
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο Εργοτέλης σχεδιάζει ξανά την αμυντική του γραμμή απο την αρχή, καθώς έχει αποδειχθεί ότι είναι η αχίλειος πτέρνα της ομάδας, απο το ξεκίνημα του πρωταθλήματος της Γ' Εθνικής!
O Eργοτέλης επιθετικά πάει καλά, αλλά πίσω...μπάζει!
Το τελευταίο παιχνίδι με τον Αγιο Ιερόθεο στο Παγκρήτιο στάδιο, όπου δέχθηκε 3 γκολ και τελικά έχασε το παιχνίδι (2-3), ήταν η σταγόνα που ξεχείλησε το ποτήρι.
Βέβαια, τα αμυντικά κενά του Εργοτέλη, είχαν φανεί απο το καλοκαίρι και αργότερα επιβεβαιώθηκαν στα επίσημα παιχνίδια του πρωταθλήματος.
Ετσι, με εισήγηση του νέου προπονητή της ομάδας Νίκου Ουσταμπασίδη, οι κιτρινόμαυροι προχώρησαν στην τέταρτη μεταγραφή τους για τον Ιανουάριο, η οποία όπως και οι άλλες τρείς, είναι στην αμυντική γραμμή της ομάδας!
Αυτό σημαίνει ότι «ξηλώνεται» ουσιαστικά η άμυνα που σχεδιάστηκε το καλοκάιρι!
Τελευταία μεταγραφή του Εργοτέλη, είναι όπως ανακοινώθηκε ο πρώη κεντρικός αμυντικός της Καβάλας Χρήστος Μπάτζιος.
Να σημειωθεί ότι ήδη έχουν αποκτηθεί ο 27χρονος αμυντικος Θωμάς Γκαρακλίδης, ο 25χρονος αριστεροπόδαρος ακραίος αμυντικος Χρήστος Νιάρος και ο 25χρονος δεξιος μπακ-χαφ Μανώλης Νικολακάκης.
Βέβαια, η απόκτηση τόσων αμυντικών, θα φέρει και αποχωρήσεις κάποιων που δεν ανταποκρίθηκαν στις προσδοκίες.
Να σημειωθεί πάντως, ότι για την ώρα φημολογείται και η λύση συνεργασίας με ένα απο τους ακραίους επιθετικούς.
Τον Αργεντίνο Μάουρο Πόι, ο οποίος δεν έχει ικανοποιήσει με τις εμφανίσεις του.
Το αν οι αποχωρήσεις και οι αφίξεις βγούν σε καλό αυτό θα το φανεί προσεχώς.
Το ζητούμενο είναι αυτοί που ήρθαν ή θα έρθουν, να είναι καλύτεροι απο εκείνους που φεύγουν, για να αλλάξει η εικόνα προς το καλύτερο...

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Στον Εργοτέλη η κατάσταση θυμίζει...μπαρούτι μετά την ήττα απο τον Αγιο Ιερόθεο (2-3) στο Παγκρήτιο στάδιο. Η ήττα αυτή έφερε και πάλι τον Εργοτέλη να "κυνηγάει" τον πρωτοπόρο Ιωνικό, ο οποίος διατήρησε το +4 στην κορυφή του 4ου ομίλου της Γ' Εθνικής.
Την Κυριακή (3μμ) ο Εργοτέλης υποδέχεται στο Παγκρήτιο τον Ερμή Ζωνιανών, σε ένα παιχνίδι που ο χαμένος μάλλον βάζει τέλος στα όνειρα για άνοδο.
Με ανακοίνωση της η διοίκηση του Εργοτέλη, εκφράζει παράπονα για την διαιτησία του Μπερτάκη απο τα Χανιά και τονίζει ότι εξετάζει το ενδεχόμενο να ζητήσει απο την ΚΕΔ να μην σφυρίζουν τον Εργοτέλη, διαιτητές απο τα Χανιά!
Ενώ με ανακοίνωση του ο σύνδεσμος οπαδών του Εργοτέλη Alternatives στέλνει ...μηνύματα στον προπονητή Νίκο Ουσταμπασίδη και τους συνεργάτες του, αλλά και τους παίκτες που είναι "βαριά χαρτιά" του Εργοτέλη.
Με τη σειρά του ο προπονητής παραδέχεται ότι η ομάδα του έχει αμυντικά θέματα και προανήγγειλε ριζικές αλλαγές στο ρόστερ!
Την ίδια ώρα συγγνώμη απο τους φιλάθλους του Εργοτέλη, για ένα ακόμη άσχημο αποτέλεσμα στο Παγκρήτιο, ζήτησε ο Δημήτρης Κοιλιάρας....
Ο ΟΦΗ πήρε τη νίκη με 2-0 επί του Πανσερραικού στο Γεντί Κουλέ και πέτυχε μια ακόμη νίκη στο γήπεδο του και με καλή εμφάνιση. Δείτε στο παρακάτω VIDEO τα γκολ της αναμέτρησης και τα καλύτερα στιγμιότυπα του αγώνα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Μικρό το 2-0 για τη συγκινητική προσπάθεια των παικτών του ΟΦΗ στη βροχή...
Tι είπε ο Νιόπλιας για τον διαφορετικό ΟΦΗ του εντός και του εκτός έδρας
Κέρδισε ο ΟΦΗ, κέρδισαν και οι...άλλοι-Δείτε τι έγινε στην Football league