karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

«Ομάδες, όπως ο ΟΦΗ και ο Αρης πρέπει να παίζουν στην Σούπερ Λίγκ» ανέφερε ο Θανάσης Δημόπουλος, εκ μέρους της ομάδας της Ελευσίνας, στην συνέντευξη τύπου, που ακολούθησε το παιχνίδι. Ο Θανάσης Δημόπουλος μίλησε με τα καλύτερα λόγια για το Γεντί Κουλέ, το οποίο χαρακτήρισε έδρα, που μπορεί να ανατρέψει πολλά πράγματα. Πάντως ο Δημόπουλος εξέφρασε και παράπονα γiα την διαιτησία, χαρακτηρίζοντας «για γέλια» το πέναλτι του ΟΦΗ. Πάντως το VIDEO δεν τον δικαιώνει, καθώς δείχνει ότι υπάρχει καθαρή ανατροπή, του Μιλοσάβλιεφ. Για τον ίδιο λόγο η διοίκηση του Πανελευσινικού εξέδωσε και ανακοίνωση διαμαρτυρίας για την διαιτησία.

Ο Θανάσης Δημόπουλος ανέφερε ότι  «Χαίρομαι πάντα που έρχομαι στο γήπεδο αυτό και είναι έδρα που μπορεί να ανατρέψεις τα πάντα. Παντα μου άρεσε η ατμόσφαιρα εδώ, απο την εποχή που ήμουν παίκτης. Η ιστορία του ΟΦΗ και το γήπεδο αυτό πάνε μαζί. Στο πρώτο ημίχρονο ήμασταν πάρα πολύ κακοί και ο ΟΦΗ ήταν πολύ καλός και δικαιούται ένα γκολ. Δόθηκε όμως ένα πέναλτι για τον ΟΦΗ που είναι για γέλια και δεν χρειάζεται ο ΟΦΗ τέτοια πέναλτι. Αν έμπαινε το δοκάρι που είχαμε στο δεύτερο μέρος ίσως μπορούσαμε να διεκδικήσουμε κάτι. Ομάδες όπως ο ΟΦΗ και ο Άρης πρέπει να είναι στη Super League. Δεν το λέω αυτό επειδή είμαι εδώ στην Κρήτη, αυτή είναι η άποψή μου. Μπορεί κάποιοι να παρεξηγηθούν αλλά αυτή είναι η αλήθεια».

Για τον Πανελευσινιακό και το πρωτάθλημα της Football League ανέφερε ότι: «Τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα. Τα έξοδα είναι πάρα πολλά. Έχουμε βάλει βαθιά το χέρι στην τσέπη και τα τρία αδέρφια, αλλά άλλα τα συμβόλαια του ΟΦΗ και άλλα τα δικά μας. Εμείς κοιτάμε να παίξουμε καλό ποδόσφαιρο και να σωθούμε. Έχουμε κάποιους καλούς χορηγούς βάζουμε και εμείς το χέρι στην τσέπη και όσο αντέξουμε. Παλιά παίρναμε χρήματα από την Football League και κάτι γινότανε. Τώρα πληρώνουν οι ομάδες. Είναι μέχρι να αντέξεις».

Για την μάχη της ανόδου και του υποβιβασμού στο πρωτάθλημα: «Είναι νωρίς να πούμε κάτι για την άνοδο αλλά πιστεύω ότι Άρης, ΟΦΗ, Τρίκαλα, Λαμία και Απόλλων θα δώσουν μεγάλη μάχη για την άνοδο. Tώρα στην ουρά θα δούμε τι θα γίνει».

Διαμαρτυρία για την διαιτησία

Η ομάδα της Ελευσίνας, εξέδωσε ανακοίνωση διαμαρτυρίας για την διαιτησία. Σε αυτήν αναφέρει ότι: «Το πρωτάθλημα επιτέλους συνεχίστηκε.. και μαζί του και η προκλητική και απαράδεκτη διαιτησία. Ο Κος Μαλουτας παρέδωσε την σκυτάλη στον Κο Μπουμαρσόπουλο ο οποίος και αυτός με την σειρά του έβαλε το λιθαράκι του για άλλη μια άδικη ήττα του Πανελευσινιακου.

Δεν θα ασχοληθούμε με το ανύπαρκτο πέναλτι που μας «χρέωσε» μιας και δεν θα αλλάξει κάτι, αλλά θα θέσουμε ένα ερώτημα και μια απαίτηση.. Γιατί «κύριοι» τόσο μίσος και τόσος φθόνος προς τον Πανελευσινιακο; Γιατί τέτοια αντιμετώπιση; Ζητάμε την διαγραφή αυτού του φανερά ερασιτέχνη διαιτητή από τον πίνακα διαιτησίας. Τέτοιοι διαιτητές δεν αξίζουν θέση στη Β’ Εθνική. Δηλητηριάζουν και ξεφτιλίζουν το ελληνικό ποδόσφαιρο.

Έχουμε μάθει να δίνουμε συγχαρητήρια σε νίκες και ήττες, όλα αυτά όμως ανήκουν στο παρελθόν… Θα σταθούμε εμπόδιο σε ότι αδικεί την ομάδα μας!

Εκ του ΔΣ».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Δείτε τη νίκη του επί της Ελευσίνας στο Γεντί Κουλέ (VIDEO)

Μικρό το 2-0 για τις «τελικές» που είχε ο ΟΦΗ

Το γρήγορο γκολ που πέτυχε ο ΟΦΗ τον διεκόλυσε να φτάσει στη νίκη στο παιχνίδι με την Ελευσίνα (2-0), ανέφερε ο επιθετικός του ΟΦΗ Μάριος Ογκμποε.

Οπως ανέφερε μετά το τέλος του αγώνα στο Γεντί Κουλέ «χρειαζόμασταν τη νίκη, καθώς δεν υπήρχε άλλο αποτέλεσμα για μας σε αυτό το παιχνίδι. Μπήκαμε επιθετικά, καταφέραμε να σκοράρουμε νωρίς και γενικά να φτάσουμε σε μια εύκολη νίκη, στην οποία θα μπορούσαμε να πετύχουμε και περισσότερα γκολ»

Για το παιχνίδι της Τετάρτης (30/11, 7.30μμ) με τον Παναθηναικό στο Γεντί Κουλέ, για το Κύπελλο Ελλάδος, ανέφερε ότι «είναι ένα δυσκολο παιχνίδι. Θα προσπαθήσουμε να δείξουμε τον καλύτερο μας εαυτό, Το θέλουμε εμείς, το θέλει ο κόσμος και θα κάνουμε το καλύτερο».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Δείτε τη νίκη του επί της Ελευσίνας στο Γεντί Κουλέ (VIDEO)

Μικρό το 2-0 για τις «τελικές» που είχε ο ΟΦΗ

Στην επιθετικότητα και την πίεση που άσκησε ο ΟΦΗ στην Ελευσίνα (2-0), στάθηκε ο Δημήτρης Κομεσίδης.

Ο κεντρικός αμυντικός του ΟΦΗ, ανέφερε μετά το τέλος του αγωνα με την Ελευσίνα, ότι «στόχος μας σε αυτό το παιχνίδι ήταν μόνο η νίκη. Με τον τρόπο παιχνιδιού μας δείξαμε ποιός είναι ο ΟΦΗ.

Ασκήσαμε πίεση απο το πρώτο λεπτό και ελέγξαμε το παιχνίδι. Ημασταν επιθετικοί και πιεστικοί στον αντίπαλο. Είχαμε τον έλεγχο σε όλη τη διάρκεια του αγώνα και έτσι πρέπει να κάνουμε σε όλα τα εντός έδρας παιχνίδια. Βέβαια χάσαμε πολλές ευκαιρίες και το σκορ θα μπορούσε να είναι πολύ διαφορετικό».

Για το παιχνίδι της Τετάρτης στο Γεντί Κουλέ, με τον Παναθηναικό, γα το Κύπελλο, ο Κομεσίδης, ανέφερε ότι «τώρα βλέπουμε το παιχνίδι με τον ΠΑΟ. Θέλουυμε όλοι μας να κάνουμε ένα καλό παιχνίδι και πιστεύω ότι θα δείξουμε καλό πρόσωπο».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Δείτε τη νίκη του επί της Ελευσίνας στο Γεντί Κουλέ (VIDEO)

Μικρό το 2-0 για τις «τελικές» που είχε ο ΟΦΗ

 

 

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi