Στις 4 καλύτερες ομάδες, στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Υποδομών Κ17 Γυναικών, προκρίθηκαν τα κορίτσια του ΟΦΗ, που κέρδισαν σε νοκ-άουτ παιχνίδι που έγινε στο Μοσχάτο, την αντίστοιχη ομάδα της Λαμίας με 1-3.
Στα ημιτελικά, τα κορίτσια του ΟΦΗ, θα αντιμετωπίσουν τον Ιαλυσό Ρόδου, ξανά σε νοκ-άουτ παιχνίδι, που θα γίνει σε ουδέτερη έδρα.
Η ομάδα της Ρόδου, κέρδισε με 4-1 τη ΡΕΑ.
Στον άλλο ημιτελικό, θα αναμετρηθούν ΠΑΟΚ-Αγία Παρασκευή.
Τα κορίτσια του ΟΦΗ, που είχαν περάσει στους "8" ως αήττητες απο τον όμιλο Κρήτης (7ος), με 8 νίκες σε ισάριθμους αγώνες, κέρδισαν τη Λαμία με γκολ της Μοσχάμπαρη (14', 0-1), Δασκαλάκη (26', 1-2) και Κουτσούρη (38', 1-3).
Αυτή, είναι μια ακόμη σημαντική επιτυχία, για την ομάδα γυναικών του ΟΦΗ, καθώς εκτός απο την πρώτη ομάδα, που πρωταγωνιστεί στην Α' Εθνική και είναι στην 3η θέση και η ομάδα υποδομών, έχει κορίτσια με μέλλον.
Στο πλευρό των κοριτσιών, στην Αθήνα, ο Γενικός Αργηγός της ομάδας Αντώνης Οικονομάκης, ο οποίος μοίραζε συγχαρητήρια μετά τη λήξη.
Μετά το τέλος του αγώνα, τα κορίτσια του ΟΦΗ, με φιλάθλους και γονείς, που βρέθηκαν στο Μοσχάτο, πανηγύρισαν την πρόκριση.
ΟΦΗ (Σιδηρά-Μανιά): Σαιτάκη, Σμαραγδάκη, Ροβιθάκη, Δασκαλάκη, Μαθιουδάκη Ν, Καρνομουράκη, Σοαθαράκη, Αποστολάκη, Κουτσούρη, Μοσχάμπαρη, Τρούλη. Επαιξαν και οι Βοσκάκη, Τάταρη, Σιγανάκη, Φυσαράκη, Μαθιουδάκη Ε.
Δείτε παρακάτω τα πανηγυρικά video.
Ο 11χρονος σκακιστής του ΟΦΗ, Γρηγόρης Ταμιωλάκης, αναδείχθηκε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, πρωταθλητής Ελλάδος, στην ηλικία του, στο Πανελλήνιο Ατομικό Σχολικό Πρωτάθλημα σκακιού, που διεξήχθη φέτος, στα περίπτερα 5 & 6 της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης.
Ο σκακιστής του ΟΦΗ, περσι είχε πάρει την πρωτιά, στην Δ’ Δημοτικού με 8/9, ενώ φέτος, πήρε την πρώτη θέση στην Ε’ Δημοτικού με 6,5/7 και έδειξε ότι το μέλλον του ανήκει.
Το Σαββατοκύριακο 3 και 4 Μαΐου, η Θεσσαλονίκη μετατράπηκε στο απόλυτο κέντρο του ελληνικού σκακιού, φιλοξενώντας το κορυφαίο μαθητικό σκακιστικό γεγονός της χρονιάς με τη συμμετοχή περίπου 1.400 νεαρών σκακιστών και σκακιστριών από κάθε γωνιά της Ελλάδας.
Το σκακιστικό τμήμα του ΟΦΗ, πέρα απο τη μεγάλη επιτυχία του Γρηγόρη Ταμιωλάκη, είχε και άλλες διακρίσεις.
Από τον ΟΦΗ, συμμετείχαν 18 παιδιά με πολύ καλές επιδόσεις.
Δείτε αναλυτικά:
Nήπια: Μαυράκης Άγγελος 5ος σε ισοβαθμία από τα αγόρια με 5/7, Αυγενάκη Ευλαβία 2,5/7.
Β’ Δημοτικού: Βερτούδου Κωνσταντίνα 4η σε ισοβαθμία στα κορίτσια με 5/7, Δρακάκης Γιώργος 4,5/8, Βερτούδου Γεωργία 4/8.
Γ’ Δημοτικού: Αυγενάκη Μαρία 2/8.
Δ’ Δημοτικού: Γιαρμενίτη Μαρκία 5/8.
Ορφανάκης Μιχάλης 4/8.
Ε’ Δημοτικού: Ταμιωλάκης Γρηγόρης 1ος στην κατηγορία με 6,5/7, Ζάχος Κωνσταντίνος 4ος σε ισοβαθμία με 5/7, Βερτούδου Σύλλια-Ελευθερία 4η στα κορίτσια με 4,5/7
Μπακάλη Αναστασία 3/7, Καρτσάκης Πάτροκλος 2,5/7, Αυγενάκη Έλενα 2/7.
ΣΤ’ Δημοτικού: Τρυπιάς Άγγελος 4/7.
Β’ Γυμνασίου: Καρτσάκης Γιάννης 3ος σε ισοβαθμία με 5/7.
Λύκεια: Τσαπάκη Ασημένια 3η σε ισοβαθμία στα κορίτσια με 4,5/7, Ορφανάκη Κάλλια 4η σε ισοβαθμία στα κορίτσια με 4/7.
"Eίναι πολύ τιμητικό, για τον ΟΦΗ, να έχουμε μια ομάδα υποδομής στις 4 καλύτερες ομάδες της Ελλάδος. Προσωπικά, δεν θυμάμαι κάτι ανάλογο, στις μικρές ηλικίες" ανέφερε ο πρόεδρος του ΟΦΗ Γιάννης Δανδάλης, με αφορμή την συμμετοχή των Νεανίδων του ΟΦΗ, στην τελική φάση του Πανελλήνιου πρωταθλήματος Κ20 γυναικών, που θα διεξαχθεί 9-11 Μαίου, στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου, με την συμμετοχή του ΟΦΗ, του Ολυμπιακού, της Ελπίδας Αμπελοκήπων και της Ακαδημίας ΔΕΚΑ, για την ανάδειξη του πρωταθλητή Ελλάδος!
Ο πρόεδρος του ΟΦΗ, ευχαρίστησε την Ομοσπονδία βόλεϊ, για την ανάθεση της διοργάνωσης στον ΟΦΗ. Είναι η πρώτη φορά απο το 1984, που η εν λόγω διοργάνωση ανατίθεται στην Κρήτη (τελευταία φορά στα Χανιά).
"Είναι τιμητικό για το σύλλογο μας, που η Ομοσπονδία, μας εμπιστεύτηκε τη διοργάνωση και την ευχαριστώ πολύ", ανέφερε ο Γιάννης Δανδάλης, ο οποίος για το στόχο των κοριτσιών του ΟΦΗ, στους αγώνες, τόνισε ότι "είμαι αισιόδοξος. Εχω εμπιστοσύνη στα κορίτσια μας, κάποια απο τα οποία πανηγύρισαν με την ομάδα γυναικών του ΟΦΗ, η οποία κέρδισε την άνοδο στην Pre League Γυναικών. Πιστεύω, ότι με την βοήθεια των φιλάθλων μας, μπορούμε να κερδίσουμε μια θέση στο βάθρο. Καλώ τον κόσμο του ΟΦΗ, αλλά και τον κόσμο του βόλεϊ, να έρθει στο γήπεδο. Θα είναι μια γιορτή του βόλεϊ, τρείς μέρες στο παλατάκι μας. Καλωσορίζουμε στην Κρήτη, όλες τις ομάδες και εύχομαι να απολαύσουμε ωραία παιχνίδια".
"Πρόεδρε, μας έκανες όλους μάγκες!"
Στο μεταξύ, οι μεγάλες επιτυχίες που είχε φέτος το τμήμα βόλεϊ του ΟΦΗ (οι Ανδρες κατέκτησαν την 6η θέση στην Volley League και κέρδισαν τη συμμετοχή τους στο Βαλκανικό Κύπελλο, τα κορίτσια πήραν άνοδο στην Pre League, οι Νεάνιδες προκρίθηκαν στις 4 καλύτερες ομάδες της Ελλάδος), αποτέλεσαν θέμα συζήτησης στο Διοικητικό Συμβούλιο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ.
Στο περιθώριο της συνεδρίασης, ο Γενικός Γραμματέας του Ερασιτέχνη ΟΦΗ Δημήτρης Αποστολάκης, έσπευσε να δώσει συγχαρητήρια στον πρόεδρο του συλλόγου Γιάννη Δανδάλη, για τις επιτυχίες του τμήματος βόλεϊ, τονίζοντας χαρακτηριστικά: "Πρόεδρε, σου αξίζουν συγχαρητήρια. Με τις επιτυχίες του τμήματος βόλεϊ, μας έκανες όλους μάγκες, ειδικά φέτος, που γιορτάζουμε τα 100 χρόνια, του συλλόγου μας και αυτές οι επιτυχίες, έχουν ένα ιδιαίτερο συμβολισμό. Το τμήμα βόλεϊ του ΟΦΗ και εσύ προσωπικά, κοσμούν τον Ερασιτέχνη ΟΦΗ".
Με την τοποθέτηση του Γενικού Γραμματέα του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, συμφώνησαν όλα τα μέλη του Δ.Σ. του συλλόγου, που έδωσαν συγχαρητήρια στον Γιάννη Δανδάλη και τους συνεργάτες του, για την δυναμική που έχει πλέον αποκτήσει σε Πανελλήνιο επίπεδο, το τμήμα βόλεϊ του ΟΦΗ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Αφιέρωμα στις Νεάνιδες του ΟΦΗ, που ρίχνονται στη μάχη του Final 4