Ο ΟΦΗ στο τελευταίο φετινό εντός έδρας παιχνίδι του, έμεινε στο 1-1 με τον Αρη.
Αδικο αποτέλεσμα για τον ΟΦΗ, που προηγήθηκε με τον Λαμπερόπουλο, είχε μεγάλες φάσεις με Φούντα και Θεοδοσουλάκη και τελικά ο Αρης ισοφάρισε με τον Σπίκιτς στο 89'.
Το παιχνίδι είχε 14 λεπτά καθυστερήσεων, καθώς ειχαμε 10λεπτη διακοπή, για φωτιά στον πυλώνα φωτισμού, που είναι στο σημείο που ενώνονται η θύρα 6, με τη θύρα 1.
Δείτε παρακάτω τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Με ιδανικό τρόπο, ολοκληρώθηκαν τα προκριματικά του Eυρωβόλεϊ Κ16 αγοριών, που διεξήχθησαν στο κλειστό γυμναστήριο του Λίντο.
Τα ταλέντα της Εθνικής μας, πέτυχαν το θρίαμβο της πρόκρισης στα τελικά, που θα γίνουν στην Αρμενία, ενώ το Ηρακλειώτικό και το Κρητικό κοινό, στήριξε με όλες του τις δυνάμεις τη διοργάνωση, γεμίζοντας το κλειστό γυμναστήριο του Λίντο.
Το Εθνικό Αθλητικό Κέντρο Ηρακλείου (ΕΑΚΗ), φιλοξένησε με χαρά και υπερηφάνεια, μια ακόμη μεγάλη διεθνή διοργάνωση στο κλειστό του Λίντο, εισέπραξε τα συγχαρητήρια της Ομοσπονδίας βόλεϊ (ΕΟΠΕ), αλλά και των επισκεπτών μας, τις Εθνικές ομάδες της Ιταλίας, της Κροατίας και του Ισραήλ, αλλά και των μελών της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας, που βρέθηκαν στο Ηράκλειο, για τις άριστες συνθήκες που έγιναν οι αγώνες.
Στο αποχαιρετιστήριο δείπνο, που παρέθεσε η Διοικούσα Επιτροπή του Εθνικού Αθλητικού Κέντρου Ηρακλείου (ΕΑΚΗ), στην διοίκηση της Ελληνικής Ομοσπονδίας Βόλεϊ, ο πρόεδρος του ΕΑΚΗ, Μένανδρος Παντελλίδης ευχαρίστησε τον πρόεδρο και τα μέλη της Ομοσπονδίας Βόλεϊ, για την άριστη συνεργασία που είχαν για μια ακόμη φορά.
«Δεν λέμε αντίο, αλλά εις το επανιδείν. Είμαστε πάντα εδώ, για να συμμετέχουμε και να συμβάλλουμε σαν ΕΑΚΗ, σε τέτοια μεγάλα αθλητικά γεγονότα", ανέφερε ο κ. Παντελλιδης.
Στο δείπνο επιβεβαιώθηκαν, για μια ακόμη φορά, οι άριστες σχέσεις του ΕΑΚΗ, με την διοίκηση της ΕΟΠΕ, αλλά και η επιθυμία για φιλοξενία και άλλων μεγάλων αθλητικών διοργανώσεων στο Ηράκλειο.
Μετά τις Γυναίκες του ΟΦΗ, που έγραψαν φέτος ιστορία με την άνοδο στην Pre League, ιστορία είναι έτοιμες να γράψουν και οι Νεάνιδες (K20) του ΟΦΗ, που έχουν κερδίσει την πρόκριση τους, στις 4 κορυφαίες ομάδες της χώρας.
Η ομοσπονδία βόλεϊ (ΕΟΠΕ), έχει αναθέσει την διεξαγωγή της τελικής φάσης, στο Ηράκλειο και το κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου, σε μια συνδιοργάνωση του ΟΦΗ, με την Περιφέρεια Κρήτης.
Το Final 4 του Πανελληνίου πρωταθλήματος γυναικών Κ20, θα διεξαχθεί 9-11 Μαίου και εκτός απο τον ΟΦΗ, θα συμμετάσχουν ακόμη, ο Ολυμπιακός, η Ελπίδα Αμπελοκήπων και η Ακαδημία ΔΕΚΑ, για την ανάδειξη του πρωταθλητή Ελλάδος.
Ο ΟΦΗ ξεκινάει τα παιχνίδια του, με τον πρωταθλητή Ολυμπιακό (Παρασκευή 9/5, 6.30μμ), την επόμενη με την Ακαδημία ΔΕΚΑ (Σάββατο 10/5, 6μμ) και την Κυριακή με την Ελπίδα Αμπελοκήπων (3.30μμ)
H διοργάνωση, γίνεται στην Κρήτη, για πρώτη φορά, μετά το 1984 (Χανιά).