Μετά το ρεπό της Κυριακής και τη... νίκη στα χαρτιά επί του Πανθρακικού, η σκέψη όλων στον ΟΦΗ είναι στο παιχνίδι του Σαββάτου (3μμ) στην Σπάρτη, απο το οποίο η κρητική ομάδα, καλείται να ξεκινήσει την ανυεπίθεση της, ώστε να μείνει ζωντανή στο κόλπο της ανόδου. Η προετοιμασία του ΟΦΗ ξεκίνησε για το παιχνίδι. Οπως αναφέρει η επίσημη ανακοίνωση του ΟΦΗ:
«Με προπόνηση που έγινε την Δευτέρα (6/2) το μεσημέρι στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, ο ΟΦΗ ξεκίνησε την προετοιμασία του για την αναμέτρηση του Σαββάτου στην Σπάρτη (11/2, 3μμ).
Ατομικό πρόγραμμα και θεραπεία ακολούθησε ο Βουό. Απο εκεί και μετά, όλοι οι υπόλοιποι παίκτες ακολούθησαν το κανονικό πρόγραμμα.
Με προπόνηση που θα γίνει την Τρίτη (7/2) το πρωί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, οι παίκτες του ΟΦΗ, θα συνεχίσουν την προετοιμασία τους, για την αναμέτρηση στην Σπάρτη».

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ενα απο τα θέματα των τελευταίων ημερών στον ΟΦΗ, είναι ότι παρά την δύσκολη μεταγραφική εβδομάδα, αλλά και της προετοιμασίας του αγώνα με την Ξάνθη, ο νέος προπονητής του ΟΦΗ, Νίκο Παπαδόπουλος, που έχει "σηκώσει μανίκια" και ξοδεύει πολλές καθημερινές ώρες δουλειάς στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, βρήκε το χρόνο να ασχοληθεί με τη δουλειά που γίνεται στις υποδομές.
Αυτό ήταν μάλιστα, ένα απο τα πρώτα θέματα που συζήτησε με τους ανθρώπους του ΟΦΗ, καθώς θέλει να έχει πλήρη εικόνα, για το τι γίνεται στις υποδομές του ΟΦΗ και ειδικότερα στις ομάδες Κ19 και ΟΦΗ'94, οι οποίες λειτουργούν, ως "προθάλαμος" της πρώτης ομάδας.
Για το Νίκο Παπαδόπουλο, ο οποίος έζησε απο κοντά τη δουλειά του Ευγένιου Γκέραρντ και όπως παραδέχεται ο ίδιος έχει κρατήσει πολλά απο τις αρχές και τον τρόπο δουλειάς του "Ολλανδού", το ζήτημα των υποδομών, είναι πολύ σημαντικό στη δουλειά που θέλει να κάνει στον ΟΦΗ.
Αλλωστε, ο προπονητής του ΟΦΗ, ο οποίος έχει και πολλούς φίλους στην πόλη, έχει πάρει τα "μηνύματα" του, για τα καλώς και κακώς κείμενα, στα συμβαίνοντα στις υποδομές του συλλόγου.
Η αρχή έγινε με μια ενημερωτική για τον ίδιο, συνάντηση με τα στελέχη της ακαδημίας, στηην οποία και φάνηκε απο την αρχή,ότι ο Νίκος Παπαδόπουλος, θέλει να έχει μια καθαρή εικόνα, για τον τρόπου δουλειάς των υποδομών.
Η στάση του αυτή, σαφώς και ικανοποιεί τους ανθρώπους του ΟΦΗ, οι οποίοι πασχίζουν γιανα αναβαθμίσουν το επίπεδο και τον τρόπο δουλειάς στις υποδομές.
Ο προπονητής του ΟΦΗ, ενημερώθηκε για το πρόγραμμα των προπονήσεων και των αγώνων προκειμένου να μπορεί και ο ίδιος να παρακολουθεί τον τρόπο δουλειάς που γίνεται σε όλα τα επίπεδα.
Το παρών στη συνάντηση με το Νίκο Παπαδόπουλο έδωσαν ο γενικός αρχηγός της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, Κώστας Ζερβάκης, ο τεχνικός διευθυντής της Κ19 Μηνάς Πίτσος, ο προπονητής της Κ19 Βασίλης Πλεσίτης, ο γενικός διευθυντής της Ακαδημίας ΟΦΗ Γιάννης Κουτεντάκης και το μέλος της ΕΠΣΗ, Γιώργος Κουτεντάκης.
Τα τετ-α- τετ του Παπαδόπουλου, με τους επιτελείς των υποδομών, απο ότι φαίνεται, θα συνεχιστούν.
Και αυτό είναι προς τιμή του ιδίου, του προπονητή του ΟΦΗ, αλλά είναι καλό και σημαντικό για το σύλλογο...
Με εντυπωσιακές νίκες κύλησε το Σαββατοκύριακο, για τις "μικρές" ομάδες του ΟΦΗ.
Η Κ19 του ΟΦΗ κέρδισε με το ευρύ 7-2 τον ΑΟΧανιά στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, ενώ ο ΟΦΗ' 94 (ουσιαστικά η Κ17 του ΟΦΗ) κέρδισε με 0-3 στο γήπεδο του ΕΓΟΗ τον Ολυμπιακό Μαλεβυζίου.
Nα σημειωθεί ότι και τις δυο αναμετρήσεις παρακολούθησε ο προπονητής του ΟΦΗ Νίκος Παπαδόπουλος και τσέκαρε προσωπικά το υλικό που υπάρχει στις υποδομές του ΟΦΗ.
Απολαύστε στα παρακάτω VIDEO της KΡΗΤΗ-ΤV τις εντυπωσιακές νίκες απο τους μικρούς του ΟΦΗ!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ