Με δάκρυα στα μάτια, αλλά και περηφάνια για τον άθλο που πέτυχαν να πάρουν την δεύτερη θέση στην Ελλάδα, στην τελική φάση του Πανελλήνιου πρωταθλήματος Κ20 Γυναικών, που έγινε στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου, τα κορίτσια του ΟΦΗ, πανηγύρισαν με την ψυχή τους, αυτήν την ιστορική επιτυχία.
Με τα βραβεία της καλύτερης σέρβερ και της καλύτερης επιθετικού του Final 4 στα χέρια, αλλά και δάκρυα στα μάτια, η Εύη Πρινιωτάκη, μίλησε για την μεγάλη επιτυχία των κοριτσιών του ΟΦΗ. Οπως είπε "είμαι πολύ χαρούμενη. Εχω συγκινηθει. Είμαι πολύ περήφανη για όλες μας και εύχομαι να το θυμόμαστε για πάντα".
Για την εικόνα του ΟΦΗ, ανέφερε πως "καταφέραμε να πάρουμε τη δεύτερη θέση. Ξέραμε ότι είμαστε στις 4 καλύτερες ομάδες. Ολες οι ομάδες ήταν δυνατές, ο Ολυμπιακός, λίγο καλύτερος σε αυτή τη φάση του πρωταθλήματος. Είμαστε πολύ ευχαριστημένες. Εχουμε και τα δυο βραβεία".
Συγκινημένη, ήταν και το λίμπερο του ΟΦΗ, Ιωάννα Βερβεράκη. Οπως είπε "είναι απίστευτο αυτό που καταφέραμε. Δουλέψαμε πολύ σκληρά και επιτέλους οι κόποι μας, ανταμείφθηκαν. Είμαι πολύ χαρούμενη. Είναι η πρώτη μου χρονιά στον ΟΦΗ και αισθάνομαι ευλογία που είμαι εδώ. Ευχαριστώ πολύ τον κ. Νίκο που μου έδωσε την ευκαιρία, αλλά και τις συμπαίκτριες μου, που ζήσαμε τρομερές εμπειρίες".
Δείτε παρακάτω σε VIDEO τις δηλώσεις των κοριτσιών του ΟΦΗ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τα κορίτσια του ΟΦΗ, στη δεύτερη θέση στην Ελλάδα!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ενας ακόμη πολύτιμος συμπαραστάτης, της προσπάθειας του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, να στείλει όσο το δυνατόν περισσότερα παιδιά, απο τις ακαδημίες του συλλόγου, στον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδος!
Τα ΝΕΡΑ ΡΟΥΒΑΣ θα καλύψουν την ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ δέκα (10) παιδιών απο τις ακαδημίες του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, ώστε να μπορέσουν να μεταβούν στην Αθήνα, για να παρακολουθήσουν τον τελικό της 17ης Μαίου στο ΟΑΚΑ.
Τη θετική απάντηση, απάντηση απο τα ΝΕΡΑ ΡΟΥΒΑΣ για αυτην την προσφορά, για τους μικρούς αθλητές του ΟΦΗ, γνωστοποίησαν στελέχη της εταιρείας, στον Γενικό Αρχηγό του ΟΦΗ Κώστα Ζερβάκη και τον Γενικό Γραμματέα του συλλόγου, Δημήτρη Αποστολάκη, μετά απο επαφές που είχαν μαζί τους.
Αυτή την στιγμή, με τις προσφορές επιχειρηματιών, μελών και φίλων του Ερασιτέχνη ΟΦΗ (οικογένεια Τζιράκη, Μηνάς Χαλκιαδάκης, Αντώνης Μιχελιδάκης, Μανώλης Γουρνιεζάκης, ΝΕΡΑ ΡΟΥΒΑΣ), πάνω απο 100 ΠΑΙΔΙΑ απο τις Ακαδημίες του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, μπορούν να ταξιδέψουν ΔΩΡΕΑΝ, στην Αθήνα για τον τελικό.
Ενώ επιπρόσθετα, υπάρχει και η απόφαση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, να επιδοτήσει το 50% της μετακίνησης 150 παιδιών, που είναι αθλητές στα τμήματα υποδομής του συλλόγου, προκειμένου να μπορέσουν να βρεθούν στον τελικό Κυπέλλου Ελλάδος.
Οι παραπάνω προσφορές, αφορούν στο δεύτερο πλοίο που έχει ναυλωθεί με αναχώρηση το Σάββατο (17/4) το πρωί απο το Ηράκλειο και επιστροφή, αμέσως μετά τον αγώνα.
Να σημειωθεί ότι κάθε παιδί, θα πρέπει να είναι συνοδευόμενο απο το γονέα του (τα έξοδα του γονέα δεν περιλαμβάνονται στην προσφορά).
Ενώ, η προσφορά, δεν περιλαμβάνει το εισιτήριο του αγώνα.
Ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, καλεί τους γονείς που θέλουν να πάνε με τα παιδιά τους στον τελικό να βιαστούν, για να κλείσουν θέση στο πλοίο, καθώς υπάρχει αυξημένο ενδιαφέρον.
Για να ολοκληρωθεί η διαδικασία, είναι απαραίτητο, οι γονείς, να μεταβούν στα γραφεία της Λέσχης "Κρήτες" στις Πατέλες (οδός Μπαντουβά 2), προκειμένου, να πληρώσουν την συμμετοχή τους (η εξόφληση γίνεται μόνο με μετρητά).
Θερμή παράκληση, αυτό να γίνει το αργότερο μέχρι την Τετάρτη (14/11) καθώς οι Λέσχες, πρέπει να πληρώσουν τις θέσεις, στα ναυλωμένα πλοία.
Για πληροφορίες, επικοινωνείτε με τα τηλέφωνα 2810-311525 (γραφεία Ερασιτέχνη ΟΦΗ) , αλλά και στο 2813-022776 (μπουτίκ Ερασιτέχνη ΟΦΗ), αλλά και στο τηλέφωνο 6940171991 (Κρήτες).
O Σιμόν Μαρτσίνιακ, εκ των κορυφαίων διαιτητών στον κόσμο, ο οποίος την περασμένη εβδομάδα σφύριξε τον δεύτερο ημιτελικό μεταξύ της Ίντερ και της Μπαρτσελόνα στο “Τζουζέπε Μεάτσα”, θα διευθύνει τον φετινό τελικό του Κυπέλλου Ελλάδας Betsson μεταξύ του Ολυμπιακού και του ΟΦΗ, που θα γίνει το Σάββατο (11/5, 20:00, COSMOTE SPORT 1 HD) στο ΟΑΚΑ.
Ο Σιμόν Μαρτσίνιακ, είναι διαιτητής παγκόσμιας κλάσης (αναδείχτηκε καλύτερος διαιτητής στον κόσμο το 2022 και το 2023), ο οποιός ανήκει στην elite κατηγορία της UEFA και ο οποίος έχει ήδη στο βιογραφικό του δύο μεγάλους τελικούς: αυτόν μεταξύ της Αργεντινής και της Γαλλίας στο Μουντιάλ του Κατάρ το 2022 και εκείνον μεταξύ της Μάντσεστερ Σίτι και της Ίντερ στο Champions League, το 2023.
Για τον 44χρονο Πολωνό ρέφερυ, αυτή θα είναι η δεύτερη φορά τη φετινή σεζόν που έρχεται στη χώρα μας για να διευθύνει ένα παιχνίδι, έπειτα από την παρουσία του στον αγώνα του Παναθηναϊκού με τον Ολυμπιακού στο ΟΑΚΑ, στον πρώτο μεταξύ τους προημιτελικό για το Κύπελλο Ελλάδας Betsson.
Στη διαιτητική ομάδα του φετινού τελικού θα συμμετάσχουν επίσης:
1ος Βοηθός: Τόμας Λίστκιεβιτς
2ος Βοηθός: Μίχαλ Άνταμ Κούπσικ
4ος Διαιτητής: Παπαδόπουλος Ιωάννης
VAR: Kαντρέζ Τόμας Κβιακτκόβσκι
AVAR: Ευαγγέλου Άγγελος
Διαιτητής OAVAR: Παπαπέτρου Αναστάσιος
Παρατηρητής: Μπίκας Γεώργιος