karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Ο Πάτρικ Βουό δεν κατάφερε να ξεπεράσει τον τραυματισμό του και έτσι έμεινε εκτός αποστολής από την αναμέτρηση του ΟΦΗ με την Σπάρτη (Σάββατο 11/2, 3μμ).

Εκτός έμεινε ακόμη και ο τραυματίας Γιάννης Κοιλιάρας.

Στην αποστολή, ο Νίκος Παπαδόπουλος, επέλεξε 20 παίκτες. Μεταξύ αυτών και τα νέα μεταγραφικά αποκτήματα Μπόατεγκ και Πουρτουλίδης.

Την αποστολή του ΟΦΗ για το παιχνίδι στην Σπάρτη, απαρτίζουν οι:

Δάφκος, Δερμιτζάκης, Κιάσσος, Κώτσιος, Κομεσίδης, Βαλλιάνος, Οστοιτς, Παντίδος, Αντουκόρ, Χίσι, Μητρόπουλος, Νάστος, Χαντί, Πουρτουλίδης, Μπόατεγκ, Μιλοσάβλιεφ, Ράντι, Ογκμποε, Πάγκαλος, Μάνος.

Εκτός έμειναν οι: Bουό, Στρέζος, Κοιλιάρας, Φαζός, Μπουρσέλης, Βρεττός, Κασμερίδης, Κοντογιάννης, Μανιαδής.

Με προπόνηση που θα γίνει το μεσημέρι της Παρασκευής (10/2) σε γήπεδο της Σπάρτης (12μμ) ο ΟΦΗ θα ολοκληρώσει την προετοιμασία του για την αναμέτρηση.

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Ο Μανώλης Νικολακάκης, ο δεξιός μπακ του Εργοτέλη, με το ...αυτογκόλ που έβαλε στο ντέρμπι του Εργοτέλη με τον ΠΟΑ (1-1), στο ξεκίνημα του αγώνα, έγινε ο μοιραίος παίκτης, στην αναμέτρηση του Παγκρητίου σταδίου.
Ο έμπειρος αμυντικός στην πρώτη του επαφή με τη μπάλα μόλις στο δεύτερο λεπτό, στη προσπάθεια του να διώξει μετά τη σέντρα του Αμπντουραχμάνι, έστειλε την μπάλα στη δεξιά γωνία του τερματοφύλακα του Εργοτέλη, Βασιλειάδη, ο οποίος δεν μπόρεσε να αντιδράσει.

Το...αυτογκόλ έφερε σοκ και εκνευρισμό στους γηπεδούχους, σε ένα παιχνίδι που είχε και αυτό-όπως και όλα στον Εργοτέλη-το χαρακτήρα του «πρέπει» να κερδίσει.
Ετσι ο Εργοτέλης απο το...πουθενά, έμεινε νωρίς πίσω στο σκορ και η φάση αυτή αναμφίβολα έπαιξε ρόλο στην εξέλιξη του αγώνα, καθώς αποσυντόνισε τους παίκτες, οι οποίοι το μόνο που κατάφεραν τελικά, ήταν να ισοφαρίσουν στο δεύτερο ημίχρονο με τον Λεάλ και τουλάχιστον να μην χάσουν το παιχνίδι.
Ο Νικολακάκης ήταν σε άσχημη ψυχολογική κατάσταση μετά το παιχνίδι, ωστόσο η διοίκηση του Εργοτέλη με ανακοίνωση της, έσπευσε να τον στηρίξει:  «Μανώλη Νικολακάκη, στον Εργοτέλη είμαστε ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ! Όλοι μαζί χάνουμε και όλοι μαζί κερδίζουμε. Και στο τέλος ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ!» αναφέρει στο υστερόγραφο της ανακοίνωσης, στην οποία ο Εργοτέλης, αποδίδει στην ...τύχη, την ισοπαλία με τον ΠΟΑ. «Στο ποδόσφαιρο όμως δεν κερδίζει πάντα ο καλύτερος, χρειάζεται και τύχη. Στον αγώνα του 1ου γύρου κερδίσαμε χωρίς να είμαστε καλύτεροι από τον αντίπαλο, σήμερα ήμασταν πολύ καλύτεροι αλλά δεν κερδίσαμε» αναφέρει μεταξύ άλλων στην ανακοίνωση του ο Εργοτέλης, ο οποίος έχασε την ευκαιρία να περάσει στην κορυφή του 4ου ομίλου της Γ' Εθνικής, μετά την πρώτη ήττα του Ιωνικού στη Σαντορίνη!

Ο Εργοτέλης παραμένει πίσω στη μάχη του τίτλου, αλλά μόλις ένα πόντο πια, πίσω απο τον Ιωνικό, τον οποίο σύντομα θα υποδεχθεί στο Παγκρήτιο στάδιο, στο παιχνίδι της χρονιάς, όπως όλα δείχνουν! «Προχωράμε, πλησιάζουμε όλο και περισσότερο...» καταλήγει στην ανακοίνωση του ο Εργοτέλης, ο οποίος συνεχίζει να «κυνηγάει» την ομάδας της Νίκαιας, η οποία πάντως με μια ήττα και δυο ισοπαλίες στα τελευταία τρία παιχνίδια, δείχνει να κάνει την «κοιλιά» της στο πρωτάθλημα, να έχει αγχωθεί απο το ψαλίδισμα της διαφοράς των 7 βαθμών που είχε απο τον Εργοτέλη, στον ένα και αυτό πρέπει να το εκμεταλευτεί η κρητική ομάδα, για να περάσει μπροστά...

Η ανακοίνωση του Εργοτέλη αναφέρει:

«Ο Γ.Σ. ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ αισθάνεται την υποχρέωση να ευχαριστήσει τους φιλάθλους της ομάδας για τη θερμή συμπαράσταση στο σημερινό αγώνα με τον ΠΟΑ. Με πάθος, δυναμισμό και πάνω απ' όλα ευπρέπεια, οι Εργοτελίτες σήμερα γι' ακόμα μια φορά δίδαξαν αθλητικό πολιτισμό. Τους συγχαίρουμε και τους ευχαριστούμε από καρδιάς.

Συγχαίρουμε επίσης τη μεγάλη πλειοψηφία των φιλάθλων του ΠΟΑ, οι οποίοι συμπαραστάθηκαν με κόσμιο τρόπο στην ομάδα τους και συνέβαλαν σε μια καλή μέρα για το ποδόσφαιρο του Ηρακλείου. Όσο για κάποιους λίγους, σε ποσότητα αλλά κυρίως σε ποιότητα, δεν αξίζει ν' ασχοληθούμε μαζί τους...

Συγχαίρουμε κυρίως τους ποδοσφαιριστές και το τεχνικό επιτελείο του ΠΟΑ για το πάθος και την αγωνιστικότητα τους. Έδειξαν ότι η καταπληκτική πορεία τους στο πρωτάθλημα δεν είναι τυχαία. Τους ευχόμαστε καλή συνέχεια στο πρωτάθλημα.

Πολλά συγχαρητήρια ασφαλώς και στη διοίκηση του ΠΟΑ, η οποία έχει καταφέρει με μικρό μπάτζετ να δημιουργήσει μια πολύ καλή ομάδα που διεκδικεί το πρωτάθλημα επί ίσοις όροις.

Θέλουμε επίσης να συγχαρούμε τους παίκτες και το τεχνικό επιτελείο της ομάδας μας για τη σημερινή απόδοση. Παρά τη «ψυχρολουσία» του αυτογκόλ με την έναρξη του αγώνα και μετά τα πρώτα 30 λεπτά που χρειάστηκαν για να συνέλθουν, επικράτησαν των αντιπάλων κατά κράτος, ειδικά στο 2ο ημίχρονο, πιάνοντας πολύ υψηλά επίπεδα απόδοσης. Στο ποδόσφαιρο όμως δεν κερδίζει πάντα ο καλύτερος, χρειάζεται και τύχη. Στον αγώνα του 1ου γύρου κερδίσαμε χωρίς να είμαστε καλύτεροι από τον αντίπαλο, σήμερα ήμασταν πολύ καλύτεροι αλλά δεν κερδίσαμε.

Προχωράμε, πλησιάζουμε όλο και περισσότερο...

ΥΓ. Μανώλη Νικολακάκη, στον Εργοτέλη είμαστε ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ! Όλοι μαζί χάνουμε και όλοι μαζί κερδίζουμε. Και στο τέλος ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ!»

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Γ' Εθνική: Εργοτέλης και ΠΟΑ «δούλεψαν» για τον Ιωνικό

Το ντέρμπι κρίθηκε σε δυο προσωπικά λάθη

 

Μηνύματα ενότητας και ομοψυχίας ενόψει του σημαντικού αγώνα, που θα δώσει ο ΟΦΗ στην Σπάρτη (Σάββατο 11/2, 3μμ), είχε η κίνηση του προπονητή του ΟΦΗ Νίκου Παπαδόπουλου, να πάει για καφέ με τους παίκτες του.

Δεν θέλει και πολύ σκέψη, για το τι έχει ζητήσει από τους παίκτες του ΟΦΗ, ο Νίκος Παπαδόπουλος, για την σημαντική αναμέτρηση, με τη Σπάρτη.

Το παιχνίδι έχει πολύ μεγάλη σημασία για τον ΟΦΗ και η συγκέντρωση όλων στην ομάδα είναι πάνω σε αυτό.

Ο ΟΦΗ θα ζητήσει τη νίκη που θα τον κρατήσει σε επαφή με τις θέσεις της ανόδου.

Τρείς αγωνιστικές πριν το τέλος του πρώτου γύρου, το πρωτάθλημα έχει ακόμη πολύ δρόμο και ο προπονητής του ΟΦΗ, προσπαθεί να περάσει στους παίκτες του την πίστη που έχει και ο ίδιος, ότι ο ΟΦΗ μπορεί να τα καταφέρει.

Όπως μαρτυρούν και οι φωτογραφίες που δημοσιεύει η επίσημη σελίδα του ΟΦΗ ofi1925.gr από την πρωτότυπη ιδέα του Νίκου Παπαδόπουλου, να πάει για …καφέ με τους παίκτες του, μετά την προπόνηση της Τετάρτης (8/2) το κλίμα στον ΟΦΗ είναι πολύ καλό και εκείνο που λείπει είναι ένα νικηφόρο αποτέλεσμα, για να πάρει…μπροστά η μηχανή!

Μετά τη νίκη επί της Ξάνθης για το Κύπελλο Ελλάδος (2-1)  και την πολύ καλή εμφάνιση, παρά την ατυχία του αποκλεισμού, ο προπονητής του ΟΦΗ θέλει συνέχεια στις νίκες, στην αναμέτρηση του Σαββάτου στην Σπάρτη.

Το ρεπό που είχε ο ΟΦΗ λόγω της μη διεξαγωγής του αγώνα με τον Πανθρακικό, έδωσε την δυνατότητα στον προπονητή του ΟΦΗ, να δουλέψει ένα δεκαήμερο με τους παίκτες του και να τους προετοιμάσει για το παιχνίδι, από το οποίο ο ΟΦΗ θα επιδιώξει να ξεκινήσει την αντεπίθεση του για τη συνέχεια.

Ο ΟΦΗ χρειάζεται μια νίκη, που θα επαναφέρει την αυτοπεπίθηση στην ομάδα και θα τον κάνει να "πολεμήσει" με μεγαλύτερη δύναμη για το στόχο.

Παρακάτω οι φωτογραφίες απο το καφεδάκι του Νίκου Παπαδόπουλου με τους παίκτες του ΟΦΗ, σε μια κίνηση με σαφή "μηνύνατα" ομοψυχίας και ενότητας που θέλει να περάσει αυτήν την εποχή,ο προπονητής του ΟΦΗ στους παίκτες του.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Πήγε τους παίκτες του ΟΦΗ για...καφέ!

 

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi