Γεννητούρια στο πόλο του ΟΦΗ! Ο τερματοφύλακας της ομάδας Στέλιος Τσαβολάκης, έγινε για δεύτερη φορά πατέρας, καθώς η σύζυγος του Ελένη, έφερε στον κόσμο, ένα υγιέστατο κοριτσάκι.
Ο Στέλιος είναι πολύ αγαπητός στην ομάδα πόλο του ΟΦΗ, η οποία είναι μια οικογένεια και έτσι οι συμπαίκτες του, αλλά και οι άνθρωποι της ομάδας, τεχνικό επιτελείο και διοίκηση, έσπευσαν αμέσως να του ευχηθούν!
Το ίδιο και η διοίκηση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, η οποία με ανακοίνωση της, εύχεται τα καλύτερα στον Στέλιο Τσαβολάκη και τη σύζυγο του, να τους ζήσει το νεογέννητο και να δουν την κορούλα τους όπως πραγματικά επιθυμούν!
Η υπόθεση παραμονή στην Β' Εθνική μπάσκετ δυσκόλεψε ακόμη περισσότερο στον Εργοτέλη μετά την ήττα απο τον Παπάγου στο Λίντο με 60-69. Η ομάδα του Γιώργο Μακράκη πάλεψε το παιχνίδι μέχρι το τέλος, αλλά δεν μπόρεσε να πάρει το πολύτιμο ροζ φύλλο αγώνα.
Διαιτητές: Λιότσος, Καρπάνος.
Τα δεκάλεπτα: 13-15, 23-33 (ημίχ.), 39-47, 60-69.
ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ (Γ. Μακράκης): Γεωργούτσος 21, Καρακωνσταντάκης 8, Μαχαιριανάκης 2, Βερτούδος 5 (1), Σταράκης 4, Σταμάτης 12 (3), Χασάπης, Μανιαδής, Σαρρής 2, Καραλής 6 (1).
ΠΑΠΑΓΟΥ (Κ. Σορωτος): Φωτητζόγλου, Σιμόπουλος, Αποστολίδης 2, Δέδες 14 (2), Ζώρζος 5 (1), Αρσένης 9 (2), Φακοπουλίδης 14 (1), Χαϊκάλης, Γκάτζο 5 (1), Κακιούζης 21.

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Απο τον Εργοτέλη και την Γ' Εθνική, στα Τρίκαλα και την Football league!
O προπονητής τερματοφυλάκων του Εργοτέλη Γιάννης Ζαλαώρας, αποχώρησε απο την κρητική ομάδα, αλλά δεν άργησε να βρεί δουλειά καθώς έωσε τα χέρια με την ομάδα των Τρικάλω ν και έτσι θα είναι συνεργάτης του Περικλή Αμανατίδη, ο οποίος πρόσφατα ανέλαβε την τεχνική ηγεσία της ομάδας, μετά το διαζύγιο με τον Αλέκο Βοσνιάδη.
Ο Ζαλαώρας στην ουσία...ανέβηκε κατηγορία, καθώς απο την Γ' Εθνική, συνεχίζει στην Β' Εθνική.
Ο πολύπειρος προπονητής , που έχει εργαστεί σε Προοδευτική, Εθνικό Αστέρα, Λάρισα, Λεβαδειακό, Νίκη Βόλου, Λαμία, Καλλιθέα, Ιωνικό, Φωκικό, αλλά της Κ19 της Εθνικής Ελλάδος, αποχώρησε απο τον Εργοτέλη, επικαλούμενος λήξης της εξάμηνης απόσπασης του, καθώς είναι λιμενικός στο επάγγελμα.
Ο ίδιος με αναφορά του στο Facebook τόνισε ότι "λένε ότι σημασία δεν έχει ο προορισμός... Αλλά το ταξίδι!! Σήμερα εμένα τελείωσε το ταξίδι μου με την ομάδα του Εργοτελη!! Οι λόγοι της αποχώρησης μου είναι σοβαροί (Επαγγελματικοι καθώς και οικογενειακοί).Θέλω μέσα από την καρδιά μου να ευχαριστήσω τον πρόεδρο της ομάδας Γιώργο Βρεντζο ο οποίος μου έκανε την τιμή να προσφέρω τις υπηρεσίες μου στην ομάδα τού Εργοτελη!! Επίσης τους προπονητές (Χατζηνικολάου, Ουσταμπασιδη, Παπαδοπουλο)που συνεργαστηκα μαζί τους!Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους τερματοφύλακες της ομάδας (Στεφανακο, Βασίλειαδη, Λετσο, Χανιωτακη)για την μεγάλη προσπάθεια που κάναμε όλη την χρονιά όπως επίσης και όλα τα μέλη του προπονητικού επιτελείου.Αφησα τελευταίο τον υπέροχο και αγνό κόσμο του Εργοτελη που με αγκάλιασε από την πρώτη στιγμή! Το μόνο σίγουρο ότι ο Εργοτέλης θα είναι στις επαγγελματικές κατηγορίες... Εκεί που του αξίζει!!!!
Υ.γ..Θα είμαι μαζί σας στην φιέστα για την κατάκτηση του πρωταθλήματος!!!"
Ενώ η διοίκηση του Εργοτέλη με τη σειρά της ανέφερε για τη λύση της συνεργασία ότι «ο Γ.Σ. ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ, σεβόμενος την επιθυμία του προπονητή τερματοφυλάκων της ομάδας μας Γιάννη Ζαλαώρα, ο οποίος ζήτησε να αποχωρήσει για σοβαρούς επαγγελματικούς και οικογενειακούς λόγους, ανακοινώνει τη κοινή συναινέσει λύση της συνεργασίας μας.
Λυπούμαστε για την απόφαση του Γιάννη, ο οποίος από την πρώτη στιγμή της ένταξης του στο δυναμικό του Συλλόγου επέδειξε ήθος, ικανότητα και επαγγελματισμό.
Τον ευχαριστούμε για την προσφορά του και του ευχόμαστε υγεία και καλή συνέχεια στην καριέρα του.
Θα ξανασμίξουμε…».
Ο Ζαλαώρας συνεχίζει στα Τρίκαλα, αλλά και ο Εργοτέλης, δεν άργησε να βρεί τον διάδοχο του, καθώς συμφώνησε με τον Κώστα Παγανιά, ο οποίος πρόσφατα, είχε αποχωρήσει απο τον ΟΦΗ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: