνθρωπο.

Η συμμετοχή, ήταν συγκινητική.

Στην ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, ευχαρίστησε όσους συμμετείχαν και εξέφρασε την βεβαιότητα ότι και φέτος, θα μπορέσει να βοηθήσει ανθρώπους που είχαν ανάγκη (πέρσι ο ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ διέθεσε 40 φιάλες αίμα σε Ηρακλειώτες, που είχαν ανάγκη).

Η αιμοδοσία, έχει πλέον καθιερωθεί ως κορυφαία κοινωνική ενέργεια απο τον Ερασιτέχνη ΟΦΗ, καθώς προσφέροντας "αίμα, σώζουμε ζωές!", όπως αναφέρεται στο μήνυμα της εθελοντικής αιμοδοσίας, που διενεργήθηκε φέτος στην ιστορική αίθουσα "Παπακαλιάτης".
Ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, ανήκει πλέον στο Εθνικό Μητρώο αιμοδοτών, μέσα απο την ΤΡΑΠΕΖΑ ΑΙΜΑΤΟΣ, που διαθέτει, η οποία ανα πάσα στιγμή είναι εκεί για να προσφέρει βοήθεια, σε όποιον τη χρειάζεται.

Δείτε στο παρακάτω VIDEO τι λένε για την ενέργεια αυτή του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, οι  Γιάννης Δανδάλης (πρόεδρος Ερασιτέχνη ΟΦΗ), Δημήτρης Αποστολάκης (Γενικός Γραμματέας του Ερασιτέχνη ΟΦΗ), Κώστας Ζερβάκης (Γενικός Αρχηγός Ερασιτέχνη), Στέλιος Ψυχαράκης (Γιατρός-Μέλος της ομάδας αιμοδοσίας ΠΑΓΝΗ), Kώστας Βαρβεράκης (πρόεδρος ΔΕΠΑΝΑΛ, πρώην μέλος Δ.Σ. Ερασιτέχνη ΟΦΗ), Μπάμπης Στεφανάτος (Επικεφαλής σκακιστικού τμήματος ΟΦΗ), Θανάσης Κίτσος (προπονητής Υδατοσφαίρισης ΟΦΗ), Σωτήρης Χαλκιαδάκης (προπονητής Ακαδημίας ποδοσφαίρου Ερασιτέχνη ΟΦΗ), Ηρακλής Σφακιανάκης (Μέλος Επιτροπής μπάσκετ ΟΦΗ), Νεκτάριος Μυλωνάκης (Μέλος Επιτροπής μπάσκετ ΟΦΗ.

Δείτε το VIDEO.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Πετυχημένη η αιμοδοσία του Ερασιτέχνη ΟΦΗ

 

Ο έμπειρος κεντρικός του ΟΦΗ, Ανδρέας Ανδρεάδης, επανέλαβε μετά τη νίκη του ΟΦΗ, με 3-0 επί του Πήγασου Πολίχνης (25-20, 25-15, 25-19), ότι "εμείς θέλαμε πολύ αυτό το παιχνίδι. Μας αδικεί η βαθμολογική μας θέση. Είχαμε πολλά παιχνίδια, που μπορούσαμε να πάρουμε σετ, ακόμα και αγώνα. Κάναμε κάποια λάθη στο τέλος και αυτό μας κόστισε. Η ήττα στο Μίλωνα, με πείραξε πιο πολυ και απο αυτή με τη Σύρο. Θα μπορούσαμε να πάρουμε 2-3 πόντους μέσα στο Μίλωνα. Η ομάδα αρχίζει να ανακάμπτει και να δείχνει το πραγματικό της πρόσωπο. Εύχομαι να κερδίσουμε μετά τις γιορτές τον Φλοίσβο ξανά στο γήπεδο μας, να εδραιωθούμε στην κατηγορία και να κοιτάξουμε για υψηλότερες θέσεις".

Για την συζήτηση που είχε μετα το τέλος του αγώνα, με τον Απόστολο Αρμενάκη, με τον οποίο είναι οι πιο μεγάλοι σε ηλικία παίκτες της κατηγορίας (42 ο Ανδρεάδης, 44 ο Αρμενάκης), ο κεντρικός του ΟΦΗ, είπε ότι "πιάσαμε συζήτηση με τον Αρμενάκη για το παιχνίδι. Είμαστε οι δυο μεγαλύτεροι σε ηλικία παίκτες, στην Volley League. Ημασταν πολλά χρόνια συμπαίκτες, είναι πολύ καλός παίκτης και εξαιρετικό παιδί. Ηταν πολύ καλός διαγώνιος και τώρα τα καταφέρνει πολύ καλά ως κεντρικός".

Τέλος, για την σημασία της εμπειρίας, σε μια ομάδα, αλλά και τη δική του παρουσία, ο Ανδρεάδης ανέφερε ότι "η εμπειρία βοηθάει πολύ, αλλά τα νιάτα, η δύναμη το άλμα δινουν κάτι παραπάνω. Θέλω να βοηθήσω τον ΟΦΗ, να εδραιωθεί στην Volley League. Εύχομαι υγεία σε όλο τον κόσμο και καλές γιορτές".

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Καλμαζίδης: Στον ΟΦΗ υπάρχει υπομονή και επιμονή

Με σύνθημα δίνουμε αίμα, σώζουμε ζωές, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, πραγματοποίησε και φέτος εθελοντική αιμοδοσία, με σκοπό να ενισχύσει την τράπεζα αίματος που διαθέτει.

Στην ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, ευχαρίστησε όσους συμμετείχαν και εξέφρασε την βεβαιότητα ότι και φέτος, θα μπορέσει να βοηθήσει ανθρώπους που είχαν ανάγκη (πέρσι ο ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ διέθεσε 40 φιάλες αίμα σε Ηρακλειώτες, που είχαν ανάγκη).

Στην ανακοίνωση του, ο σύλλογος, τονίζει ότι 

"Ενα μεγάλο ευχαριστώ, στους αθλητές μας, τους προπονητές μας, τα μέλη μας και τους φίλους του συλλόγου, που συμμετείχαν και φέτος στην ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, για την ενίσχυση της ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΑΙΜΑΤΟΣ του συλλόγου μας.

Είμαστε βέβαιοι ότι, θα έχουμε και φέτος τη δυνατότητα να βοηθήσουμε συνανθρώπους μας, που έχουν ανάγκη!
Η αιμοδοσία, έχει πλέον καθιερωθεί ως κορυφαία κοινωνική ενέργεια απο τον Ερασιτέχνη ΟΦΗ, καθώς προσφέροντας αίμα, σώζουμε ζωές!
Ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, ανήκει πλέον στο Εθνικό Μητρώο αιμοδοτών, μέσα απο την ΤΡΑΠΕΖΑ ΑΙΜΑΤΟΣ, που διαθέτει, η οποία ανα πάσα στιγμή είναι εκεί για να προσφέρει βοήθεια, σε όποιον τη χρειάζεται.
Ευχαριστούμε απο καρδιάς, όσους συμμετείχαν!
Ευχαριστούμε θερμά και το προσωπικό απο το τμήμα αιμοδοσίας, του ΠΑΓΝΗ για την βοήθεια του, στους αιμοδότες μας!
Καλές Γιορτές, με υγεία σε όλο τον κόσμο! #ofierasitechnis

 

Δείτε ΕΔΩ φωτογραφίες

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi