karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Στις 4μμ και όχι στις 3μμ όπως ειχε αρχικά ανακοινωθεί θα γίνει το παιχνίδι ΟΦΗ-Πανσερραικός την Κυριακή 8 Ιανουαρίου στο Γεντί Κουλέ, για την 9η αγωνιστική. H Football league έκανε αποδεκτό σχετικό αίτημα αλλαγής ώρας απο τον ΟΦΗ.

Μια διαφορετική προπόνηση περίμενε τους παίκτες του ΟΦΗ, την Παραμονή της Πρωτοχρονιάς.

Στην τελευταία προπόνηση του 2016, ο  Νίκος Νιόπλιας...περίμενε τους παίκτες του ΟΦΗ στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου και οι παίκτες "διασκέδασαν" με τρέξιμο, αλλά και παιχνίδια με τη μπάλα στο παρκέ.

Για την επιλογή να γίνει η προπόνηση στο κλειστό γυμναστήριο, έπαιξε βέβαια ρόλο και η δυνατή βροχή, που έχει βαρύνει πολύ τα γήπεδα στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.

Για το λόγο αυτό άλλωστε, η προπόνηση των τελευταίων ημερών έγινε στο γειτονικό γήπεδο του Αλμυρού, που διαθέτει πλαστικό τάπητα.

Για το Σάββατο, ο Νίκος Νιόπλιας και οι συνεργάτες του, επέλεξαν την προπόνηση στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου.

Μετά την προπόνηση, οι παίκτες του ΟΦΗ και το τεχνικό επιτελείο, αντάλλαξαν ευχές και ανανέωσαν το ραντεβού τους, για την Δευτέρα το πρωί, καθώς για την Πρωτοχρονιά, έχουν ρεπό.

Απο την Δευτέρα θα κορυφωθεί η προετοιμασία του ΟΦΗ, για το παιχνίδι της Τετάρτης με τον Αγροτικό Αστέρα, στη Θεσσαλονίκη.

Δείτε παρακάτω φωτογραφίες απο την ...πρωτότυπη προπόνηση του ΟΦΗ στο κλειστό γυμναστήριο του ΒΑΚ.

 

Πρεμιέρα με το...δεξί στο 2017, θέλει να κάνει ο Κισσαμικός, ο οποίος υποδέχεται την Τετάρτη (4/1, 3μμ) στο γήπεδο του Μάλεμε τον Απόλλωνα Σμύρνης για την 8η αγωνιστική του πρωταθλήματος Stoiximan.gr FOOTBALL LEAGUE 2016-2017 με τον Απόλλωνα.

Ο Δημήτρης Τσερκέζος δεν κατάφερε να ξεπεράσει το κρυολόγημα και δεν θα βρίσκεται στη διάθεση του Σπύρου Μπαξεβάνου.

Στην αποστολή ο προπονητής του Κισσαμικού επέλεξε 20 ποδοσφαιριστές, που είναι οι εξής: Λαζαρίδης, Πολίτης, Γκέκας, Τσοντάκης, Φυντικάκης, Παντελάκης, Σταθάκης, Σελινιωτάκης, Κουρέλλας, Γκούμας, Ενγκουέμ, Αντωνιάδης, Τιάγκο Σίλβα, Μάριο Μαρτίνεθ, Θέος, Βλάχος, Κίκε, Ποκόνγκ, Μάντζης, Μίλιτς.

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΜΙΛΙΤΣ
Ο Αλεκσάνταρ Μίλιτς μίλησε στο kissamikos.gr για το παιχνίδι της ομάδας  με τον Απόλλωνα, αλλά και το “βαρύ” πρόγραμμα του Ιανουαρίου.

Η τοποθέτησή του για την αναμέτρηση της Τετάρτης (04/01): «Παίζουμε με τον Απόλλωνα, που είναι μία ομάδα με μεγάλη ιστορία και καλούς ποδοσφαιριστές. Όλα τα παιχνίδια όμως σε αυτή την κατηγορία είναι δύσκολα και δεν υπάρχει κάποιο που μπορείς να το χαρακτηρίσεις εύκολο. Στο πρώτο παιχνίδι για το νέο έτος αντιμετωπίζουμε μία ομάδα, που θέλει να ανέβει κατηγορία και εμείς πρέπει να κάνουμε καλό παιχνίδι για να πάρουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα. Όλα τα παιχνίδια τα αντιμετωπίζουμε το ίδιο με όποια ομάδα και να παίξουμε, δεν αλλάζει κάτι».

Για το δύσκολο πρόγραμμα και τα συνεχόμενα παιχνίδια του Ιανουαρίου: «Εντάξει και στην αρχή της αγωνιστικής περιόδου είχαμε δύσκολα παιχνίδια με ΟΦΗ, με Άρη και μετά τη σειρά αγώνων όπου μεσολαβούσαν τα ματς Κυπέλλου με Πανιώνιο, Λεβαδειακό. Τώρα παίζουμε με τον Απόλλωνα, μετά από τρεις μέρες πάμε στην έδρα της Καλλονή και στη συνέχεια παίζουμε με Παναθηναϊκό και Πανελευσινιακό. Όλα τα παιχνίδια είναι δύσκολα και υπάρχει μεγαλύτερη δυσκολία λόγω του ότι είναι συνεχόμενα και μέσα σε λίγες ημέρες. Αλλά αυτή είναι η δουλειά μας, για την οποία κοπιάζουμε καθημερινά και πιστεύω ότι όλα θα πάνε καλά».

ΠΡΟΕΔΡΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Στο Δημοτικό Στάδιο Κισσάμου βρέθηκε τη Δευτέρα (02/01) αντιπροσωπεία της διοίκησης της ΠΑΕ Κισσαμικός, με επικεφαλής τον Πρόεδρο Αντώνη Ροκάκη. Μετά το τέλος της προπόνησης ο κ. Ροκάκης, αφού πρώτα έδωσε τις καθιερωμένες ευχές για τη νέα χρονιά σε τεχνικό επιτελείο και ποδοσφαιριστές, τόνισε ότι ο Ιανουάριος είναι ένας… δύσκολος μήνας, λόγω των συνεχόμενων παιχνιδιών που έχει η ομάδα και χρειάζεται ακόμα μεγαλύτερη προσπάθεια απ’ όλους για να συνεχιστεί το θετικό σερί, με το οποίο ολοκληρώθηκε το 2016. Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε στο μυαλό όλων πρέπει να είναι μόνο το παιχνίδι της Τετάρτης (04/01) με τον Απόλλωνα και να μην υπάρχουν καν σαν σκέψη οι αναμετρήσεις του Κυπέλλου Ελλάδας με τον Παναθηναϊκό. Τέλος, για μία ακόμα φορά επισήμανε ότι η διοίκηση ήταν, είναι και θα είναι δίπλα στην ομάδα και στους ποδοσφαιριστές σε ό,τι χρειαστούν.

Εκ μέρους των υπόλοιπων μελών του Δ.Σ. μίλησε ο Α’ Αντιπρόεδρος Γιώργος Ξηρουχάκης, δηλώνοντας την πίστη του ότι η ομάδα θα συνεχίσει να τους κάνει όλους περήφανους, όπως έκανε και στο φινάλε του 2016, δίνοντας τη δυνατότητα να περάσουν ευχάριστες εορταστικές ημέρες όσοι αποτελούν την οικογένεια του Κισσαμικού.

Τους ποδοσφαιριστές εκπροσώπησε ο εκ των αρχηγών Αλέξης Σελινιωτάκης, που έδωσε τις ευχές του για το νέο έτος και επισήμανε ότι αυτός και οι συμπαίκτες του θα συνεχίσουν να δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό μέσα στον αγωνιστικό χώρο για να επιτευχθούν οι στόχοι της ομάδας.

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi