karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Στην ποιότητα και τις εναλλακτικές λύσεις του ΟΦΗ, στάθηκε ο προπονητής της Ελευσίνας Γιώργος Βαζάκας, μετά το 0-3 της κρητικής ομάδας, στο δημοτικό στάδιο Ελευσίνας. Αυτή τη φορά ο έμπειρος τεχνικός δεν κατάφερε να κόψει βαθμούς απο τον ΟΦΗ, όπως είχε κάνει στο παιχνίδι του πρώτου γύρου στο Γεντί Κουλέ, ως προπονητής της Καλλονής (2-2).

Στις δηλώσεις του ανέφερε ότι  «είχαμε προετοιμαστεί κατάλληλα για το παιχνίδι. Ο ΟΦΗ είναι απο τις πιο ποιοτικές και έμπειρες ομάδες της κατηγορίας. Για 65 λεπτά πήγαμε πολύ καλά. Κάναμε φάσεις και μπορούσαμε να προηγηθούμε. Για να πάρεις αποτέλεσμα με αυτές τις ομάδες, δεν πρέπει να κάνεις λάθος. Είχαμε μια αδράνεια στο πρώτο γκολ. Απο εκεί και μετά ανοίξαμε και δεχθήκαμε αλλα δυο γκολ. Ο ΟΦΗ έχει εναλλακτικές λύσεις. Εμείς το παλέψαμε όσο αντέξαμε. Δεχθήκαμε δυο γκολ πανομοιότυπα, με σέντρες απο τα πλάγια. Κάθετα ο ΟΦΗ, δεν μπορούσε να μας απειλήσει. Ηταν μεγάλη απώλεια για μας, ο τραυματισμός του Συλιγαρδάκη. Μας βοηθούσε πολύ μπροστά απο τα στοπερ. Η απώλεια του, μας επηρέασε. Είναι κακό αποτέλεσμα για μας.
Θα προσπαθήσουμε στο επόμενο παιχνίδι».
Ο γκολκήπερ Αγριμάκης, εκ μέρους των παικτών της Ελευσίνας, ανέφερε ότι «όπως ξεκίνησε το παιχνίδι και απο τις δυο ομάδες δειξαμε ότι μπορούσαμε να χτυπήσουμε το παιχνίδι. Στο δεύτερο ημίχρονο, ο ΟΦΗ ήταν καλύτερος και πληρώασαμε τα λάθη μας. Η ομάδα έδειξε στο πρώτο ημίχρονο ότι πήγε πολύ καλά. Είχαμε και τις ευκαιρίες μας. Μετά το πρώτο γκολ, που δεχθήκαμε  έπεσε η ψυχολογία μας. Απο εκεί και πέρα η ομάδα άρχισε να παραπαίει».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Πέρασε και απο την Ελευσίνα και συνεχίζει το σερί του ο ΟΦΗ

Πλησίασε μετά το 5Χ5 ο ΟΦΗ-Δείτε την εικόνα της Football league

Μπράβο αλλά και παρατηρήσεις!

 

 

 

Toυ Γιώργου Κορτσιδάκη

Φουλ του...Κιάσσου  στον ΟΦΗ!

Ο 41χρονος πότε μέσος, πότε αμυντικός του ΟΦΗ, σπάει τα κοντέρ εντός και εκτός γηπέδου!

Ο Κιάσσος με την έλευση του Νίκου Παπαδόπουλου, μονιμοποίησε τη θέση του στην ενδεκάδα και χρησιμοποιείται πότε δεξί και πότε (στα τελευταία παιχνίδια) αριστερός μπάκ!

Με την εικόνα που δείχνει ο Κιάσσος στο γήπεδο, ο προπονητής του ΟΦΗ, ούτε που το σκέφτεται να τον αφήσει εκτός!

Παρ' ότι βιολογικά δεν είναι και το πιο φυσιολογικά για ένα 41χρονο παίκτη, που αγωνίζεται πολλές φορές Τετάρτη-Κυριακή, με τον Κιάσσο, η λογική έχει καταργηθεί!

Η τρέλα που έχει για το ποδόσφαιρο, αλλά και η στηριξη και η αγάπη του κόσμου, είναι αυτή που δίνει θετική ...αύρα, στον πολύπειρο μέσο, όπως επαληθεύτηκε στην κοπή της πίτας της ομάδας, όπου ο Κιάσσος , μετά το "στοίχημα" της ενδεκάδας, κέρδισε (και) το φλουρί της πίτας (το δεύτερο ο Νάστος), που ισοδυναμούσε με 500 ευρώ!

"Ρε, Κιάσσο μας έχει πάρει τα σώβρακα φέτος!" είπε χιουμοριστικά αλλά και ρεαλιστικά, κάποιος παίκτης του ΟΦΗ, στο άκουσμα της κλήρωσης για τα φλουριά, που έφερνε τον Κιάσσο, στους σουπερ τυχερούς και αποτέλεσε την απαρχή για τα πολλά ...πειράγματα απο τους συμπαίκτες του!

Ο υπερήλικας ποδοσφαιρικά, αλλά πραγματικά εντυπωσιακός σε ψυχή και προσφορά μέσα στο γήπεδο και εκ των αρχηγών του φετινού ΟΦΗ, αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση προς τους νεότερους για τον επαγγελματισμό του στον αθλητικό τρόπο ζωής, διατροφής, αλλα και αγωνιστικής συμπεριφοράς και προπόνησης, καθώς ακόμα και στο ρεπο της ομάδας, αυτός βρίσκεται στο γήπεδο.

Τίποτε δεν είναι τυχαίο!

Ο Δημήτρης Μάνος στα τελευταία παιχνίδια δίνει σημαντικές επιθετικές λύσεις στον ΟΦΗ.

Μετά τα δυο γκολ που έβαλε στη νίκη επί του Κισσαμικού, ήταν ο παίκτης που άνοιξε το δρόμο προε τη νίκη και στο παιχνίδι με την Ελευσίνα (0-3), κάνοντας με ...τακουνάκι το 0-1!

«Ηξερα τις κοφτές σέντρες του Βαλλιάνου και για αυτό έκανε την κίνηση, περιμένοντας την μπάλα όπως και έγινε. Ημουν μέσα στη φάση και έβαλα το γκολ» ανέφερε ο νεαρός επιθετικός, ο οποίος αναφέρθηκε στη σημασία της νίκης για τον ΟΦΗ.

Οπως είπε «δεν πήγαμε καλά στο πρωτο ημίχρονο, αν και κάναμε ευκαιρίες και φάσεις.

Στο δεύτερο ημίχρονο σταθήκαμε πιο καλά. Κάναμε αυτά που μας είπε ο προπονητής μας και πετύχαμε τρία γκολ. Κάναμε το 5Χ5 , υποδεχόμαστε τα Τρίκαλα, και πάμε δυνατά για το 6Χ6.

Η απώλεια του Απόλλωνα μας δίνει ελπίδες και συνεχίζουμε».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Πέρασε και απο την Ελευσίνα και συνεχίζει το σερί του ο ΟΦΗ

Πλησίασε μετά το 5Χ5 ο ΟΦΗ-Δείτε την εικόνα της Football league

Μπράβο αλλά και παρατηρήσεις!

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi