Ενα θετικό αποτέλεσμα κόντρα στον Αρη, είναι ο στόχος του Κισσαμικού στην αναμέτρηση που θα γινει το Σάββατο (26/11, 4μμ) στα Περβόλια για την 3η αγωνιστική της Football league.
Το δικό του κάλεσμα στον κόσμο για στήριξη στην ομάδα των Χανίων στο σημαντικό και ιστορικό παιχνίδι με αντίπαλο τον Άρη, έκανε με δηλώσεις του στο kissamikos.gr ο Νώντας Παντελάκης.
Αναλυτικά όσα είπε για την αναμέτρηση της 3ης αγωνιστικής ο αμυντικός του Κισσαμικού: «Μετά από πολύ καιρό, όπου μεσολάβησε η αναστολή του πρωταθλήματος, ετοιμαζόμαστε να δώσουμε ένα πολύ σημαντικό παιχνίδι με αντίπαλο τον Άρη, που κατά τη γνώμη μου είναι η καλύτερη ομάδα του πρωταθλήματος. Πιστεύουμε στις δυνατότητες μας, έχουμε καλή ομάδα και πρέπει να το αποδείξουμε στο γήπεδο. Θέλουμε κοντά μας τον κόσμο, να μας βοηθήσει όσο πιο καλά μπορεί και ανυπομονούμε για το παιχνίδι!».
Στα αγωνιστικά, ατομικό πρόγραμμα ακολούθησε για δεύτερη ημέρα ο Μούσα Ποκόνγκ.
Στις Σέρρες αγωνίζεται την Κυριακή ο ΑΟΧανιά για την 3η αγωνιστική της Football league και αναζητάει ένα θετικό αποτέλεσμα
Η προετοιμασία επι χανιώτικου εδάφους ενόψει του εκτός έδρας με τον Πανσερραϊκό ολοκληρώθηκε για τον Α.Ο.Χ και ο Θεόδωρος Γκάτζιος, ανακοίνωσε την αποστολή.
Είναι οι: Αθανασίου, Παπουρτζής, Ζέρης, Νικολόπουλος, θεολόγου, Δαμιανάκης, Φουρλάνος, Μάνιας, Γκεμίσης, Μαργαρίτης, Παρασκευόπουλος, Λύρας, Σταματής, Σιάννης, Αποστολόπουλος, Μούδιος, Τσουκάνης, Ρούνιτς.
"Η διακοπή μας έκανε καλό"
Αισιόδοξος, ότι ο Α.Ο.Χ. μπορεί να αποσπάσει το θετικό αποτέλεσμα στις Σέρρες, παρουσιάστηκε ο Ανδρέας Σταματής.
Ο επιθετικός της ιστορικής ομάδας των Χανίων, δήλωσε στην επίσημη ιστοσελίδα της ομάδας: "Θεωρώ ότι η διακοπή μας έκανε παρά πολυ καλό διότι είχαμε την ευκαιρία να δουλέψουμε πάνω στις αδυναμίες μας και είμαστε σίγουροι ότι θα παρουσιάσουμε βελτιωμένο πρόσωπο στις Σέρρες και θα πάρουμε τον βαθμό ή τους βαθμούς που μας αναλογούν. Είμαστε έτοιμοι να κάνουμε μια καλή εμφάνιση διότι το χρωστάμε πρώτα απ ολα στον εαυτό μας. Η αλλαγή προπονητή είναι θέμα της διοικησης και τώρα πάμε υπό τις οδηγίες του Θεόδωρου Γκάτζιου, με τον οποίο έχουμε δουλέψει παρά πολυ καλά απο την ημέρα που ανέλαβε".

«Πρώτα νίκη επί της Ελευσίνας, που είναι επιτακτική ανάγκη και μετά το σπουδαίο παιχνίδι με τον Παναθηναικό» λένε στον ΟΦΗ για τα δυο συνεχόμενα παιχνίδια στο Γεντί Κουλέ.
Το πρώτο την Παρασκευή (25/1, 6μμ) για το πρωτάθλημα της Football league, παιχνίδι στο οποίο, η νίκη είναι επιτακτική ανάγκη και το άλλο την επόμενη Τετάρτη (30/11, 7.30μμ) με τον Παναθηναικό για το Κύπελλο Ελλάδος.
"Για μας σε αυτή τη φάση το πιο σημαντικό είναι να κερδίσουμε την Ελευσίνα και μετά θα ασχοληθούμε με το επόμενο παιχνίδι. Δεν πρέπει να αποπροσανατολιστούμε απο το παιχνίδι της Παρασκευής" υποστηρίζουν στην κρητική ομάδα.
Στον ΟΦΗ σε μια προσπάθεια να κρατήσουν σε εγρήγορση τους φιλάθλους και για τα δυο προσεχή εντός έδρας παιχνίδια, για τα οποία το καθ’ ένα έχει τη σημασία του, επισημαίνουν πως «έρχονται στο γήπεδο μας δυο πολύ σημαντικά παιχνίδια σε πρωτάθλημα και Κύπελλο και ο κόσμος του ΟΦΗ πρέπει να σταθεί στο πλευρό της ομάδας. Με την Ελευσίνα, ο στόχος είναι η πρώτη νίκη στο πρωτάθλημα της Football league και μια νέα αρχή. Θέλουμε τον κόσμο δίπλα μας σε αυτό το παιχνίδι, που είναι σημαντικό για τη συνέχεια. Mε τον Παναθηναικό, είναι ένα παιχνίδι από τα παλιά. Μια αναμέτρηση με άρωμα Σούπερ Λίγκ, εκεί που πιστεύουμε ότι ανήκει και ο ΟΦΗ. Βήμα-βήμα όμως. Πρώτα η Ελευσίνα και μετά ο Παναθηναικός. Η διοίκηση του ΟΦΗ καλεί τον κόσμο του ΟΦΗ να έρθει στο γήπεδο και στα δυο παιχνίδια και να αποτελέσει τον δωδέκατο παίκτη της, έχοντας κατά νου, την προστασία της έδρας μας, που είναι η πηγή της δύναμης μας».
Τα δυο συνεχόμενα εντός έδρας παιχνίδια του ΟΦΗ με την Ελευσίνα την Παρασκευή (25/11, 6μμ) για το πρωτάθλημα της Football league και αυτό της επόμενης Τετάρτης (30/11, 7.30μμ) με τον Παναθηναικό για το Κύπελλο Ελλάδος, αποτέλεσαν βασικό θέμα συζήτησης στο διοικητικό συμβούλιο της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, που έγινε την Τρίτη (22/11) το απόγευμα στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Απο την πλευρά της διοίκησης του ΟΦΗ συζητήθηκαν όλες οι ενέργειες για την ασφαλή διεξαγωγή των αναμετρήσεων και την αποφυγή ενεργειών που μπορούν να κάνουν ζημιά τον ΟΦΗ.