Με προπόνηση που έγινε την Τρίτη (3/1) το πρωί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, ο ΟΦΗ ολοκλήρωσε την προετοιμασία του για το πρώτο παιχνίδι του 2017, κόντρα στον Αγροτικό Αστέρα στον Εύοσμο (Τετάρτη 4/1, 3μμ).
Στην προγραμματισμένη και αναμενόμενη απουσία του τραυματία Αντώνη Μπουρσέλη από το παιχνίδι, προστέθηκε και αυτή του Αγγελου Χαντί, ο οποίος το τελευταίο διάστημα έχασε προπονήσεις από ένα τραυματισμό που τον ταλαιπώρησε, με αποτέλεσμα να μην είναι 100% έτοιμος και έτσι ο Νίκος Νιόπλιας τον άφησε εκτός αποστολής..
Για πρώτη φορά στην 18αδα του ΟΦΗ μετέχει ο Παύλος Μητρόπουλος, νέο μεταγραφικό απόκτημα του ΟΦΗ.
Στην αποστολή, του ΟΦΗ μετέχουν οι:Δάφκος, Δερμιτζάκης, Μίκιτς, Κιάσσος, Κομεσίδης, Οστοιτς, Κώτσιος, Βαλλιάνος, Κοιλιάρας, Νάστος Μητρόπουλος, Αντουκόρ, Χίσι, Ογκμποε, Μάνος, Μιλοσάβλιεφ, Ράντι και Βουό.
Εκτός αποστολής έμειναν οι Μπουρσέλης, Χαντί, Μπολάκης, Ροβίθης, Φαζός, Βρεττός, Κασμερίδης, Τουγλής, Κοντογιάννης, Μανιαδής.
Η αποστολή του ΟΦΗ, την Τρίτη (3/1) στις 6μμ θα δειπνήσει στο ξενοδοχείο Galaxy και απο εκεί θα μεταβεί στο αεροδρόμιο για να πετάξει με απευθείας πτήση για την Θεσσαλονίκη.
Η αποστολή του ΟΦΗ θα επιστρέψει και πάλι αεροπορικώς την Τετάρτη (4/1) το βράδυ στο Ηράκλειο, μετά το παιχνίδι με τον Αγροτικό Αστέρα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Το 2017 να βρεί ξανά τον ΟΦΗ στην Σούπερ Λίγκ, ευχήθηκε η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, μέσα απο την επίσημη ιστοσελίδα της. Αναλυτικά η ανακοίνωση:
Το Δ.Σ. της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 εύχεται σε όλο τον κόσμο Καλή Χρονιά!
Ενα 2017 χαρούμενο, με υγεία, ευτυχία, αγάπη και τύχη για όλο τον κόσμο.
Οσο για τον ΟΦΗ μας, η ευχή είναι μια. Να τον δούμε το 2017 ξανά στην Σούπερ Λίγκ!
Καλή Χρονιά σε όλους!
Μετά από προπονήσεις ενός μήνα με τον ΟΦΗ, ο Παύλος Μητρόπουλος, θα είναι στην διάθεση της ομάδας στο πρώτο παιχνίδι του 2017, κόντρα στον Αγροτικό Αστέρα, την Τετάρτη (4/1, 3μμ) στον Εύοσμο.
Οι άνθρωποι του ΟΦΗ, ολοκλήρωσαν όλες τις απαραίτητες ενέργειες για την έκδοση του δελτίου του 26χρονου μέσου, μετά την παραλαβή της μπλέ κάρτας του ποδοσφαιριστή.
Το δελτίο του Παύλου Μητρόπουλου, εκδόθηκε από την ΕΠΟ και βρίσκεται ήδη στα χέρια των ανθρώπων του ΟΦΗ.
Ετσι, ο δυναμικός μέσος θα ενισχύσει την προσπάθεια του ΟΦΗ, στο πρώτο παιχνίδι για το 2017.
Στην φωτογραφία που δημοσιεύει η επίσημη σελίδα του ΟΦΗ ofi1925.gr το δελτίο του Παύλου Μητρόπουλου με τον ΟΦΗ.