Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Χριστούγεννα με τις οικογένειες τους, θα κάνουν οι παίκτες του ΟΦΗ, που πήραν άδεια 4 ημερών, απο τον προπονητή του ΟΦΗ Γιάννη Καλμαζίδη.
Η επιστροφή στις προπονήσεις, έχει προγραμματιστεί για τις 26/12, στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου.
Για την Πρωτοχρονιά πάντως, οι παίκτες του ΟΦΗ, θα είναι στο γήπεδο, καθώς υπάρχει το πολύ σημαντικό παιχνίδι με τον Φλοίσβο, στις 4/1 στο Ηράκλειο.
Ο ΟΦΗ ξεκινάει τις υποχρεώσεις του, στο 2025, με ένα δυνατό παιχνίδι, πολύ σημαντικό για τη σωτηρία της ομάδας.
Η νίκη, αλλά και η εμφάνιση επί του Πήγασου Πολίχνης, έφερε χαμόγελα στις τάξεις του ΟΦΗ, καθώς απομάκρυνε 6 βαθμούς την ομάδα απο τη ζώνη υποβιβασμού.
Αν μάλιστα ο ΟΦΗ καταφέρει να κερδίσει στο επόμενο παιχνίδι και τον Φλοίσβο, στο πρώτο παιχνίδι του δευτέρου γύρου, τότε έχει κάνει ένα πολύ σημαντικό, βήμα προς τον βασικό του στόχο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
"Οι οπαδοί του ΟΦΗ, ζωντανεύουν το γήπεδο μας στα εντός έδρας παιχνίδια" ανέφερε ο Φινλανδός ακραίος του ΟΦΗ, Πίτου Μάκινεν, σε συνέντευξη που έδωσε σε εφημερίδα της πατρίδας του (Lapin Kansa).
O Mάκινεν που είναι ένας πολύ γνωστός αθλητής βόλεϊ στη χώρα του, αγωνίστηκε στην Εθνική ομάδα, μίλησε για την εμπειρία του στην Ευρώπη, αλλά και την Ελληνική Λίγκα.
Οπως είπε "είναι ένα πολύ δυνατό πρωτάθλημα, στο οποίο κάθε ομάδα, μπορεί να χάσει απο την οποιαδήποτε. Δεν υπάρχουν κακές ομάδες. Στη βαθμολογία δεν υπάρχει ομάδα χωρίς νίκη, αλλά και χωρίς ήττα".
Ο Μάκινεν μίλησε και για την κορυφαία φετινή στιγμή του ΟΦΗ, την πρόκριση στους 4 του Λίγκ Καπ Νίκος Σαμαράς, για πρώτη φορά στην ιστορία του συλλόγου.
Οπως είπε "είχαμε περιθώρια και για περισσότερα, αλλά ο ΠΑΟΚ μας κέρδισε στην έδρα του με 3-1, σε ένα πολύ ισορροπημένο παιχνίδι".
Ο Μάκινεν εξήγησε για ποιό λόγο προτίμησε να κάνει Χριστούγεννα στο Ηράκλειο και όχι στο Ροβανιέμι.
Όπως τόνισε "ήταν λίγες οι μέρες ξεκούρασης και ακριβά τα αεροπορικά εισιτήρια. Φάγαμε Χριστουγεννιάτικο δείπνο όλη η ομάδα και κάναμε βιντεοκλήσεις με τους δικούς μας".
Ο Μάκινεν, μπήκε στην καλύτερη 7αδα, της 7ης αγωνιστικής, της Volley League, για την εξαιρετική του εμφάνιση στη νίκη του ΟΦΗ, επί του Αθλου Ορεστιάδας με 3-0 σετ.
Στο παιχνίδι αυτό, ο Μάκινεν είχε 17 πόντους, (15/22 επ., 2 μπλοκ, 67% υπ. - 20% άριστες) και είχε αναδειχθεί MVP της αναμέτρησης.
Οι παίκτες του ΟΦΗ, επέστρεψαν στο γήπεδο, μετά το 4ημερο ρεπό λόγω Χριστουγέννων, που τους έδωσε ο Γιάννης Καλμαζίδης.
Η σκέψη όλων πλέον στον ΟΦΗ, είναι στο παιχνίδι με το Φλοίσβο το επόμενο Σάββατο (4/1, 5.30μμ) στο "παλατάκι" του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου.
Στο πρώτο παιχνίδι του 2025, αλλά και πρώτο του δευτέρου γύρου, ο ΟΦΗ, θέλει να ξεκινήσει με το δεξί απέναντι σε ένα αντίπαλο, που και αυτός μάχεται για τη σωτηρία.
Το παιχνίδι με τον Φλοίσβο, αξιολογείται απο ολο τον οργανισμό του ΟΦΗ, ως κομβικό για τη συνέχεια, καθώς η ομάδα είναι στο +6 απο τις θέσεις υποβιβασμού και με μια νίκη, κάνει αποφασιστικό βήμα για τον πρώτο στόχο, που έχει θέσει.
Για το λόγο αυτό, η προετοιμασία, για το παιχνίδι με τον Φλοίσβο, που θα έρθει και μεταγραφικά ενισχυμένος στο Ηράκλειο, είναι σε φουλ ρυθμούς.
Σύμφωνα με το πρόγραμμα του Γιάννη Καλμαζίδη, οι παίκτες του ΟΦΗ, θα κάνουν Πρωτοχρονιά στο γήπεδο, με τη σκέψη τους στραμμένη στο προσεχές παιχνίδι.