karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Εκκληση σε όσους θέλουν να βρεθούν στον τελικό Κυπέλλου, που θα γίνει το Σάββατο 17/5 στο ΟΑΚΑ, απευθύνουν οι σύνδεσμοι του ΟΦΗ, καθώς οι μέρες περνούν και υπάρχει ακόμη κόσμος, που ενώ έχει δηλώσει συμμετοχή, δεν έχει πληρώσει για την θέση του, στα δυο πλοία που αναχωρούν το Σάββατο, απο το Ηράκλειο, για το Λαύριο.

Η πληρωμή των θέσεων, θα πρέπει να έχει γίνει το αργότερο, μέχρι την Τετάρτη, το βράδυ, καθώς θα πρέπει απο τους συνδέσμους, να πληρωθούν οι ναυτιλιακές εταιρείες, για τα πλοία που έχουν ναυλωθεί.

Με συνεχείς ανακοινώσεις, οι σύνδεσμοι, προσπαθούν να ενημερώσουν τον κόσμο, για το τι ακριβώς συμβαίνει, αλλά και το deadline που υπάρχει.

Οσοι θέλουν να βρεθούν, στο ιστορικό ραντεβού του ΟΦΗ, στο ΟΑΚΑ, θα πρέπει ΑΜΕΣΑ να επικοινωνήσουν με τις λέσχες των φιλάθλων του ΟΦΗ και να τακτοποιήσουν την οικονομική τους εκκρεμότητα.

Επίσης, οι θέσεις, για το δεύτερο πλοίο (fast), είναι ακόμη αρκετές, για όσους, δεν έχουν αποφασίσει αν θα ταξιδέψουν ή όχι στην Αθήνα.

Η διαθεσιμότητα, για το δεύτερο πλοίο είναι ακόμη μεγάλη και ότι άλλο ακούγεται δεν είναι αληθές.

Υπάρχουν ακόμη πολλές θέσεις, για να εξυπηρετήσουν τον κόσμο του ΟΦΗ.

Απλά, ΒΙΑΣΤΕΙΤΕ, γιατί υπάρχουν ΠΡΟΘΕΣΜΙΕΣ, που πρέπει τα τηρηθούν!

Η εκτίμηση μέχρι τώρα είναι ότι πάνω απο 10-12 χιλιάδες φίλαθλοι, με όλα τα μέσα (πλοια, αεροπλάνα), θα ταξιδέψουν απο το Ηράκλειο, για να βρεθούν στον τελικό της 17ης Μαίου στο ΟΑΚΑ.

Οι εγγραφές συνεχίζονται, στις λέσχες φιλάθλων του ΟΦΗ, στις οποίες τις τελευταίες μέρες επικρατεί ξεσηκωμός, καθώς έχουν επωμιστεί το μεγαλύτερο βάρος της εκδρομής και με εθελοντική εργασία, δουλεύουν νυχθημερόν, για την ομάδα που αγαπούν.

 

 

Τα συγχαρητήρια τους, σε όσους συνέβαλαν στην πετυχημένη και φέτος πραγματοποίηση του 46ου Ράλλυ Κρήτης, εκφράζουν με δήλωση τους, ο πρόεδρος του Εθνικού Αθλητικού Κέντρου Ηρακλείου (ΕΑΚΗ), Μέναδρος Παντελλίδης και η αναπληρώτρια πρόεδρος του ΕΑΚΗ Εύα Σημαιάκη.

Το ΕΑΚΗ ήταν και φέτος, στους υποστηρικτές, αυτής της γιορτής του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Ο πρόεδρος του ΕΑΚΗ Μένανδρος Παντελλίδης, η αναπληρώτρια πρόεδρος Εύα Σημαιάκη και το μέλος της Διοικούσας Επιτροπής του ΕΑΚΗ Εφη Πασπαλάκη, παραβρέθηκαν στην πανηγυρική εκκίνηση των αγώνων και ευχήθηκαν καλή επιτυχία στους διοργανωτές και τα πληρώματα, ενώ έδωσαν το "παρών" και στις απονομές, που έγιναν έξω απο το κλειστό γυμναστήριο του ΕΑΚΗ, δίνοντας συγχαρητήρια στους οδηγούς.

Οπως τονίζει ο Μένανδρος Παντελλίδης "το Ράλλυ Κρήτης έχει γράψει τη δική του ιστορία, σαν θεσμός στο χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Αποτελεί σημείο αναφοράς για τους λάτρεις της ταχύτητας και της αδρεαναλίνης. Η διοργάνωση, είχε και φέτος μοναδικές στιγμές και συναρπαστικούς αγώνες, στις απαιτητικές διαδρομές, με τη συμμετοχή κορυφαίων οδηγών και πληρωμάτων. Θα ήθελα να εκφράσω τα συγχαρητήρια μου, σε όσους συνέβαλλαν, στην πραγματοποίηση του αγώνα. Στους διοργανωτές, στους εθελοντές, στις τοπικές αρχές, χωρίς την υποστήριξη των οποίων η διοργάνωση αυτή, δεν θα μπορούσε να γίνει. Οι προσπάθειες και η αφοσίωση, των διοργανωτών, αποτελούν θεμέλιο της επιτυχίας των αγώνων".

Η αναπληρώτρια πρόεδρος του ΕΑΚΗ Εύα Σημαιάκη, ανέφερε με την σειρά της, ότι "με μεγάλη χαρά παραβρέθηκα στην επίσημη πανηγυρική εκκίνηση του 46ου Ράλλυ Κρήτης, το κέντρο του Ηρακλείου, καθώς και στην απονομή των επάθλων στον χώρο του ΕΑΚΗ. Ο θεσμός αυτός αποτελεί ενα σημαντικό γεγονός για τον κόσμο του αυτοκινήτου και του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού. Θερμά συγχαρητήρια στην Οργανωτική Επιτροπή Α.Ο.Κρήτης και σε όλους όσους συνέβαλαν για την άρτια διεξαγωγή των αγώνων".

 

Δείτε παρακάτω φωτογραφίες.

 

 

 

 

Ο Γιούχτας, είναι ο Κυπελλούχος Ηρακλείου 2025, καθώς στον τελικό, που έγινε στο γήπεδο των Μαλίων, κέρδισε τον με 2-0 τον Εργοτέλη και σήκωσε την κούπα, για 3η φορά στην ιστορία του.

Η ομάδα των Αρχανών, κατακτά, το Κύπελλο ΕΠΣΗ, μετά απο 15 χρόνια!

Ο Γιούχτας (ομάδα Γ' Εθνικής), ήταν το φαβορί για την κούπα, απέντι στον Εργοτέλη που αγωνίζεται μια κατηγορία παρακάτω (Α1 ΕΠΣΗ), αλλά στάθηκε αξιοπρεπώς στο γήπεδο.

Μεγάλος πρωταγωνιστής, για την ομάδα του Μανώλη Σουτζή, ο Παυλίδης, που άνοιξε το σκορ στο 43', ενώ στο 95' ο Χριστόπουλος έγραψε το 2-0.

Λίγο νωρίτερα, ο ίδιος παίκτης είχε χαμένο πέναλτι (απέκρουσε ο τερματοφύλακας Μιράσι του Εργοτέλη).

Εργοτέλης: Δημαράκης (26 λ.τ Μιράσι), Καλαϊτζάκης, Ντράμε, Κατσούρι, Γιακουμάκης, Κατσικοκέρης (54΄Ψαρολογάκης), Καστίγιο (69΄Παναγιωτάκης), Στεφανάκης, Βασιλείου, Ντίσα, Κίτος.

Γιούχτας: Κόλλιας, Φαζός, Παπαδομιχελάκης, Σουρνάκης, Μαυρογιαννάκης (66 λ.τ Ζαχαριουδάκης), Παυλίδης (66΄Χριστόπουλος), Κοντογιάννης (58’ Φουκαράκης), Γελαδάρης, Δασκαλάκης, Πατινιώτης (58’Μπουρσέλης), Πιστικός (41΄λ.τ. Μερκουλίδης).

Δείτε παρακάτω το VIDEO της ΚΡΗΤΗ-TV με τα στιγμιότυπα του αγώνα και δηλώσεις απο το CRETE2DAY.

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi